Web Analytics Made Easy - Statcounter

حشمت مهاجرانی می گوید حاضر به صورت داوطلب با تک تک باشگاه های لیگ برتری تماس برقرار کند و از آنها بخواهد تا بازیکنان تیم امید را به حمید استیلی بدهند.

در همین زمینه حشمت مهاجرانى که سابقه حضور در رقابت های المپیک را نزدیک به 5 دهه پیش دارد، در گفتگو با فارس ضمن تاکید بر این نکته که حمایت ها باید واقعی باشد، حرف هایش را اینگونه آغاز کرد: در روزهاى گذشته اخبارى در خصوص برنامه ها و اردوهاى تیم امید شنیدم که قرار است به هر شکل از این تیم حمایت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این حمایت ها بسیار خوب است ولى کافى نیست. به اعتقاد من اینجا نقش باشگاه‌ها پررنگ و تعیین کننده است. باید دید در چنین مقاطعى غیرت و عرق ملى خودشان را چطور ثابت مى کنند.


سرمربى اسبق تیم ملى ایران افزود: صعود به المپیک شاخصه هاى خاص خودش را دارد. من به کادر این تیم امید زیادى دارم. مجموعه اى که با حضور حمید استیلى، شاهرودى ، پیروانى و امامى فر شکل گرفته هم یک کادر جوان و کامل است و هم با اخلاق و حرفه‌اى. به این کادر اعتقاد دارم و باور دارم چنین جمعى پیش از این شکل نگرفته بود. همچنین مى دانم فدراسیون هم از این تیم حمایت کرده است. سال گذشته همین بچه ها به بازى هاى آسیایى رفتند و چندین اعزام و بازى هاى تدارکاتى خوب داشتند. با این وجود در حال حاضر مساله مهم شکل گرفتن تیم در اردوى آخر است.


مهاجرانى ادامه داد: تا جایى که مى دانم همه کشورهاى عربى منطقه وارد اردو شده اند. قطر، امارات، عربستان حتى سوریه و عراق هم تمرینات خودشان را آغاز کرده اند. اگر قرار است تمرینات تیم ما هم آغاز شود باشگاه‌ها باید همکارى کنند. در این مقطع که کمتر از یک ماه فرصت داریم اگر بازیکنان خودشان را در اختیار تیم المپیک قرار نمى دهند بهتر است اصلا تیم را اعزام نکنیم چون واقعا سودى ندارد. اگر از منافع ملى و عرق و غیرت وطنى حرف مى زنیم الان وقت اثبات این مسئله است. باشگاه‌ها در یک یا 2 بازى خودشان بپذیرند این چند بازیکن را به هر  دلیلى در اختیار ندارند. در همه جاى دنیا اولویت تیم ملى است. همین بازیکنان از تیم هاى ملى جوانان و امید شناسایى شدند که امروز در باشگاه‌هاى ما بازى مى‌کنند.


وى تاکید کرد: مى دانم حمید استیلى ارتباط خوبى با همکاران خودش در باشگاه‌ها دارد اما من شخصا آمادگى هرگونه کمک و همراهى با این تیم را دارم و حاضرم خودم با تک تک مربیان لیگ تماس بگیرم و از آنها درخواست کنم در همین دو هفته پایانى یاور و حامى تیم المپیک کشورمان باشند و اجازه بدهند تمرینات و اردوهاى پایانى این تیم در فرصت کوتاه باقی‌مانده با حضور تمامى بازیکنان برگزار شود.

حشمت مهاجرانی(مدیر فنی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: حشمت مهاجرانی مدیر فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۲۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیانی: با تمام وجود برای المپیک آماده می‌شوم / مسئولین المپیک را با تمام امکانات حمایت کنند +فیلم

قهرمان تکواندوی بانوان کشورمان: تندیسی که کسب کردم را کنار مدال های خودم میگذارم و هر روز به مردم کشورم افتخار میکنم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، ناهید کیانی، تکواندوکار ملی‌پوش ایران پس از  کسب بانوی ورزش ایران، اظهار کرد: خیلی خوشحال هستم از کسب این عنوان و این ارزشمندترین عنوانی است که در کل دوران ورزشم کسب کردم و این لحظه با لحظه کسب مدال جهان برابری می‌کند چرا که توسط مردم انتخاب شدم.

کیانی ادامه داد:

دیگر خبرها

  • ملاک اصلی جام تختی انتخاب تیم ملی امید است/ شانس کسب ۲ مدال طلا در المپیک
  • صدای پای بازیکن نام آشنا در استقلال گوش می‌رسد/ این شادی گل بی دلیل نبود!
  • ستاره ایرانی نیمه نهایی آسیا: علیرضا فغانی!
  • اعزام ملی پوش مازندرانی بوکس به مسابقات قهرمانی آسیا
  • اين دختر بسكتبال لژيونر مى شود، شك نكنيد
  • والیبال ایران و یک درد قدیمی؛ پشت کردن به تیم ملی برای قراردادهای میلیاردی!
  • اعزام ملی پوش ساروی بوکس ایران به مسابقات قهرمانی آسیا
  • کیانی: با تمام وجود برای المپیک آماده می‌شوم / مسئولین المپیک را با تمام امکانات حمایت کنند +فیلم
  • اعزام شمشیربازان ایران به رقابت‌های زون آسیا و انتخابی المپیک 
  • اعزام شمشیربازان ایران به مسابقات زون آسیا و انتخابی المپیک