Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-28@05:51:40 GMT

کتابفروشی‌ها خط مقدم چرخه توزیع کتاب است

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۶۱۴۱۹

کتابفروشی‌ها خط مقدم چرخه توزیع کتاب است

حسینی پور گفت: کتابفروشی‌ها خط مقدم چرخه توزیع کتاب بوده و لازم است در برگزاری نمایشگاه‌های کتاب منافع تمام گروه‌ها و اقشار مرتبط با موضوع کتاب لحاظ شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ارومیه، «نیکنام حسینی پور»، مدیرعامل خانه کتاب ایران،  ظهر امروز (20 آذر) که به منظور حضور و سخنرانی در مراسم دومین جایره کتاب ایران به این استان سفر کرده ۲۰ آذر از کتابفروشی آواگستر بازدید و اظهار کرد: اگر به فعالیت‌های فرهنگی به صورت حرفه‌ای نگاه نشود دچار مشکل می‌شویم و بخش خصوصی باید در حوزه مسائل فرهنگی، دید اقتصادی هم داشته باشد تا بتواند نتیجه مورد نظر خود را کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: کتابفروشی‌ها خط مقدم چرخه توزیع کتاب بوده و لازم است در برگزاری نمایشگاه‌های کتاب منافع تمام گروه‌ها و اقشار مرتبط با موضوع کتاب از جمله کتاب فروشی‌ها لحاظ شود تا هیچ کسی در این حوزه متضرر نشود.

 

حسینی پور تصریح کرد: کتابفروشی در این برهه از بازار عشق می خواهد و در این راستا کتابخوان ها ثابت باید توسط کتابفروشی ها تشویق شوند.

 

مدیرعامل خانه کتاب ایران با بیان اینکه طرح های فصلی کتاب فرصت خوبی برای کتابفروشان است، گفت: در نمایشگاه کتاب، مخاطب شاهد درصد تخفیفی برای یک کتاب است و در واقع در طرح‌های فصلی با قیمت مناسبتری می‌توان کتابی را پیدا کرد.

 

این مقام مسئول در ادامه سخنان خود به اجرای طرح پاییزه کتاب اشاره و افزود: در این طرح شهرداری ها می توانند مساعدت داشته باشند و اگر شهروند دانامحور باشد مسلما در فرهنگ شهر نیز تاثیرگذار خواهد بود.

 

وی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: کتابفروشی ها بعنوان دانشگاه کوچک هستند با این تفاوت که مقیاس کوچکتری دارند.

 

مدیر کتابفروشی آواگستر نیز در این دیدار به بیان نقطه نظرات و دیدگاه‌های خود در حوزه کتاب و کتابخوانی پرداخت و گفت: عدم ثبات قیمت کتاب مهمترین مشکل این حوزه است.

 

نیکنام حسینی پور، مدیرعامل خانه کتاب ایران، در ادامه سفر خود به این استان با آیت الله قریشی نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری دیدار و به گفتگو پرداخت.

 

در این  دیدار آیت الله قریشی نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری به تشریح چند مورد از کتاب های خود پرداخت و به ترویج کتابخوانی تاکید نمود.

 

وی در ادامه سخنان خود به خواندن نماز بصورت جماعت اشاره کرد و گفت: باید سعی کنیم همه نمازهای یومیه خود را بصورت جماعت بخوانیم زیر ثوابی که در این عمل است مثال زدنی است.

پایان پیام/566

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد قرآن سامانه فهما انتخابات انتخابات مجلس کانون های فرهنگی هنری مساجد ارومیه کتابخانه های عمومی خانه کتاب آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۱۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | در خط مقدم

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • «حسنا و ملکه‌های رنگی» به کتابفروشی‌ها آمدند
  • بودن یا نبودن کتابفروشان؛ مسئله ناشران چیست؟
  • عرضه «صفات الهی» در کتابفروشی‌ها
  • کتاب «رازهای زیارت اربعین» روانه بازار نشر شد
  • اصغری‌مقدم: ازبکستان آنقدرها هم قابل احترام نبود
  • ببینید | در خط مقدم
  • مصباحی مقدم: آمریکا بدنبال تدابیر جدید برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی است
  • تعطیلی یک کتابفروشی و آغاز غرفه‌سازی ناشران در نمایشگاه کتاب
  • روستای فردو از افتخارات استان قم است
  • لزوم اقدام به موقع برای ثبت نام کتاب دانش آموزان