Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه اجتماعی ـ معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا(ص) ستادکل نیروهای مسلح با بیان اینكه بازدارندگی نظامی ایران برای همه جهانیان یک الگوی بی نظیر است، گفت: قدرت منطقه‌ای و نفوذ استراتژیک ایران مانع جدی حمله آمریكاست.

به گزارش ایكنا از فارس، مراسم بزرگداشت شهدای بسیجی و شهدای دانشگاه‌های پیام‌نور استان فارس امروز، 20 آذرماه با سخنرانی معاون بازرسی قرارگاه مركزی خاتم‌الانبیاء (ص) ستاد كل نیروهای مسلح برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این مراسم که با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و مذهبی برگزار شده بود، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره 4 دانشجوی شهید دانشگاه پیام‌نور شهرهای فارس، از خانواده 30 تن از شهدا تجلیل شد.
در این مراسم معنوی، سردار سرتیپ محمدجعفر اسدی، معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا(ص) ستاد کل نیروهای مسلح با تجلیل از شهدای دانشجو و نقش آنان در حفظ و تداوم انقلاب اسلامی گفت: اینک به همت شهدا، خط مقدم ما به آن سوی مدیترانه رفته است.
وی، قدرت منطقه‌ای و نفوذ استراتژیک ایران را مانع جدی حمله آمریکا به ایران دانست و افزود: بازدارندگی نظامی ایران برای همه جهانیان یک الگوی بی‌نظیر است.
اسدی با بیان اینكه دشمنان انقلاب چهره عوض کرده اند که برای شناسایی دشمنان و مقابله با توطئه آن‌ها باید بصیرت داشته باشیم،‌ گفت: انقلاب اسلامی یک انقلاب الهی است که همچنان به راه خود ادامه می‌دهد و شهدا در این راه سهم بزرگی دارند.
محمد حسن صیف، رئیس دانشگاه پیام‌نور استان فارس نیز در این مراسم گفت: وظیفه مهم مسئولان، حفظ و پاسداشت خون شهداست چرا که در قبال هر صندلی مدیریتی در حدود 72 شهید تقدیم انقلاب و نظام شده است.
عباس بنایی، فرمانده سپاه ناحیه حضرت محمد رسول‌الله(ص) شیراز نیز دراین مراسم ، وظیفه مسئولان را تلاش برای رفع مشکلات معیشتی مردم ذکر کرد و یادآور شد: کاری نکنیم روز به روز فاصله ثروتمندان و فقرا زیاد شود.
یادآور می‌شود، مراسم بزرگداشت شهدای بسیجی و شهدای دانشگاه‌های پیام‌نور استان فارس به‌همت بسیج دانشجویی این دانشگاه و با همكاری كنگره سرداران و ۱۵هزار شهید استان فارس، معاونت فرهنگی سپاه فجر فارس، سپاه ناحیه محمد رسول‌الله(ص) شیراز، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌‌های دفاع مقدس فارس و ... برگزار شد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاري قرآن ايكنا استان فارس اجتماعي حمله آمريكا قدرت منطقه اي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۱۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسیاتک ابتدای شهریور از ۵۵۰مرکز داده پیام بهره‌برداری می‌کند

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر؛ ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ علی‌اصغر انصاری، معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی وزیر ارتباطات از پروژه عمرانی فاز اول مرکز داده پیام در منطقه ویژه اقتصادی پیام بازدید کرد.

در این مراسم محمدعلی یوسفی‌زاده، مدیرعامل آسیاتک با اشاره به اینکه پروژه مرکز داده پیام از ابتدای تیر سال گذشته آغاز شده و ابتدای سال جاری به بهره‌برداری رسیده است، درباره این پروژه گفت: هدف از راه‌اندازی مرکز داده پیام افزایش ظرفیت مراکز داده، ارائه خدمات تجمعی به سازمان‌های بزرگ صاحب داده؛ مانند: بانک‌ها و سازمان‌های دولتی و تسهیل دسترسی به خدمات پایگاه داده از طریق خدمات ابری و سرورهای اختصاصی است.

وی در بخش دیگری از این مراسم با تاکید بر اینکه آسیاتک در ساخت فاز نخست این مرکز داده، ۹هزار میلیارد سرمایه‌گذاری کرده است، درباره آن تصریح کرد: این مرکز داده ۵۵۰ رکی با ظرفیت هر رک ۶ کیلووات در محدوده‌ای به مساحت ۱۸۰۰ متر مربع در حال ساخت است. توان برق کل فاز اول این پروژه، پنج هزار کیلووات است و ۶ دستگاه دیزل ژنراتور با ظرفیت هر دستگاه ۱۶۷۵ کیلووات و ۱۲ دستگاه UPS که توان هر یک از آنها ۶۰۰ کیلووات است برای تامین برق این مرکز داده طراحی و تعبیه شده است. مرکز داده پیام در رده ۳ استاندراد TIA-۹۴۲ قرار دارد و سطح افزونگی سیستم الکتریکال آن N+۱ است.

مدیرعامل آسیاتک در بخش دیگری از این مراسم به معرفی مراکز داده میلاد، میرعماد، آزادگان و رایمون پرداخت.

معاون وزیر ارتباطات نیز در نشستی که در حاشیه این بازدید برگزار شد؛ با بیان اینکه پیام همیشه به عنوان یک منطقه برای ایجاد قطب داده مطرح مورد توجه است، توضیح داد: راه‌اندازی مرکز داده در اولویت وزارتخانه است، هدف این است که با به حداقل رساندن فرآیندها، مشکلات و موانع احتمالی بر سر راه توسعه این مراکز را برطرف کنیم.

اکبر قنبرپور، مدیرعامل مرکز ویژه اقتصادی پیام دباره تمهیدات انجام گرفته برای استقرار مراکز داده در این منطقه گفت: طی ۲ سال گذشته ۱۰ شرکت به این مرکز اضافه و در مجموع، اکنون ۱۶ واحد در قطب مرکز داده پیام مشغول فعالیت هستند. 2 نیروگاه برای ارائه خدمات به شرکت‌های مرکز داده فعال شده‌اند که امکان تامین برق را به‌صورت مستقیم برای متقاضیان فراهم کرده است.

کد خبر 6088469

دیگر خبرها

  • قدرت و نفوذ ایران در جهان مایه افتخار است
  • بشنوید// راه‌های نفوذ شیطان به خودتان را ببندید
  • تضعیف فرهنگ جهاد و شهادت، هدف دشمنان انقلاب
  • آسیاتک ابتدای شهریور از ۵۵۰مرکز داده پیام بهره‌برداری می‌کند
  • سرفصل خدمات انقلاب اسلامی به معنویت و انسانیت اختصاص یابد
  • سر فصل خدمات انقلاب اسلامی به معنویت و انسانیت اختصاص یابد
  • سر فصل انقلاب اسلامی به معنویت و انسانیت اختصاص یابد
  • نکته حائز اهمیت در حمله کوادکوپترهایی که به سخره گرفته شدند
  • عبور ایران از توان بازدارندگی استراتژیک رژیم صهیونیستی‌/ضرورت تنبیه رژیم صهیونیستی برای امنیت جهان لازم بود
  • تنش مستقیم میان ایران و اسرائیل تمام شد اما فعلا