Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل راه داری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین بر تصمیم گیری درست در زمان بحران تاکید کرد.

به گزارش برنا از قزوین مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان گفت: ۳۵۰ راهدار با ۳۰۰ دستگاه خودروی مخصوص در فصل زمستان، آماده خدمت‌رسانی به مسافران هستند.

جواد حق لطفی ادامه داد: قرارگاه زمستانی راهداری و حمل‌ و نقل جاده ای در سطح استان تشکیل‌ شده است و ۳۰ گروه در ۲۴ پایگاه در سطح استان مستقر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه از بیستم آذرماه تا بیستم اسفندماه طرح رزمایش زمستانی آغاز می‌شود، گفت: تاکنون چهار مرحله عملیات بازگشایی و برف‌روبی در جاده‌های استان انجام‌ شده و پنج هزار تن نمک‌پاشی در این مسیرها صورت گرفته است.

حق لطفی عنوان کرد: از ۶ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه در کل استان قزوین هزار کیلومتر گردنه‌های برفی و صعب‌العبور هستند که به سبب کولاک شدید باید همه همکاران ما به‌ صورت شبانه‌روزی تلاش کنند تا مسیری امن را برای مسافران فراهم نمایند.

حق لطفی با بیان اینکه اگر روش برخورد خود با حادثه را مدیریت نکنیم قطعاً تبدیل به بحران می‌شود، گفت: تصمیم‌گیری درست در زمان بحران می‌تواند از وقوع یک فاجعه جلوگیری کند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان قزوین جاده حمل و نقل خدمت رسانی به مردم مسافران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۴۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین جزئیات سیل در کرمان + عکس

استاندارکرمان از نزدیک در جریان روند فعالیت‌ها و اقدامات پیشگیرانه و همچنین نحوه خدمات رسانی به شهروندان در مناطق درگیر سیلاب قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، محمد مهدی فداکار که ظهر امروز و به دنبال فعال شدن سامانه بارشی در مناطق درگیر سیلاب حضور پیدا کرده بود، در جریان این بازدید میدانی ضمن مثبت ارزیابی کردن تلاش‌های مجموعه شهرداری بر ضرورت تسریع در خدمات‌رسانی به مردم و بازگشایی مسیرهای آب گرفته تاکید کرد.

وی با اشاره به بسیج امکانات و آماده‌ باش نیروهای اجرایی و امدادی برای کمک به مردم اظهار کرد: از بسیج همه امکانات و به‌ کارگیری تمام ظرفیت‌های برای رسیدگی به وضعیت مردم شهرستان کمک گرفته شود.

علی ضیاء‌الدینی شهردار زرند نیز در این گفت‌وگو ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده گفت: از اولین دقایق صبح امروز تمام عوامل اجرایی مجموعه مدیریت شهری در آماده‌باش کامل قرار گرفته است و هم اکنون نیز همکاران من در سطح شهر در حال خدمت‌رسانی و تسهیل در امورات شهروندان و رفع معضلات ایشان هستند.

کد خبر 747346

دیگر خبرها

  • مدیریت بحران شهرستان تفتان در خصوص وضعیت جوی اخطاریه صادر کرد
  • جریان گاز در مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی و کرمان پایدار است/ اعزام تیم‌های امداد برای خدمت‌رسانی
  • آماده باش دستگاههای امدادی و خدمات رسان در مناطق جنوب و شرق استان
  • آماده باش تمامی دستگاه‌های اجرایی برای خدمات رسانی به مردم
  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم
  • همایش جمعیت خدمت رسانی فاطمی‌ها برگزار شد
  • همایش جمعیت خدمت‌رسانی فاطمی‌ها در قم برگزار شد
  • دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند
  • امداد رسانی هلال احمر اصفهان به ۲۴۵ فرد گرفتار در سیلاب
  • آخرین جزئیات سیل در کرمان + عکس