Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-07@16:33:09 GMT

رمز دوم ایستا غیرفعال می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۶۲۱۶۹

رمز دوم ایستا غیرفعال می‌شود

پول نیوز - بانک سامان باهدف ارتقا امنیت حساب‌های مشتریان خود در استفاده از درگاه‌های برخط، امکان فعال‌سازی رمز دوم یک‌بارمصرف کارت را بدون نیاز به حضور در شعبه و از طریق نت بانک فراهم کرد.

 

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز، با توجه به الزام استفاده از رمز دوم یک‌بارمصرف، تمامی مشتریان می‌توانند رمز دوم پویای کارت خود را از طریق نت بانک و بدون حضور در شعب بانک سامان فعال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این خصوص لازم به ذکر است که به زودی، رمز دوم ایستای تمامی مشتریانی که از رمز دوم یک‌بارمصرف استفاده می‌کنند، غیرفعال خواهد شد و این دسته از مشتریان همواره برای استفاده از درگاه‌های برخط الزام به استفاده از رمز دوم پویا دارند.


گفتنی است، در حال حاضر متقاضیان برای استفاده از رمز دوم یک‌بارمصرف، باید از اپلیکیشن تولید رمز «رمزینه» بهره بگیرند که می‌توانند فرآیند فعال‌سازی و استفاده از این اپلیکیشن را در اینجا مطالعه کنند.


علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با مرکز سامان ارتباط به شماره 0216422 تماس بگیرند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بانک سامان رمز یکبار مصرف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۲۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه بارشی مجدد دوشنبه در اصفهان فعال می‌شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ بنابر اعلام اداره کل هواشناسی استان اصفهان بررسی نقشه‌های پیش یابی هواشناسی بیانگر خروج سامانه بارشی از استان است.
براین اساس سامانه بارشی رگباری مجدد روز دوشنبه در نیمه غربی استان فعال و برای روز‌های سه شنبه و چهارشنبه هم در استان افزایش سرعت وزش باد پیش بینی می‌شود.
دمای هوا هم در ۲۴ ساعت آینده در بیشتر مناطق استان اصفهان یک تا دو درجه افزایش خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • حضور فعال بانک شهر در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی
  • اعطای وام به کسب و کارهای فعال در سکوهای داخلی
  • استفاده مالکان چاه‌های کشاورزی از نیروگاه خورشیدی
  • مهمترین اخبار ۱۶ اردیبهشت/ماجرای فروش گواهینامه‌های رانندگی
  • ۷۴۴ هزار شرکت غیرفعال در کشور داریم/ فعالیت شرکت‌های صوری متوقف می‌شود
  • هزار و ۶۴ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه مشهد و کلات فعال خواهند بود
  • ۷۴۴ هزار شرکت غیرفعال در کشور/فعالیت شرکت‌های صوری متوقف می‌شود
  • صهیونیسم «بت پوشالین» عصر جدید است
  • سامانه بارشی مجدد دوشنبه در اصفهان فعال می‌شود
  • ۷۰ درصد ظرفیت شهرک صنعتی شورمست غیرفعال است