Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-08@22:42:31 GMT

مدیرعامل استقلال را شما انتخاب کنید

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۶۲۵۱۳

مدیرعامل استقلال را شما انتخاب کنید

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از استعفای امیر حسین فتحی از مدیرعاملی باشگاه استقلال، وزارت ورزش و جوانان اسماعیل خلیل زاده را به عنوان سرپرست استقلال انتخاب کرد.

از این رو نام علی فتح الله زاده، کاظم اولیایی و سعید آذری برای مدیرعاملی باشگاه استقلال مطرح شده است.

شما مخاطبان باشگاه خبرنگاران جوان می توانید با ارسال نظرات خود نام مدیرعامل استقلال را پیش بینی کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: قرارداد استراماچونی با استقلال ۶ ماهه شد/ آبی‌ها با مرد ایتالیایی تسویه حساب می‌کنند

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتبال باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۲۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختلافات بین کادر فنی و مدیرعامل به استقلال ضربه زد/ ناهماهنگی دفاع آبی‌ها در نبود رافائل سیلوا

سید مهدی سیدصالحی پیشکسوت فوتبال و بازیکن سابق استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایسکانیوز درباره بازی استقلال و ذوب آهن اظهار کرد: بازی این دو تیم همیشه حساسیت های خاص خودش را داشته و معمولا جذاب از آب در آمده، در ابتدای بازی استقلال تهاجمی شروع کرد و سعی کرد در دقایق اولیه بازی به گل برسد اما در یک ضد حمله گل اول را دریافت کرد، متاسفانه به علت نبود رافائل سیلوا در خط دفاعی، بازیکنان استقلال کمی ناهماهنگ هستند و همین ناهماهنگی باعث شده است تا حریفان بتوانند از خط دفاعی استقلال عبور کنند.

کارشناس فوتبال ادامه داد: در نیمه دوم استقلال بازی را تهاجمی تر از نیمه اول شروع کرد و از همان دقایق اولیه نیمه دوم روی دروازه ذوب آهن خیمه زد تا کار این تیم سخت شود، در اواسط نیمه دوم آبی های پایتخت دست به تعویض زدند و با ورود آرمان رمضانی فشار آبی ها روی دروازه ذوب آهن بیشتر شد و در نهایت آنها موفق شدند برنده از زمین مسابقه بیرون بیایند.

سیدصالحی در مورد عملکرد خارجی های استقلال در این بازی گفت: ماشاریپوف بازیکنی است که در چند سال اخیر در تیم های حوزه خلیج فارس بازی کرده است و بسیار بازیکن با تکنیکی است، از طرف دیگر گوستاوو بلانکو بیشتر قدرت بدنی بالایی دارد و سعی می کند در نبرد های تن به تن به خوبی بدن بگذارد و کار را برای مدافعین تیم های حریف سخت کند.

بازیکن سابق استقلال در رابطه با ضعف خط دفاعی استقلال بیان کرد: قبل از مصدومیت رافائل سیلوا و مهدی مهدی پور استقلال بهترین خط دفاعی لیگ را در اختیار داشت اما حالا با مصدومیت این دو بازیکن شاهد ایجاد فضا های زیاد در خط دفاعی استقلال هستیم، وقتی که یک تیم با سه دفاع بازی می کند باید سه دفاع وسط اش بسیار بازیکن های سرعتی ای باشند تا توپ پشت آنها ارسال نشود اما ما بار ها در این مسابقه دیدیم که دفاع استقلال از مهاجمین ذوب آهن عقب ماند.

پیشکسوت فوتبال درباره وضعیت مدیریتی باشگاه استقلال تصریح کرد: در این فصل چندین مرتبه شاهد جدال علی خطیر با جواد نکونام بودیم و این موضوع بسیار به استقلال ضرر زد ولی حالا مشخص نیست که تیم مدیریتی جدید استقلال چه رفتاری را با سرمربی خود دارد و باید همه چیز را موکول به آینده کنیم.

پرهام نوروزعلی کد خبر: 1229835 برچسب‌ها استقلال تهران فوتبال ایران

دیگر خبرها

  • فوتبالیست جوان دیلمی تجلیل شد
  • شکایت باشگاه استقلال از بادامکی و درویش
  • اختصاصی: شکایت استقلال از دو مدیر پرسپولیسی
  • شکایت مدیرعامل سابق استقلال از یک بازیکن
  • شکایت مدیرعامل سابق استقلال از بازیکن جنجالی
  • اختلافات بین کادر فنی و مدیرعامل به استقلال ضربه زد/ ناهماهنگی دفاع آبی‌ها در نبود رافائل سیلوا
  • اختلافات بین کادر فنی و مدیرعامل به استقلال ضرر زد/ ناهماهنگی دفاع آبی ها در نبود رافائل سیلوا
  • غرق شدن جوان ۲۸ ساله در رودخانه شهرستان زهک
  • سمیعی با تیپ مدیرعاملی در آزادی (عکس)
  • استقلال در 10 سال به اندازه 30 سال مدیرعامل عوض کرد