Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی اکبر ثابتی پور رئیس هیئت والیبال استان کرمان و سرپرست فنی مسابقات در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: مسابقات والیبال دانشجویان سراسر کشور، جام دانشجو با حضور دانشجویان دانشگاه آزاد استان‌های کشور ۱۶ تا ۲۰ آذر جاری به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی شیراز برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: تیم والیبال دانشگاه آزاد کرمان با ترکیب سپهر امیرتیموری (کاپیتان تیم)، محمد علیپور، حسن پاریزی، محمد خالقیان، امیر مهدی توکلی، علی ناصری، رضا خادمی، امین مهدی قوام، فاضل حسینی، امیر حسین اسمعیلی، سعید مددی و علیرضا قاسمی به مربیگری جابر مرادی و علی گنجو زاده در این رقابت‌ها حضور یافت.

ثابتی پور تصریح کرد: این مسابقات با حضور ده تیم در سالن دانشگاه آزاد شیراز برگزار شد که در نهایت کرمان و زنجان فینالیست شدند و خراسان شمالی و لرستان نیز به دیدار رده بندی راه یافتند.

او با اعلام اینکه امروز در روز پایانی این رقابت‌ها کرمان از سد زنجان گذشت و لرستان مقابل خراسان شمالی مغلوب شد، بیان داشت: بدین ترتیب تیم‌های کرمان، زنجان و خراسان شمالی مقام‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۱۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش کاراته‌کاهای کرمانی با پنج مدال

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان، کاراته‌کا‌های کرمانی در بخش کاتای مسابقات کاراته قهرمانی کشور (انتخابی تیم ملی) به دو نشان طلا، یک نقره و دو برنز دست یافتند.

این مسابقات با حضور ورزشکاران در بخش کاتا در سالن شهید کبگانیان تهران برگزار شد و  تیم استان کرمان در بخش کاتای تیمی بزرگسالان متشکل از مهدی رضایی، مهدی شجاعی، رضا پوردهقان و به مربیگری مسعود دانشور به مقام سوم دست یافت.

دیگر تیم استان کرمان با ترکیب علیرضا ابوالحسنی، عباس حیاتی‌فر، بهروز حسینی‌نسب به مربیگری مصطفی پور جلالی به‌صورت مشترک سوم شد.

در بخش جوانان نیز تیم استان کرمان به مربیگری عابد علمدار با حضور سبحان عوض ‌پور، محمدعلی مسلمی، امیرحسین عربی بر سکوی نخست ایستاد.

در بخش کاتای انفرادی و در رده زیر ۲۱ سال پسران، امیرحسن معین‌الدینی به مربیگری عابد علمدارزاده عنوان قهرمانی رقابت‌ها را به خود اختصاص داد و در رده نوجوانان نیز یزدان قوام به مربیگری حمیدرضا طالبی‌زاده به مقام دوم دست یافت.

دیگر خبرها

  • نراقی: فردا دانشجویان ایران در حمایت از خیزش دانشگاهیان آمریکا و اروپا تجمع می‌کنند
  • دانشجویان در دل آمریکا «فلسطینِ آزاد» را فریاد می‌زنند/ سرکوب شدید دانشجویان در فرانسه و آمریکا
  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کرمان در خصوص عدم حضور معاون استاندار در جمع دانشجویان
  • مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ| فتحی قهرمان بزرگسالان شد
  • جدال محمدرضا گرایی و سعید اسماعیلی؛ قهرمان المپیک به پاریس می‌رود یا پدیده فرنگی؟
  • نمایندگان خراسان شمالی در اردوی استعدادیابی بسکتبال حضور دارند
  • آخرین مهلت حضور در لیگ‌های والیبال زنان اعلام شد
  • دختر موتورسوار اهل خراسان شمالی به مسابقات جهانی اعزام می‌شود
  • درخشش کاراته‌کاهای کرمانی با پنج مدال
  • راهیابی دانشجوی دانشگاه آزاد نور به اردوی تیم ملی امید بوکس