Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@00:33:43 GMT

نیمکت نشینی در منچستریونایتد آسان نیست

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۶۱۶۱۶

نیمکت نشینی در منچستریونایتد آسان نیست

سرخیو رومرو، دروازه بان آرژانتینی منچستر یونایتد، امیدوار است که در آینده شانس بیشتری برای بازی داشته باشد.

به گزارش "ورزش سه"، سرخیو رومرو در سال 2015 از سمپدوریا و با انتقالی آزاد به منچستریونایتد پیوست. این دروازه بان 32 ساله طی فصول اخیر همواره به عنوان دروازه بان دوم منچستریونایتد فعالیت کرده و همیشه پشت سر داوید دخیا قرار داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با حضور اوله گنار سولسشر نیز شرایط برای او تغییر نکرد و رومرو همچنان یک نیمکت نشین محض در یونایتد است.

 

 

 

 

بیشترین و مهم ترین نقش رومرو در یونایتد به فصل 17-2016 بر می گردد که او موفق شد با شیاطین سرخ قهرمان لیگ اروپا شود. با این وجود اما نیمکت نشینی برای رومرو آسان نیست. او حالا در این باره مصاحبه ای انجام داده و گفته است: " نیمکت نشینی و دروازه بان دوم بودن در یونایتد اصلا آسان نیست. با این وجود من هر روز تمرینات خوبی انجام می دهم تا برای بازی کردن شانس داشته باشم. در چهار سال گذشته شرایط سختی را پشت سر گذاشتم و اگر شانس بازی پیدا کنم، تمام تلاش خود را انجام خواهم داد. من از جوانی آرزوی بازی در یونایتد را داشته ام. این باشگاه در جهان بهترین است. وقتی پیشنهاد یونایتد به من رسید می دانستم که ممکن است کم بازی کنم اما این موضوع را پذیرفتم تا رویایم تبدیل به حقیقت شود."

منچستر یونایتد سرخیو رومرو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد سرخیو رومرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۱۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شادی جنجالی آنتونی در اولدترافورد (عکس)

به گزارش ورزش سه، آنتونی مهاجم برزیلی منچستر یونایتد به دلیل انجام خوشحالی گل با تقلید از سونیک یک بازی پرطرفدار الکترونیکی در دهه ۱۹۹۰ و ۲۰۰۰، در کانون توجهات قرار گرفت. 
آنتونی برزیلی که یک بازیکن شکست خورده در پروژه نقل و انتقالاتی منچستر یونایتد به شمار می‌رود، در بازی مقابل برنلی پس از یک سال، از دیدار با ناتینگهام فارست در آوریل ۲۰۲۳، موفق شد در لیگ برتر انگلستان گلزنی کند و این گل را با نشان دادن عروسک سونیک و اهدا کردن آن به عکاس حاضر در اولدترافورد جشن گرفت.

آنتونی هفته گذشته هم مقابل کاونتری سیتی در نیمه نهایی جام حذفی یک خوشحالی دیگر در پایان ضربات پنالتی انجام داد که باعث شد هواداران و کارشناسان انتقادات زیادی از او داشته باشند. 

البته گل امروز آنتونی هم مقابل برنلی بی اثر شد چرا که ۱۰ دقیقه پس از گلی که آنتونی مقابل این تیم به ثمر رساند، اشتباه عجیب آندره اونانا یک پنالتی به شاگردان کمپانی هدیه کرد که آن پنالتی هم تبدیل به گل شد تا شاگردان تن هاخ با تساوی ۱-۱ در هفته سی و پنجم، تنها یک امتیاز کسب کنند.

دیگر خبرها

  • رضایت ده روسی از نگرش پاتریسیو در رختکن؛ احتمال تمدید قرارداد او به عنوان دروازه‌بان ذخیره
  • منچستریونایتد در آستانه یک خانه تکانی بزرگ
  • تاتنهام 2-3 آرسنال: نزدیک بود جام از دست آرتتا بیفتد
  • با اشتباه مرگبار رایا: تاتنهام شاید برگردد! (عکس)‏
  • گل کریستین رومرو به آرسنال روی اشتباه مهلک دروازه‌بان (تاتنهام 1-3 آرسنال)
  • شادی جنجالی آنتونی در اولدترافورد (عکس)
  • برونو فرناندز پیروزی منچستریونایتد را دزدید (عکس)
  • کابوس اونانا دست از سر یونایتد برنمی‌دارد! (عکس)
  • ببینید | منچستریونایتد - برنلی
  • اونانا منچستریونایتد را از سهمیه اروپا دورتر کرد