Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-29@23:34:21 GMT

فروش ۱۶ فروند هواپیمای سوخو- سوپرجت به پاکستان

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۶۴۶۳۲

به گزارش خبرگزاری «نووستی»، "دنیس مانتوروف" وزیر صنعت و تجارت روسیه امروز، چهارشنبه اعلام کرد که این کشور به دنبال فرصتی برای فروش هواپیماهای سوخو- سوپرجت (Sukhoi Superjet 100) به پاکستان است. به گفته وی، انتظار می‌رود مذاکرات با شرکت هواپیمایی "پاکستان-ایر" در سال 2020 انجام شود.

وی گفت: «ما همکاری‌های مستقیمی با پاکستان-ایر داریم، بطور همزمان با این شرکت در حال مذاکراتی هستیم و توافق کرده‌ایم که در ماه ژانویه به کار در این رابطه ادامه دهیم که ضروری است تا با همتایان خود مسیرها را کوتاه کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صحبت بر سر فروش 6 الی 16 فروند هواپیمای سوخو- سوپرجت 100 است.

مانتوروف که امروز برای یک یک سفر یک روزه وارد اسلام آباد، پایتخت پاکستان شد، قصد دارد در ششمین نشست کمیسیون بین دولتی در زمینه همکاری‌های تجاری، اقتصادی، علمی و فنی شرکت کند. برنامه ریزی شده تا در این میزگرد، چشم اندازهای همکاری‌ها در عرصه‌های صنعتی، فناوری و مشارکت‌های سرمایه گذاری مورد بحث و بررسی طرفین قرار بگیرد.

در اوایل ماه دسامبر، وزارت امورخارجه روسیه از موفقیت آمیز بودن مذاکرات با جمهوری قزاقستان درباره فروش هواپیماهای سوخو- سوپرجت خبر داده بود. در ماه فوریه مشخص شد که روسیه شش فروند هواپیمای سوپرجت به تایلند فروخته است. مبلغ این قرارداد حدود 300 میلیون دلار بود.

در ماه نوامبر 2018 ، روسیه توافقنامه‌ای برای فروش 15 فروند هواپیمای آدریا ایرویز (Adria Airways) به جمهوری اسلوونی امضاء کرد. این معامله به صورت اجاره بلندمدت انجام شد.

هواپیمای سوپرجت 100- یک هواپیمای دارای برد پرواز کوتاه ساخت کارخانه سوخوی روسیه است که توانایی پرواز در مسافت 4.6 هزار کیلومتری را دارد و برای حمل 98 مسافر طراحی شده است.اولین پرواز این هواپیما در سال 2008 انجام گرفت.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۴۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزودن ۲ فروند بالگرد به ناوگان هوایی همدان

در نخستین ساعات برگزاری ششمین نمایشگاه ایران اکسپو در راستای مذاکرات سرمایه‌گذاری صورت گرفته با اعلام موافقت مدیر‌عامل شرکت هلیکوپتر ایران مقرر شد بزودی دو فروند بالگرد هوایی به استان همدان اضافه شود. - اخبار استانها -

به گزارش تسنیم از همدان به نقل از روابط‌ عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان، در راستای مذاکرات دو سویه بین معاون اقتصادی استاندار همدان و مدیر‌عامل شرکت هلیکوپتر ایران مقرر شد دو فروند بالگرد به منظور آموزش خلبانی و تقویت خدمات رسانی امداد بیمارستانی به استان همدان اضافه شود.

گفتنی است در حال حاضر یک فروند بالگرد هوا نیوز در بیمارستان استان همدان به منظور انجام خدمات درمانی فعال است.

استان همدان از لحاظ سرعت پاسخگویی به حوادث و سوانح از شاخص‌های خوبی برخوردار است، ولی برای افزایش کمی و کیفی خدمات امدادونجات افزوده شدن این دو فروند می‌تواند به نوسازی ناوگان هوایی امدادی و آموزشی استان کمک شایانی کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آتش سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار
  • آتش‌سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار/ یک نفر فوت کرد
  • آتش‌ سوزی ۲ فروند لنج در چابهار؛ یک نفر فوت کرد
  • چرا سوخو-۳۵ روسیه از اف-۱۶ آمریکا پیشرفته تر است؟
  • مانور ترسناک جنگنده سوخو بیخگوش پهپاد کوچولو | فیلم
  • ببینید | لحظه ترسناک نزدیکی برخورد یک جنگنده سوخو 25 روسیه به یک پهپاد!
  • آمریکا ۸۱ فروند بمب‌افکن اسقاط برای کی‌یف خرید؛ اهداف پنهان واشنگتن زیر ذره‌بین رسانه‌ها
  • درآمدهای نفت و گاز روسیه ۲ برابر شد
  • افزودن ۲ فروند بالگرد به ناوگان هوایی همدان
  • اولین زیردریایی نظامی ساخت چین تحویل پاکستان شد