Web Analytics Made Easy - Statcounter

با سرعت گرفتن روند به روزرسانی گوشی‌های هوشمند هوآوی به نسخه جدید رابط کاربری EMUI، این شرکت از عبور کردن تعداد کاربران EMUI ۱۰ از مرز یک میلیون نفر خبر داد.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام هوآوی، EMUI ۱۰ آخرین نسخه از رابط کاربری اختصاصی هوآوی بر پایه اندروید ۱۰ است. هوآوی روند انتشار EMUI ۱۰ را از ماه سپتامبر و برای HUAWEI P۳۰/P۳۰ Pro، به عنوان اولین دستگاه‌های دریافت‌کننده آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دستگاه‌هایی که تاکنون به‌روزرسانی EMUI ۱۰ را دریافت کرده‌اند به این شرح است:

 Huawei P۳۰  Huawei P۳۰ Pro  Huawei Mate ۲۰  Huawei Mate ۲۰ Pro Huawei Mate ۲۰ X ( Huawei Mate ۲۰ X (۵G  Huawei Mate ۲۰ RS Porsche Design Huawei Mate ۱۰ Huawei Mate ۱۰ Pro Huawei Mate ۱۰ Porsche Design Huawei Mate RS Porsche Design  Huawei P۲۰  Huawei P۲۰ Pro  Huawei nova ۵ Pro  Huawei nova ۴  Huawei nova ۴e  Huawei Mate ۲۰ lite  Huawei Enjoy ۱۰ Plus  Huawei Enjoy ۹s Huawei MediaPad M۶ ۱۰.۸  Huawei MediaPad M۶ ۸.۴

در مقایسه با EMUI ۹.۱ هوآوی بهینه‌سازی‌های متعدد و مهمی در EMUI ۱۰.۰ داشته، تا علاوه بر تغییر ظاهر رابط کاربری، کاربر نیز هنگام استفاده از آن تجربه متفاوتی داشته باشد.

بازنگری در طراحی را می‌توان اساسی‌ترین تغییر رابط کاربری EMUI ۱۰ دانست. سبک جدید انتخاب شده برای EMUI ۱۰، محیط رابط کاربری را مانند صفحات مجله مرتب می‌کند و مواردی مانند هدلاین، زمینه سفید، بخش‌بندی و هایلایت موارد مهم را به صفحات اضافه می‌کند و باعث ایجاد تناسب میان قسمت‌های مختلف محتوای در حال نمایش می‌شود.

تاثیر این تغییرات را می‌توان در بخش‌های مختلف رابط کاربری نظیر منوی تنظیمات، مخاطبین، یادداشت‌ها، پنل‌ اعلان‌ها و... مشاهده کرد. علاوه بر این هوآوی با نظر گرفتن انیمیشن‌های جدید و بازنگری در طراحی برخی نرم‌افزارها و آیکون‌ها، ظاهری کاملاً جدید و متفاوت را به EMUI ۱۰ آورده است.

اضافه شدن حالت شب به صورت سیستمی یکی دیگر از تغییرات نسخه جدید رابط کاربری هوآوی است. حالت شب در این رابط، تنها به تغییر ساده رنگ‌ها، محدود نمی‌شود و دستگاه‌های به روز شده به EMUI ۱۰ قادرند تضاد رنگ‌های پس‌زمینه و متن را کنار موارد دیگری مانند رنگ متن و آیکون‌ها اندازه‌گیری ‌کنند و با ایجاد تناسب میان آن‌ها، به خلق تجربه‌ای بهتر و خستگی کمتر چشم‌ها کمک کنند.

گوشی‌های هوشمند دارای EMUI ۱۰ می‌توانند به صورت بی‌درنگ با رایانه‌های رومیزی به تعامل و اشتراک اطلاعات بپردازند. بعد از اتصال گوشی به کامپیوتر، صفحه نمایش گوشی در نمایشگر کامپیوتر ظاهر می‌شود و کاربران قادرند با Drag & Drop به جابه‌جایی فایل بپردازند یا با استفاده از کیبورد کامپیوتر، پیام‌های خود را پاسخ بدهند.

آخرین نسخه EMUI، بر پایه اندروید ۱۰ توسعه یافته و ضمن افزایش روان ‌بودن و کارایی دستگاه، تمام ویژگی‌های دوست داشتنی اندروید ۱۰ را نیز به کاربران ارائه می‌کند.

انتهای رپرتاژ آگهی 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اپلیکیشن اندرویدی گوشی هوشمند قیمت گوشی موبایل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۱۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قلع و قمع ۱۲ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در نیشابور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، معاون سازمان و مدیر جهاد کشاورزی نیشابور گفت: ایجاد بنا و تاسیسات، خاکبرداری و خاکریزی، گود برداری، پی کنی، دیوارکشی، فنس کشی، استقرار کانکس و آلاچیق، سوزاندن بقایا، قطع و ریشه کنی و خشک کردن باغات، احداث پارک و فضای سبز، استخر ذخیره آب و محوطه سازی از جمله موارد تغییر کاربری محسوب می شود و با متخلفان در این زمینه برخورد می شود.

 

علی مبارکی افزود: بر اساس تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون اصلاح قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها، ماموران جهاد کشاورزی موظفند با حضور نماینده دادسرا راساً نسبت به قلع و قمع بنا و مستحدثات اقدام و وضعیت زمین را به حالت اولیه اعاده کنند.

 

رئیس اداره امور اراضی جهاد کشاورزی شهرستان نیشابور هم گفت: ۱۲ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی و باغی جاده بوژان در محدوده روستاهای حمیدآباد، تحت منظر و حصار بوژان قلع و قمع شد.

 

جهانداری با بیان اینکه عمده اجرای حکم قلع و قمع مربوط به زمین هایی بود که اطراف آن دیوارکشی شده بود، ابراز کرد: با توجه به اینکه اجرای دیوار مانع از دید کارشناسان شده بود و افراد در داخل زمین ها مشغول ویلا سازی شده بودند، تمامی این دیوار کشی ها تخریب شد.

 

وی بیان داشت: این اقدام قانونی منجر به قلع و قمع ۱۰ مورد دیوارکشی به مساحت ۵۶۰ مترمربع، یک استخر به مساحت ۵۰ متر مربع و معدوم سازی یک مورد تابلو مربوط به جاده سازی و قطعه بندی شد و ۴ هزار و ۳۰۰ متر مربع از اراضی کشاورزی آزادسازی شد.

 

جهانداری از مردم خواست: هرگونه تخریب و تغییر کاربری زمین‌ های کشاورزی را از طریق سامانه ۱۳۱ گزارش کنند.

 

دیگر خبرها

  • جزئیات بررسی پرونده های امور اراضی استان تهران تشریح شد
  • جنجال تغییر کاربری ۳۰۰۰ متر از «پارک لاله»، چه از جان مردم می‌خواهند؟
  • قلع و قمع ۵۱ فقره تغییر کاربری در محمودآباد
  • چرا جنیفر انیستون در تیک تاک حساب کاربری ندارد؟
  • شوراها رابط بین نظام، مردم و حاکمیت هستند
  • تخریب ساختمان‌ در منطقه جنگلی توسکستان گرگان
  • تخریب دو ساخت غیرمجاز در اسدآباد
  • ۴۳۰۰ متر مربع از اراضی کشاورزی نیشابور آزادسازی شد
  • قلع و قمع ۱۲ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در نیشابور
  • دست‌درازی به کاربری باغات خط قرمز شورای شهر کرج است