Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-26@20:14:25 GMT

برای خرید فرش از کدام بانک وام بگیریم؟

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۶۳۴۴۷

برای خرید فرش از کدام بانک وام بگیریم؟

به گزارش اقتصادآنلاین، فرشته دستپاک درباره افزایش زمان رفع تعهد ارزی فرش دستباف به ۱۲ ماه اظهار داشت: هنر صنعت فرش شناسنامه دوم همه ایرانیان است و در تمام دنیا ایران را با نام فرش و فرش را با نام ایران می‌شناسند.

وی با اشاره به اجرای سیاست پیمان‌سپاری ارزی از سال گذشته اظهار داشت: فرش سومین کالای استراتژیک ایران است و بعد از اعمال تحریم‌های یکجانبه آمریکا به شدت آسیب دید زیرا که ۳۰ درصد از صادرات فرش به این کشور انجام می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس مرکزی ملی فرش ادامه داد: با توجه به ضرورت صیانت از این هنر صنعت ملی و همچنین اشتغالی که در این حوزه وجود دارد، باید شرایط صادرات آن را تسهیل می‌کردیم لذا در ابتدا با رایزنی‌های انجام شده رفع تعهد ارزی را به هفت ماه رساندیم و سپس با توجه به اینکه بازهم زمان بیشتری برای فروش این محصول در بازارهای هدف وجود داشت، این مدت را با همکاری بانک مرکزی و وزارت صنعت به ۱۲ ماه رساندیم.

دستپاک برنامه این مرکز برای توسعه صادرات را تشریح کرد و اظهار داشت: با توجه به توافقنامه‌ای که برای همکاری با اتاق مشترک بازرگانی ایران و چین کردیم، به دنبال آن هستیم تا کالاهای مورد نیاز کشور برای واردات از طریق چین را با صادرات فرش تهاتر کنیم.

همکاری با نظام بانکی برای فروش فرش

دستپاک با بیان اینکه ۲۰ درصد از تولیدات فرش دستباف در داخل کشور به فروش می‌رسد، افزود: به دنبال آن هستیم تا با همکاری نظام بانکی، تسهیلاتی را با کمترین سود ممکن در اختیار خریداران فرش بگذاریم تا ایرانیان بتوانند راحت‌تر این محصول را خریداری کنند.

وی گفت: در حال حاضر صندوق کارآفرینی امید و بانک کشاورزی برای همکاری در این زمینه با مرکز ملی فرش اعلام آمادگی کرده‌اند و از طرف دیگر مذاکراتی نیز با بانک صنعت و معدن داشته‌ایم.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: فرش وام بانکی فرش دستبافت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۳۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیات مدیره مشخص شد

سهامداران جدید باشگاه پرسپولیس درباره ترکیب هیات مدیره این باشگاه به توافق رسیدند.

طرفداری | 6 بانک شهر (30 درصد)، تجارت و ملت (هر کدام 20 درصد) و رفاه، اقتصاد نوین و صادرات (هر کدام 5 درصد) از سهام باشگاه پرسپولیس را به طور رسمی خریداری کردند تا واگذاری 85 درصدی مالکیت پرسپولیس به کنسرسیوم بانکی با موفقیت انجام شود.

بر اساس توافقی که بین بانک‌های خریدار باشگاه پرسپولیس انجام شده، سه بانک رفاه، اقتصاد نوین و صادرات که سهام 5 درصدی از این باشگاه دارند، سهم خود در انتخاب هیات مدیره را به بانک شهر واگذار کردند تا به این ترتیب بانک شهر 3 عضو و بانک‌های تجارت و ملت نیز هر کدام یک عضو در هیات مدیره 5 نفره پیش‌روی سرخپوشان داشته باشند.

پروسه انتقال سهام باشگاه پرسپولیس به بانک‌های مذکور امروز نهایی شد. طبق اعلام مدیرعامل بانک شهر هیات مدیره و مدیرعامل پرسپولیس تا پایان فصل جاری به کارشان ادامه می‌دهند. بدین ترتیب تغییرات به پایان فصل موکول شده است.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • تقویت همکاری های بانکی ایران و افغانستان
  • توسعه همکاری های بانکی ایران و افغانستان
  • پروژه «اومااویا» سریلانکا، نماد توان صادرات خدمات فنی - مهندسی ایران
  • بانک توسعه صادرات درمسیرجهش تولید گام موثر برمی دارد
  • اسناد همکاری میان ایران و سریلانکا به امضا رسید
  • ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیات مدیره مشخص شد
  • همکاری ایران وپاکستان در موضوع کشت قراردادی و تهاتر کالاهای اساسی
  • صادرات محصولات پتروشیمی یک میلیون تن افزایش یافت
  • بررسی موضوع تسهیل صادرات محصولات کشاورزی به عراق
  • صادرات خدمات فنی و مهندسی در صنعت آب و برق