Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@05:23:31 GMT

عذرخواهی ترابی از جلالی پس از گل تماشایی

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۶۲۳۵۵

عذرخواهی ترابی از جلالی پس از گل تماشایی

مهدی ترابی پس از پایان دیدار برابر گل گهر که با درخشش او همراه بود، نزد مربی سابقش رفت و از او عذرخواهی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته پرسپولیس با درخشش مهدی ترابی که یک گل زد و یک پاس منجر به گل فراهم کرد، زمینه ساز پیروزی دو بر صفر تیمش مقابل گل گهر سیرجان بود که تا دقیقه 52 که ترابی گل اول بازی را ثبت کرد، نمایش منسجمی ارائه داده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در واقع نقطه عطف بازی همان دقیقه بود که ستاره این روزهای تیم کالدرون با حرکت در عرض از فاصله 25 متری و با شوتی زیبا دروازه میلاد فراهانی را باز کرد.


جالب اینکه ترابی که روز گذشته ششمین گل فصلش را رقم زد، پس از پایان بازی به سمت مجید جلالی رفت و از او بابت گلزنی به تیم مربی سابقش عذرخواهی کرد؛ موضوعی که با تمجید سرمربی گل گهر همراه شد و او امروز با نیکی از رفتار مهاجم پرسپولیس یاد کرد.


مجید جلالی پیش از حضور در پیکان، سرمربی سایپا بود و در همان زمان بود که از این بازیکن جوان در ترکیب تیم خود استفاده کرد تا همیشه در ذهن این ستاره فوتبال ایران باقی بماند.

 

مهدی ترابی گل گهرسیرجان پرسپولیس تهران مجید جلالی (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مهدی ترابی گل گهرسیرجان پرسپولیس تهران مجید جلالی سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۲۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلوپ: از هواداران لیورپول عذرخواهی می‌کنم

سرمربی لیورپول پس از شکست تیمش مقابل اورتون در دربی مرسی‌ساید از هواداران‌شان بابت این باخت بدموقع عذرخواهی کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یورگن کلوپ در پی شکست 2 بر صفر شب گذشته (چهارشنبه) شاگردانش مقابل اورتون در دیداری معوقه از هفته بیست‌و‌نهم لیگ برتر فوتبال انگلیس گفت: اگر بخواهم جمع‌بندی کنم، عملکردمان به اندازه کافی خوب نبود. ما آنطور که اورتون می‌خواست بازی کردیم و آنها از روی دو ضربه شروع مجدد به گل رسیدند. پس از آن بازی بهتری از خود به نمایش گذاشتیم و موقعیت‌های خیلی خوبی هم روی دروازه اورتون خلق کردیم.

وی افزود: هر موقعیتی هم که ما از دست می‌دادیم، به اورتون شتاب بیشتری می‌داد. بدیهی است که این الهام‌بخش‌ترین بازی تمام دوران ما نیست. من واقعاً برای هواداران‌مان متأسفم. ما قبلاً هرگز در اینجا نباخته بودیم و این بازی واقعاً متفاوتی بود. واقعاً از این بابت عذرخواهی می‌کنم. اکنون باید ریکاوری کنیم چون بازی با وستهام در انتظار ما است. می‌توانم تصور کنم که از نظر روحی و جسمی آن بازی یک چالش برای ما خواهد بود.

مذاکرات مثبت لیورپول با فاینورد برای جانشینی اشلوت با کلوپ

لیورپول با قبول این شکست 74 امتیازی باقی ماند و همچنان در رده دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس و پشت‌سر آرسنال 77 امتیازی جای دارد، این در حالی است که منچسترسیتی با دو بازی کمتر و 73 امتیاز در رده سوم ایستاده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی پرسپولیس در جام حذفی
  • پرسپولیسی‌ها علیه مهندس استقلال
  • کلوپ: از هواداران لیورپول عذرخواهی می‌کنم
  • صحبت‌های جالب مجید جلالی درباره برنامه ۱۲ ساله
  • پرسپولیسی‌ها در مسیر مهندس استقلال
  • ویدیو/ مجید جلالی: برنامه ۱۴۱۴ فوتبال ایران را منتشر می‌کنیم
  • مهدی جعفرپور: پرسپولیس از سپاهان می ترسد، داوری ها فقط به نفع این تیم است
  • داور بازی سرنوشت‌‎ساز پرسپولیس مشخص شد
  • مهدی قایدی به پرسپولیس می‌پیوندد؟
  • اولین کاپیتانی ترابی در پرسپولیس