Web Analytics Made Easy - Statcounter

سومین دوره مسابقات کشوری مناظره دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی به میزبانی آذربایجان شرقی و شهر تبریز با تجلیل از برگزیدگان به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، آیین اختتامیه سومین دوره‌ مسابقات مناظرات دانشجویی دانشگاه‌های جامع علمی کاربردی کشور در تبریز با حضور دکتر امید، رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور، احمد رضا پیش بنین، معاون دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابر این گزارش، سومین دوره مسابقات کشوری مناظره دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی به میزبانی آذربایجان شرقی و شهر تبریز، از تاریخ هفدهم آذرماه در باشگاه فرهنگیان تبریز آغاز شده بود که امروز با تجلیل از برگزیدگان به کار خود پایان داد.

«محمدحسین امید»‌ رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور در این مراسم با تاکید بر ترویج گفتمان و مناظره در بین دانشجویان، اظهار داشت: مسیر ارتقای کیفیت، مسیری اجتناب ناپذیر است، آموزش‌های ما باید به گونه‌ای باشد که دانش آموختگان بدون دغدغه، کارآفرین و خلاق تربیت یافته باشند.

وی با اشاره به هدف برگزاری سومین دوره مسابقات مناظرات دانشجویی، اظهار کرد: هدف از برگزاری مناظرات دانشجویی، مناظره های دانشگاهی نظری و وارد شدن به بحث های سیاسی و فلسفی نیست، بلکه در این مناظرات به موضوعات مرتبط با دانشگاه جامع علمی کاربردی پرداخته می‌شود.

امید افزود: امسال موضوعات مسابقات مناظرات دانشجویی مربوط به خود دانشگاه جامع علمی کاربردی بود و سعی کردیم دانشجویان را بیشتر در مباحث مختلف نظام آموزشی مشارکت دهیم، خواستیم با برگزاری این مناظرات به این نتیجه برسیم که آیا این مسیر از نگاه دانشجویان نیز، مسیر پیشرفت است یا نه.

همچنین «فرزان قالیچی» در این آیین با بیان این‌که از شهریور ماه سال جاری تدارکات لازم را برای برگزاری هر چه بهتر سومین دوره‌ی مسابقات مناظرات دانشجویی انجام دادیم، اظهار داشت: تمامی تیم‌های شرکت کننده در این مناظره برنده هستند؛ چراکه از میان 400 تیم از مراکز مختلف علمی کاربردی کشور انتخاب شده و در این مسابقات حضور یافتند و  این کار بسیار ارزشمندی است.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی آذربایجان شرقی با تاکید بر این‌که مباحثی مانند مناظرات و کرسی‌های آزاد اندیشی از مطالبات مهم مقام معظم رهبری است، گفت: برای این‌که بتوانیم نقش خود را به نحو احسن ایفا کرده و در این راستا موفق شویم، باید نیروهای مهارتی تربیت کنیم و این امر امکان پذیر نیست مگر اینکه کیفیت را در دانشگاه ارتقا دهیم.

به گفته وی از میان 400 تیم شرکت کننده در مسابقات مناظرات دانشجویی، 16 تیم به مرحله‌ کشوری راه یافته بودند که در نهایت برگزیدگان مورد تجلیل قرار گرفتند.

پایان پیام/533

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد سامانه فهما قرآن قرآن کریم فعالیت های مسجدی مجلس خبرگزاری شبستان مناظره دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۲۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب ۵۰ عضو هیات علمی در دانشگاه شاهد / برخورد با استادی که شکایت دانشجویی داشت

رئیس دانشگاه شاهد گفت: حدود ۵۰ عضو هیات علمی در دانشگاه شاهد در سال تحصیلی جاری جذب شدند.

چلداوی، رئیس دانشگاه شاهد در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به جذب اساتید جدید در این دانشگاه گفت: امسال حدود ۵۰ عضو هیات علمی جدید در دانشگاه شاهد جذب شده و این تعداد برای سال تحصیلی آینده افزایش خواهد یافت.

وی در خصوص نحوه جذب اساتید در این دانشگاه گفت: جذب اساتید در دانشگاه شاهد بر اساس آیین نامه جذب انجام می‌شود و مراحل جذب بر اساس قانون صورت می‌گیرد.

وی در پاسخ به اینکه آیا گزارش یا شکایتی از اساتید از سوی دانشجویان صورت گرفته و چه برخوردی در این خصوص انجام شده گفت: از بین ۳۴۴ استادی که در دانشگاه شاهد تدریس می‌کنند، تنها شکایت از یک استاد از سوی دانشجویان داشتیم که این استاد را خودم شخصا خواستم و صبحت کردم که شروع آن هم یکی از دانشجویان بود که این استاد علیه حجاب در کلاس صحبت کرده بود که به این استاد خاطی گفته شد و تذکر لازم دادیم که تاکنون تکرار نشده است.

چلداوی اضافه کرد: شکایت از اساتید در دانشگاه شاهد بسیار معدود است و اگر موردی هم اتفاق بیفتد برخورد لازم صورت می‌گیرد.

دیگر خبرها

  • لیگ ملی برنامه‌نویسی دانشجویی کدکاپ برگزار می‌شود
  • مجوز اجرای ۲۴دوره کوتاه مدت اشتغال‌محور صادر شد
  • جذب ۵۰ عضو هیات علمی در دانشگاه شاهد / برخورد با استادی که شکایت دانشجویی داشت
  • ایجاد مهارت و کمک به شعار سال هدف اصلی دانشگاه علمی و کاربردی
  • برگزاری سومین دوره مسابقات تنیس روی میز اپن آزاد بزرگسالان در مشهد
  • موفقیت دانش آموزان کیش در مسابقات لیگ علمی پایا
  • موفقیت دانش آموزان کیش در مسابقات لیگ علمی دانش آموزی پایا
  • معرفی برگزیدگان مسابقات ریاضی دانشجویی کشور در تبریز
  • چهل و ششمین دوره مسابقات ریاضی دانشجویی کشور در دانشگاه تبریز به کار خود پایان داد
  • لزوم کاربردی کردن محصولات پژوهشی برای تبدیل علم به ثروت