Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در این جلسه با اشاره به ابلاغ دستورالعمل این کارگروه از سوی وزارت  فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در این دستورالعمل بر لزوم هم افزایی و توسعه ظرفیت‌های استانی برای گسترش، توسعه و تعمیق محتوا و خدمات فرهنگی و هنری ایرانی اسلامی سالم، مفید و ایمن در فضای مجازی تاکید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


احمد حسین فتایی افزود: حفظ و ترویج خرده فرهنگ‌ها و آداب و رسوم بومی و منطقه‌ای، گسترش سبک زندگی اسلامی ایرانی در فضای مجازی، پیشگیری از بروز یا گسترش آسیب‌های اجتماعی، رشد مصرف کالاهای ایرانی اسلامی در فضای مجازی و تقویت بنیان خانواده و بهبود نظم و ارتباطات اجتماعی، اهداف این دستور العمل را شامل می شوند.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان تصریح کرد: بسترسازی و برنامه‌ریزی در جهت گسترش کسب و کارهای نوین استان در فضای مجازی، فرهنگ‌سازی و ارتقاء سواد فضای مجازی با بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی استان، گسترش کمی و کیفی محتوا و خدمات فرهنگی در فضای مجازی استان و تسهیل در ایجاد مراکز شتاب‌دهنده فرهنگی دیجیتال و فعال سازی تشکل‌ها و اتحادیه فعالان فضای مجازی از مهمترین وظایف این کارگروه برای نیل به اهداف ذکر شده است.
فتایی اظهار داشت:توجه به استفاده از ظرفیت‌ های دولتی، مردمی و خصوصی استان در راستای اجرای این طرح بسیار مهم است که اعضای کارگروه باید به خوبی مد نظر قرار دهند.
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به اهمیت بهسازی فضای مجازی در استان‌ها، گفت: ریاست این کارگروه در استان به مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیری آن به معاونان فرهنگی این ادارات کل واگذار شده و دبیرخانه استانی کارگروه به دنبال استفاده از تمام موجودی و توانمندی استان برای تحقق اهداف کلی طرح می باشد.
ناصر دولتشاه افزود: دستور العمل در قالب مکاتبه اداری به اعضا ابلاغ شده و در این جلسه نظرات و پیشنهادات مطرح و راهکارهای مناسب را طراحی و تبیین خواهیم نمود.
در ادامه این جلسه، اعضای حاضر به بیان دیدگاه های خود در راستای اجرای این طرح در استان پرداخته و بر لزوم حمایت ویژه مقامات ارشد استان از این کارگروه تاکید کردند.

برچسب‌ها معاونت تنظیم مقررات مرکز ملی فضای مجازی کشور فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان فضای مجازی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان فضای مجازی فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۲۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهمین کنفرانس بین‌المللی وب پژوهی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علم و فرهنگ، باتوجه‌به گسترش روزافزون فعالیت‌ها و خدمات در فضای مجازی، شناخت، تجزیه‌وتحلیل و در کل پژوهش در حوزه فضای مجازی اهمیت ویژه‌ای در دنیا پیدا کرده است. در این راستا و به دلیل فقدان پژوهش متمرکز بر روی وب در کشور، ایده‌ای با نام «وب پژوهی» از سال ۹۴ در دانشگاه علم و فرهنگ شکل گرفت.

خوشبختانه موضوع «وب پژوهی» مورد استقبال جامعه علمی کشور قرار گرفته است و مقالات و پژوهش‌های متعددی به زبان‌های فارسی و انگلیسی به دبیرخانه کنفرانس ارسال شده است که آثار پذیرفته شده در پایگاه‌های معتبر علمی داخلی نظیر SID و ISC و خارجی نظیر IEEE Xplore نمایه شده است.

کد خبر 6087272

دیگر خبرها

  • آغاز جشنواره «شب های موسیقی تاک» در ملایر 
  • کدام برخورد گشت ارشاد با زنان تذکر رهبری را در پی داشت؟
  • تکرار حمایت های دولت از گشت ارشاد /تا تصویب نهایی لایحه عفاف و حجاب، پلیس به وظایف خود عمل خواهد کرد
  • برنامه پیشرفت فرهنگی استان یزد به‌زودی رونمایی می‌شود
  • برگزاری کنفرانس بین المللی وب پژوهی در دانشگاه علم و فرهنگ
  • چرا رهبری درباره گشت ارشاد و طرح نور تذکر داده بودند؟
  • نگاه مطالبه‌گر در حوزه فرهنگ و هنر تحول‌ آفرین است
  • کارگروه تخصصی روابط بانکی ایران و آفریقا تشکیل شد
  • دستگیری فروشنده تجهیزات تقلب در کنکور در فضای مجازی
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی وب پژوهی برگزار می‌شود