Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو تیم از ایران برای شرکت در مرحله مقدماتی مسابقات والیبال ساحلی انتخابی المپیک، عازم شهر ویزاگ هندوستان می‌شوند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، ملی‌پوشان ساحلی ایران متشکل از دو تیم رحمان رئوفی- حامد میرزاعلی و بهمن سالمی- آرش وکیلی از تاریخ 25 تا 27 آذرماه در مرحله مقدماتی مسابقات انتخابی المپیک در منطقه مرکزی آسیا که در شهر ویزاگ هندوستان برگزار خواهد شد، حضور می‌یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضا نایینی سرمربی تیم ملی ساحلی ایران در این رقابت‌های مقدماتی است که میان تیم‌های منطقه مرکزی آسیا برگزار می‌شود و ساحلی‌بازان ملی‌پوش، برای راه‌یابی به مرحله بعدی مسابقات انتخابی، برابر نمایندگان قزاقستان و ترکمنستان به میدان خواهند رفت.

تیم اول این مرحله از مسابقات، به صورت مستقیم به مرحله نهایی رقابت‌های انتخابی المپیک راه می‌یابد که از تاریخ 5 لغایت 8 تیر ماه سال 99، میان هشت تیم برتر از کل قاره آسیا و در کشور چین برگزار خواهد شد. تیم دوم مسابقات منطقه مرکزی نیز از تاریخ 1 تا 3 تیر ماه سال 99 با دیگر تیم‌های بازنده از سایر مناطق آسیا به رقابت می‌پردازد و فرصت دوباره برای صعود به مرحله نهایی مسابقات انتخابی المپیک را خواهد داشت.

گفتنی است پیش از این تیم‌های عمان، چین و اندونزی، با شرکت در دور مقدماتی انتخابی المپیک در مناطق مختلف آسیا، صعود خود را به مرحله نهایی این مسابقات قطعی کرده‌اند.

اردوی آماده‌سازی تیم‌‌های ملی والیبال ساحلی ایران برای شرکت در مرحله مقدماتی رقابت‌های انتخابی المپیک، از اول آذر ماه و با حضور شش بازیکن در جزیره کیش آغاز شده بود و امروز (چهرشنبه 20 آذر) پایان یافت.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: المپیک ایران چین والیبال هندوستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۴۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه روز پنجم مسابقات/ ۲ تیرانداز در خط آتش

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی ، مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و آخرین مرحله توزیع سهمیه المپیک پاریس از ۳۱ فروردین تا ۱۰ اردیبهشت ماه با حضور ۴۳۳ ورزشکار از ۸۳ کشور در دوحه قطر برگزار می‌شود.

در پنجمین روز این مسابقات و در مرحله مقدماتی اسکیت آقایان علی دوستی و امیرمحمد دادگر در خط آتش قرار می‌گیرند.

برنامه روز پنجم مسابقات به شرح زیر است:

جمعه، ۷ اردیبهشت ماه:
مقدماتی اسکیت آقایان - ساعت ۹:۰۰ الی ۱۶:۳۰

کد خبر 6088858

دیگر خبرها

  • تمرین تیم ملی والیبال و یک تماشاگر ویژه: آقای رئیس!
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • حذف نمایندگان ایران در روز نخست شمشیربازی انتخابی المپیک در منطقه آسیا
  • شمشیرباز یزدی از کسب سهمیه المپیک بازماند
  • تلاش شمشیربازان اصفهانی برای کسب سهمیه المپیک
  • مسابقات والیبال ساحلی با معرفی نفرات برتر پایان یافت
  • تیم‌های برتر مسابقات والیبال ساحلی خراسان شمالی مشخص شدند
  • برنامه روز پنجم مسابقات تیراندازی
  • برنامه روز پنجم مسابقات/ ۲ تیرانداز در خط آتش
  • مرحله مقدماتی هفتمین دوره مسابقات قرآن جامعه کارگری