Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سرتیپ محمودی معاون اجرایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم تجلیل از نفرات برتر مسابقات بین المللی نظامی روسیه، اظهار داشت: این مسابقات که در سطح نیروهای مسلح کشورهای مختلف برگزار می شود، خود یک عامل بازدارنده است.

وی با بیان اینکه کسی که به موقع و با کیفیت از سلاح خود استفاده کند در عرصه جنگ و نبرد هم پیروز خواهد شد، گفت: تلاش نیروهای ما در دستیابی به اهداف و کسب جایگاهی در خور جمهوری اسلامی ستودنی و ارزشمند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر محمودی با اشاره به اینکه از مولفه های توان رزمی، نیروی انسانی، تحرک، ارتباط و هماهنگی بین نیروها است، گفت: تیم های شرکت کننده در این مسابقات به نوعی خود را درگیر صحنه رزم می بینند و در واقع این مسابقات صحنه های نبرد را به تصویر می کشد.

وی با بیان اینکه پیامبر اسلام بر آموزش ۳ ورزش سوارکاری، تیراندازی و شنا تاکید کرده اند، گفت: امروز سوارکاری برابر با تخصص استفاده از نفربر، تانک و هواپیما می باشد. هدف از رفتن در این مسابقات این است که از تجهیزاتشان خوب استفاده کنیم و توان خود را بسنجیم و عامل بازدارنده در برابر دشمنان باشیم.

امیر محمودی گفت: در دوران دفاع مقدس لشکر و تیپ و گردانی موفق بود که همه نفرات آموزش خوب دیده باشند و قدرت برتری خود را بر دشمن تحمیل کنند. و در آن دوران هر جا که تحرک لازم را داشتیم دشمن زمین گیر می شد. ان شاءالله از تجربیات این مسابقات استفاده شود و بر قابلیت های نظامی ما در حوزه دریایی، زمینی و پدافندی و هوایی افزوده گردد. امیدواریم در سالهای آینده در حجم گسترده تر و در رشته های بیشتر بتوانیم در این مسابقات بین المللی شرکت و افتخارآفرین باشیم.

کد خبر 4795436 هادی رضایی

منبع: مهر

کلیدواژه: امیر محمودی ارتش جمهوری اسلامی ایران دوران دفاع مقدس لشکر مجلس شورای اسلامی ستاد انتخابات کشور انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی وزارت کشور سید اسماعیل موسوی ایران حسن روحانی سید عباس عراقچی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هیئت دولت فرمانداری تهران اصلاح طلبان شورای نگهبان مقام معظم رهبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۲۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده نیروی دریایی ارتش: از نخبگانی که در قطب جنوب حضور پیدا کنند، حمایت می کنیم /دولت به دنبال حضور دائمی در قطب جنوب است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امیردریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به پیشرفت شگرف نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: در ۴۵ سال بعد از انقلاب اسلامی که کشور در همه ابعاد در شرایط تحریمی و توطئه دشمنان قرار داشته است، انقلاب اسلامی در نقطه شروع خود حتی سیم‌خواردار هم نداشت.

وی در گفتگویی که با خبرگزاری دانشجو داشته، افزود : اما انقلاب از داشته‌های خود که مردم و جوانان نخبه بود بهره برد و امروز نه تنها در منطقه خاورمیانه، بلکه در جهان حرف اول را می‌زند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: هدف اصلی ایجاد پایگاه در قطب جنوب مطالعات علمی است، یعنی جامعه علمی و نخبگانی کشور در آن حضور پیدا خواهند کرد، در همه کشورهای دنیا که پایگاه در قطب جنوب دارند ارتش‌ها صرفاً پشتیبان کننده است.

امیردریادار ایرانی تاکید کرد: ما آمادگی کامل برای پشتیبانی نخبگان و بخش‌های علمی کشور برای حضور در قطب جنوب را داریم، بر این اساس دولت در حال آماده سازی برای حضور دائمی در قطب جنوب است.

27211

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899837

دیگر خبرها

  • جشنواره مسکو به «آه سرد» ۲ جایزه داد
  • «آه سرد» ۲ جایزه از جشنواره مسکو گرفت
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: از نخبگانی که در قطب جنوب حضور پیدا کنند، حمایت می کنیم /دولت به دنبال حضور دائمی در قطب جنوب است
  • رئیس دیوان عالی کشور: حجاب در ایران قانون است؛ حتی کسانی که مسلمان نیستند یا پایبندی جدی به احکام اسلام ندارند، تابع قانون باشند/ قضات در این زمینه اصل بازدارندگی از جرم را در نظر داشته باشند و احکامی صادر کنند که موجب تنبه شود
  • امیردریادار ایرانی: ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب آمادگی دارد/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • امیردریادار ایرانی : آمادگی کامل ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • عملیات وعده صادق موجب شادی عدالت‌خواهان جهان شد
  • رقابت ساره جوانمردی با ستارگان مطرح پاراتیراندازی جهان
  • عبور ایران از توان بازدارندگی استراتژیک رژیم صهیونیستی‌/ضرورت تنبیه رژیم صهیونیستی برای امنیت جهان لازم بود
  • خط و نشان مقام ارشد ارتش برای اسرائیل و آمریکا