Web Analytics Made Easy - Statcounter

احسان حاجی نجف روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: حسین امیری مربی تیراندازی خوزستان پس از وقفه یک ساله، بار دیگر به عنوان سرمربی تیم ملی تیراندازی جانبازان و معلولان معرفی شد.

تیم ملی تیراندازی جانبازان و معلولان کشور خود را برای مسابقات جام جهانی که اسفند امسال در امارات برگزار می شود، آماده می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قهرمانی ورزشکاران خوزستان در مسابقات پاورلیفتینگ آسیا

وی ادامه داد: مسابقات پاورلیفتینگ بدون لوازم قهرمانی آسیا روزهای ۱۷ تا ۲۰ آذر در شهر آلماتی قزاقستان برگزار شد که محسن شهنی فیض در وزن ۸۳ کیلوگرم به نشان طلا دست یافت. این ورزشکار خوزستانی در بخش قهرمان قهرمانان نیز مقام سوم را کسب کرد.

مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان با بیان اینکه ۴۰۰ ورزشکار از ۲۲ کشور در این رقابت ها حضور داشتند گفت: مهدی مافی غلامی دیگر ورزشکار خوزستان در وزن ۱۲۰ کیلوگرم پس از رقابت با حریفانش به مقام قهرمانی رسید.

صدرنشینی تیم وزنه‌برداری ملی حفاری در لیگ برتر جوانان

وی افزود: هفته دوم لیگ برتر جوانان و بزرگسالان وزنه‌برداری باشگاه‌های کشور ۱۸ و ۱۹ آذر در تالار وزنه‌برداری تهران برگزار شد که در رده سنی جوانان،تیم ملی حفاری اهواز با کسب ۷۶۸ امتیاز همچنان در صدر جدول و تیم مناطق نفتخیز جنوب با کسب ۷۰۴ امتیاز در مکان چهارم قرار دارد.

حاجی نجف با اشاره به اینکه در مسابقات رده سنی جوانان پنج تیم و در مسابقات بزرگسالان ۶ تیم حضور دارند گفت: در رده سنی بزرگسالان نیز تیم ملی حفاری اهواز با کسب ۷۱۳ امتیاز به مقام سوم رسید همچنین تیم مناطق نفتخیزجنوب با کسب ۶۱۷ امتیاز در رده پنجم قرار گرفت.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 تیراندازی جام جهانی جانبازان سرمربی تیم ملی معلولان قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۲۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واترپلو قهرمانی جوانان جهان؛ همگروهی ایران با چین و کانادا


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، قرعه کشی مسابقات واترپلو قهرمانی جوانان جهان به میزبانی آرژانتین برگزار شد.

در این دوره از مسابقات ۲۰ تیم حضور دارند که در ۶ گروه با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. پس از برگزاری قرعه کشی این مسابقات، تیم واترپلو کمتر از ۱۸ سال ایران در گروه (سه) با تیم‌های چین و کانادا همگروه شد.

 

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی استان در سقز
  • کلارآباد میزبان مسابقات قهرمانی ووشو در رده نوجوانان و جوانان
  • درخشش تیراندازان آذربایجان‌غربی در مسابقات آزاد کشور
  • سیزدهمین کاروان فرهنگی ورزشی جاده ولایت میهمان خوزستانی‌ها
  • تیم فوتبال زیر ۱۸ سال دختران ایران چگونه قهرمانی تورنمنت کافا شد
  • راه‌یابی دو بانوی تیرانداز مازندرانی به فینال مسابقات کشور
  • واترپلو قهرمانی جوانان جهان؛ همگروهی ایران با چین و کانادا
  • جدول لیگ برتر| همه چیز به کام استقلال؛ قعر در دست خوزستانی‌ها
  • سرمربی پرسپولیس: دو امتیاز مهم از دست دادیم، اما تا آخر برای قهرمانی می جنگیم
  • توقف مدعیان قهرمانی به سود استقلال/ قعر در دست خوزستانی‌ها!