Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@15:08:53 GMT

ورود موج ناپایدار به اصفهان در روز جمعه

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۶۱۴۳۸

ورود موج ناپایدار به اصفهان در روز جمعه

ایسنا/اصفهان کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از ورود موج ناپایداری به استان اصفهان در روز جمعه این هفته خبر داد و گفت: با ورود این موج، بارش‌های پراکنده‌ای در شهر اصفهان پیش‌بینی می‌شود.

فاطمه زهرا سیدان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد که امروز و فردا ناپایداری‌های ضعیفی درآسمان استان اصفهان داریم و بر این اساس گاهی افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر اساس پیش‌بینی‌های هواشناسی در مناطق غرب و شمال شرق استان احتمال بارش خفیف وجود دارد، اما بیشتر افزایش ابر در آسمان استان پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به ورود موج ناپایداری به استان در روز جمعه این هفته، گفت: این موج ناپایدار افزایش ابر و بارش‌های پراکنده در استان را به دنبال دارد. همچنین برای مناطق غرب و جنوب استان بارش برف و باران داریم.

وی بابیان اینکه انتظار بارش سنگین در روز جمعه در سطح استان نداریم، افزود: در مناطق غرب و جنوب استان بارش برف و باران خواهیم داشت، اما سنگین نیست. در بقیه مناطق و از جمله در شهر اصفهان نیز بارش‌های پراکنده‌ پیش‌بینی می‌شود.

سیدان با اعلام اینکه دمای هوای اصفهان بین یک تا دو درجه روند کاهشی می‌گیرد، گفت: بیشینه دمای هوا ۱۳ درجه سانتی‌گراد و کمینه دما یک درجه سانتی‌گراد خواهد بود.

به گفته وی، گرم‌ترین شهر استان خور و بیابانک با ۱۷ درجه سانتی‌گراد و سردترین نقطه استان بوئین میاندشت با منفی ۱۳ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی‌ می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی هواشناسي بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۱۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سامانه بارشی به کشور؛ استان‌های بارانی کدامند؟

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی به کشور طی امروز (۱۰ اردیبهشت) و تشدید فعالیت آن طی فردا (۱۱ اردیبهشت) خبر داد.

صادق ضیاییان افزود: دوشنبه (۱۰ اردیبهشت) با ورود سامانه بارشی از غرب کشور بارش در استان‌های کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان، شمال خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد و چهار محال و بختیاری آغاز خواهد شد.

ایسنا نوشت: وی اضافه کرد: سه شنبه (۱۱ اردیبهشت) بارش در غرب، جنوب غرب و جنوب کشور ادامه خواهد داشت. چهارشنبه (۱۲ اردیبهشت) بارش در نیمه جنوبی کشور تشدید می‌شود و در شمال غرب و غرب رگبار پراکنده رخ خواهد داد. پنجشنبه (۱۳ اردیبهشت) گستره بارش تمام مناطق کشور به جز سیستان و بلوچستان را فرا خواهد گرفت.

ضیاییان ادامه داد: در دو روز آینده در شرق کشور به ویژه منطقه زابل در برخی ساعات وزش باد شدید و گردوخاک خواهیم داشت.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران فردا (۱۱ اردیبهشت‌ماه) صاف تا قسمتی ابری، وزش باد در بعضی ساعت‌ها افزایش باد با حداقل دمای ۱۸ و حداکثر دمای ۲۸ درجه سانتیگراد و طی ‌ چهارشنبه (۱۲ اردیبهشت‌ماه) قسمتی ابری تا ابری و وزش باد، گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۸ و حداکثر دمای ۲۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان گفت: طی فردا و پس فردا بندرعباس با دمای ۳۶ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکرد با دمای ۳ و ۵ درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان‌ کشور هستند.

دیگر خبرها

  • آغاز بارندگی‌ها در خوزستان/ اوج بارش‌ها روزهای پنج‌شنبه و جمعه است
  • تداوم بارندگی های شدید در کردستان تا روز جمعه
  • زنجانی‌ها روزهای خنکی را تجربه خواهند کرد
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت
  • هوای زنجان از فردا ناپایدار می‌شود
  • ورود سامانه بارشی به کشور؛ استان‌های بارانی کدامند؟
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت
  • بارش‌های رگباری بهاره در راه کردستان
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت