Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-03@04:04:06 GMT

ایرلاین برتر سال ۲۰۱۹ اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۶۱۵۳۲

ایرلاین برتر سال ۲۰۱۹ اعلام شد

ایران اکونومیست- مرکز تحقیقات هوانوردی کاپا به تازگی شرکت بریتیش ایرویز (British Airways) را به عنوان ایرلاین برتر سال ۲۰۱۹ میلادی اعلام کرده است.

مرکز تحقیقات هوانوردی کاپا (CAPA) به تازگی شرکت هواپیمایی بریتیش ایرویز را ایرلاین برتر سال ۲۰۱۹ میلادی اعلام و به آن جایزه‌ای تحت همین عنوان نیز اعطا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارشی که در وب سایت فاکس بیزینس آمده است، بریتیش ایرویز که بزرگترین شرکت هواپیمایی بریتانیا به شمار می‌رود، در سال‌های اخیر به منظور رقابت با سایر ایرلاین‌های فعال در اروپا و جهان، تغییر و تحولات بی‌شماری را در بخش‌های مختلف خود ایجاد کرده است که از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به ارائه پروازهای مقرون به‌صرفه و اقتصادی، پروازهای طولانی و دور، کیترینگ و پذیرایی‌های کامل و به روزیافته، امکانات جدید و منحصر بفرد و امکان اتصال به اینترنت وای‌فای درون کابین هواپیما اشاره کرد.

شرکت بریتیش ایرویز در سال ۱۹۷۴ میلادی شروع به کار کرد و در حال حاضر روزانه به ۱۶۹ مقصد در کشورهای مختلف جهان پرواز مستقیم دارد.

مقر اصلی پروازهای این ایرلاین بریتانیایی فرودگاه هیترو لندن و گاتویک هستند که در حال حاضر این شرکت در ناوگان هوایی خود میزبان ۳۰۶ فروند هواپیمای مسافربری است.

 ایسنا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: هواپیما ایرلاین سال 2019

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۱۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری 3-0 بارسلونا مقابل لیورپول با بریس لیونل مسی (لیگ قهرمانان اروپا - 2019/5/1) / فیلم

سال 2019 در چنین روزی، دو تیم بارسلونا و لیورپول از دور رفت مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا فصل 2018/19 به مصاف هم رفتند. لوییس سوارز و لیونل مسی (2) گلزنان بارسلونا در این مسابقه بودند. گل دوم لیونل مسی در این مسابقه که روی یک ضربه آزاد تماشایی به ثمر رسید، ششصدمین گل این بازیکن آرژانتینی با پیراهن بارسلونا بود.

دانلود (12.8MB)

دیگر خبرها

  • پروازهای تهران به ایلام لغو شد
  • لغو پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ ایر تهران - ایلام و بالعکس
  • لغو پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ایر تهران-ایلام و بالعکس
  • سپهران کم تاخیرترین ایرلاین فرودگاه نجف شد
  • بهره برداری از محل جدید اعزام و آماده سازی پروازهای هواپیمایی کیش
  • برتری 3-0 بارسلونا مقابل لیورپول با بریس لیونل مسی (لیگ قهرمانان اروپا - 2019/5/1) / فیلم
  • ۱۲ اردیبهشت در دنیای علم چه خبر؟
  • از سرگیری پروازهای ترکیش ایرلاین به افغانستان
  • هواپیمایی لوفت‌ هانزا لغو پروازهای خود به تهران را تا ۲۰ اردیبهشت تمدید کرد
  • هواپیمایی لوفت‌هانزا لغو پروازهای خود به تهران را تا ۲۰ اردیبهشت تمدید کرد