Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصادآنلاین - فاطمه اکبرخانی؛ گزارش میدانی خبرنگار اقتصادآنلاین از بازار ارز فردوسی حاکی از آن است که امروز با آغاز روند نزولى نرخ ارز، بیشتر فعالان رسمى و غیررسمى بازار فروشنده شده‌اند و تنها تعداد محدودی از صرافی‌ها و دلالان معاملات مربوط به خرید را نیز انجام می‌دهند.

صرافی بانک ملی نیز امروز تا ساعت 14:30 هم فروشنده بود هم خریدار اما بعد از آن به خاطر پایان یافتن ساعت کاری و نیز حجم بالای تقاضا، درب صرافی را بست و دیگر پاسخگوی صف بیرون نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوسان قیمت دلار در صرافی‌ها بین 13100 تا 13300

امروز قیمت دلار و یورو در تابلوى برخی صرافى‌ها تا حدودى با نرخ صرافی ملی متفاوت بود؛ دلار در تابلوی بعضی صرافی‌ها ١٣١٠٠ و برخى دیگر ١٣٢٠٠ قیمت خورده بود و حتى چند صرافى نرخ را تا ١٣٣٠٠تومان بالا نگه داشته‌ بودند؛ همچنین قیمت یورو نیز بین 14400 تا 14650تومان در صرافی‌ها نوسان داشت.

البته این درحالیست که قیمت واقعى فروش دلار در داخل بعضی صرافی‌ها با آنچه در تابلو نمایان شده بود نیز فرق داشت؛ به گفته یکى از صرافان به خاطر اینکه دلار را با قیمت بالا خریده نمى تواند با نرخ پایین بفروشد، بنابراین به رغم اینکه قیمت را به ظاهر ١٣١٥٠ اعلام کرده بود در واقع با نرخ ١٣٣٣٠ تومان معامله می‌کرد.

بین دلالان نیز نرخ دلار برای فروش بین 13 تا 13150 و برای خرید بین 12800 تا 12950تومان متغیر بود؛ البته در این سمت بازار کمتر کسی حاضر به خرید بود زیرا برخلاف اینکه صرافان از ادامه روند بازار اظهار بى‌اطلاعى مى کنند، نظر دلالان این است که قیمت دلار بیش از این کاهش خواهد یافت.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ارز بازار ارز دلالان ارز قیمت لحظه ای دلار قیمت لحظه ای ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۱۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سکه یک کانال دیگر عقب‌نشینی کرد

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، هر قطعه سکه طرح جدید در معاملات هفته جاری بازار طلا و سکه تهران با ۵۰۸ هزار تومان کاهش نسبت به دیروز، به ۴۱ میلیون و ۹۰۷ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با دویست و بیست هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته، به ۳۹ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان رسید.

امروز نیم سکه کاهش ۲۰۰ هزار تومانی را تجربه کرد؛ بر این اساس نیم سکه در قیمت ۲۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان داد و ستد شد و ربع سکه ۱۵ میلیون تومان قیمت خورد.

سکه گرمی نیز بدون تغییر، شش میلیون و ۷۰۰ هزار تومان به فروش رفت.

معامله گران همچنین امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار را با ۴۶ هزار تومان کاهش قیمت به سه میلیون و ۵۱۷ هزار تومان به فروش رساندند؛ این در حالیست که نرخ هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با کاهش ۹ دلاری نسبت به روز گذشته، ۲ هزار و ۳۱۵ دلار قیمت‌گذاری شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دلار باز هم سقوط کرد/ دلار احتمالا به این عدد می‌رسد
  • دلار به کانال ۶۲ هزار تومان بازگشت / خریداران دست نگه داشته‌اند
  • بازگشت دلار به کانال ۶۲ هزار تومان؛ ریزش ادامه دارد | دلار به کانال ۵۰ هزار تومانی برمی‌گردد؟
  • بازاری‌ها فروشنده شدند؛ بازگشت دلار به کانال ۶۲ هزار تومان
  • بازاری‌ها فروشنده شدند/ بازگشت دلار به کانال ۶۲ هزار تومان
  • قیمت دلار این‌گونه ۷ هزار تومان ریزش کرد/ خرید دلار متوقف شد
  • قیمت سکه یک کانال دیگر عقب‌نشینی کرد
  • ادامه روند نزولی قیمت خودرو در بازار؛کدام خودرو ۴۰ میلیون تومان ارزان شد؟ | جدول قیمت ها
  • کاهش قیمت جهانی طلا ادامه دارد
  • سکه و طلا ارزان‌تر شد