Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-26@11:39:35 GMT

مقایسه عملکرد ترابی و دیاباته

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۶۴۳۸۰

لیگ نوزدهم تحت درخشش دو ستاره پرسپولیس و استقلال جلو می‌رود. مهدی ترابی یک تنه کالدرون را از بحران نجات داده و در هر بازی با استفاده از استعداد ذاتی‌اش نتیجه را درمی‌آورد. از آن سو دیاباته هم پا پس نمی‌کشد و به اندازه ترابی گل زده است.

اخبار ورزشی - این رقابت تا جایی جلو رفته که هر کدام از این دو بازیکن تا این مقطع از فصل 6 گل زده‌اند، ترابی دو و دیاباته یک پاس گل داده‌اند و ستاره پرسپولیس یک پنالتی هم گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته نکته مهم این مقایسه این است که دیاباته 534 دقیقه کمتر از ترابی بازی کرده و از آن سو ترابی مانند دیاباته مهاجم هدف نیست.

تمام آمارهای زیر بر اساس داده‌های متریکاست

دیاباته شوت‌زن‌تر

مهاجم استقلال در هر مسابقه به طور میانگین بیش از چهار مرتبه با شوت دروازه حریفان را تهدید می‌کند. شیخ دیاباته آمار نزدیک به 2 شوت در چارچوب در هر نود دقیقه را در استقلال دارد که بی‌نظیر است. اوج شاهکار شیخ هم بازی با تراکتور بود. در آن بازی هر شش شوت دیاباته در چارچوب مظاهری بود که نیمی از آنها گل شد.

مهدی ترابی به طور میانگین 2.5 شوت در هر بازی می‌زند که نزدیک به یک شوت او در چارچوب قرار دارد. ترابی در هیچ مسابقه این فصل بیشتر از دو شوت در چارچوب نزده است.

برتری مهدی ترابی در خلق موقعیت

دیاباته در این فصل فقط یک پاس کلیدی داده و ترابی دو برابر او موفق به انجام این کار شد. دیاباته به جز همان یک پاس گل، پاس کلیدی دیگری نداشت، اما ترابی به طور میانگین 1.6 مرتبه در هر 90 دقیقه با پاس‌هایش بازیکنان پرسپولیس را صاحب موقعیت کرده است.

مقایسه در سایر آیتم‌ها

تفاوت سبک بازی دو بازیکن، به وضوح در برتری‌شان در هر فاکتور مشخص است. دریبل موفق ترابی دو برابر شیخ بوده و پیروزی در نبردهای هوایی دیاباته نزدیک به پنج برابر مهدی ترابی. دو بازیکن در خطا گرفتن از حریف به یک اندازه موفق بودند و ترابی در کمک به دفاع فعال‌تر از مهاجم استقلال بوده است.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: پرسپولیس استقلال اخبار ورزشی استقلال پرسپولیس ترابی دیاباته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۴۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فجر ساعت پخش زنده بازی فجر سپاسی و گل گهرسیرجان‌ + پخش آنلاین

پخش زنده بازی فجر سپاسی و گل گهرسیرجان در چارچوب رقابت‌های جام حذفی از ساعت ۱۸:۴۵ امروز آغاز و از سایت آنتن پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فجر سپاسی و گل گهرسیرجان امروز _جمعه هفتم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های جام حذفی با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز فجر سپاسی و گل گهرسیرجان

جام حذفی ایران (فجر سپاسی - گل گهرسیرجان) ساعت ۱۸:۴۵؛ پخش زنده از سایت آنتن

کد خبر 748079

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی تراکتور و ذوب آهن‌ + پخش آنلاین
  • فجر ساعت پخش زنده بازی فجر سپاسی و گل گهرسیرجان‌ + پخش آنلاین
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم در جام حذفی
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بلینگام را با زیدان مقایسه نکنید!
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس در جام حذفی
  • تیم فصل آینده مهدی قایدی مشخص شد
  • سرنوشت قایدی در فصل آتی | بازگشت ستاره در گروی تصمیم یک نفر
  • تیم بعدی مهدی قایدی مشخص شد
  • اولین کاپیتانی ترابی در پرسپولیس