Web Analytics Made Easy - Statcounter

هندرسون از نمایش تیمش راضی بود و ظاهرا هنوز نتوانسته باور کند که گل صلاح چگونه به ثمر رسید.

طرفداری- کاپیتان قرمز ها پس از پیروزی مقابل ردبول سالزبورگ مصاحبه ای را انجام داد و در آن از شرایط تیمش پس از صعود به عنوان صدرنشین و همچنین گل محمد صلاح گفت.

به گزارش سایت رسمی باشگاه لیورپول، هندرسون که دیشب پنجاهمین بازی اروپایی خود را برای لیورپول انجام داد، در مصاحبه ی پس از بازی با ردبول سالزبورگ گفت:

فکر می کنم آنها سریع شروع کردند، همانطور که ما انتظار داشتیم، در مجموع شایسته ی این برد بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در طول بازی دفاع تیمی خوبی انجام دادیم و یک کلین شیت مهم ثبت کردیم. دو گل زیبا هم به ثمر رساندیم که اگر بخواهم رو راست باشم باید بگویم که گل های بیشتری هم می توانستیم بزنیم. چند تکل لحظه آخری خوب هم زدیم و آلیسون چند سیو خوب انجام داد و این ها بسیار مهم هستند. همه ما می دانستیم که مجبور به انجام این کار ها می شویم، چون قرار بود بازی دشواری داشته باشیم. در نیمه اول چند شانس خوب داشتیم و می توانستیم همان موقع کار را تمام کنیم، در نیمه دوم یک فوتبال فوق العاده به نمایش گذاشتیم و توانستیم چند شانس خوب خلق کنیم و علاوه بر آن می شد گل های بیشتری بزنیم.

هندرسون در مورد گل محمد صلاح هم گفت:

نمی توانم باور کنم که او از چنین زاویه ای گلزنی کرد! یک ضربه فوق العاده بود، او چند موقعیت هم داشت که نتونست گلزنی کند، اما با وجود آن باز هم دوست داشت گل بزند، همواره رو به جلو حرکت می کرد و تهدیدی برای حریف محسوب می شد، چیزی که مهم است این است که صلاح با وجود همه اتفاقاتی که افتاد،کارش را ادامه داد. به دست آوردن و از دست دادن موقعیت بخشی از فوتبال است. در نهایت هم توانست گل بزند، نمی دانم که چگونه آن توپ را گل کرد، در این گل او یک فرار عالی انجام داد و ضربه ای بی نظیر به توپ زد. 

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۳۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک آسیایی گزینه لیورپول برای جایگزینی صلاح

لیورپول برای جایگزینی محمد صلاح روی بازیکن ژاپنی رئال سوسیداد دست گذاشته است.

به گزارش ایسنا، اختلاف اخیر محمد صلاح با یورگن کلوپ باعث شده است تا گمانه‌زنی‌های درباره جدایی این ستاره مصری از قرمزپوشان آنفیلد زیاد شود.

سایت لیورپول اکو مدعی شد که لیورپول برای جایگزینی صلاح روی تاکفوسا کوبو دست گذاشته است و در تلاش است تا این بازیکن را در تابستان جذب کند.

کوبو سابقه حضور در رئال مادرید را در کارنامه دارد. او اکنون در رئال سوسیداد بازی می‌کند و در فصل جاری عملکرد بسیار خوبی در این تیم داشته و توانسته ۷ گل به ثمر برساند و ۴ پاس گل هم بدهد.

البته جدایی یورگن کلوپ لیورپول شاید باعث شود که صلاح در تیم بماند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تصمیم نهایی یورگن کلوپ در مورد صلاح
  • چگونه داروین نونیز نگذاشت محمد صلاح بهترین گلساز لیگ برتر شود؟ / فیلم
  • سیمونه اینزاگی: به باشگاه گفتم نمی خواهم هیچ بازیکنی از جمع ما خارج شود؛ به همه آنها نیاز دارم
  • ژاوی: مایه شرمساری است، خیلی عصبانی‌ام!
  • فلش بک؛ اولین مصاحبه صلاح پس از پیوستن به لیورپول؛ آرزویم بازی در این تیم بود / زیرنویس فارسی
  • یک آسیایی گزینه لیورپول برای جایگزینی صلاح
  • مهربان: جعفرپور هدف بزرگی دارد
  • سفر معنوی حج فرصتی مناسب برای ترویج وحدت اسلامی است
  • صلاح خودخواه‌ترین بازیکنی است که دیده‌ام!
  • پوچتینو: اولین بار است که در این فصل خوشحالم!