Web Analytics Made Easy - Statcounter

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، پس از پیروزی ۲-۰ تیمش مقابل سالزبورگ و صعود به دور بعد لیگ قهرمانان، از نمایش بازیکنانش در این دیدار ابراز خشنودی کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

قرمزها با کلوپ برای صعود به مرحله بعد به یک امتیاز نیاز داشتند و در مقابل حتی اگر با نتیجه ۱-۰ شکست می خوردند، از دور رقابت ها کنار می رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ولی در نهایت به لطف گل های نبی کیتا و محمد صلاح، راهی مرحله بعد شدند.

کلوپ در پایان بازی به خبرنگاران گفت:

” عجیب تیمی، عجب تلاشی. بازی دشواری بود. آنها با بازی مستقیم شروع کردند. آنها حرکات هوشیارانه ای داشتند. ما آماده دفاع کردن بودیم. بازی پرفشاری بود.

در نیمه دوم، آنها نتوانستند با این فشار همراه شوند. ما دو گل فوق العاده به ثمر رساندیم. ما می توانستیم ۷-۶ گل بزنیم که اگر اتفاق می افتاد، دیوانه کننده بود. ما این دیدار را بردیم و به عنوان صدرنشین صعود کردیم؛ پس همه چیز خوب است.”

کلوپ گفت:

“در نیمه اول، ما باید تغییراتی ایجاد می کردیم. وقتی صاحب توپ بودیم، موقعیت هایی داشتیم اما نتوانستیم گل بزنیم. اما در نیمه دوم صلاح روی دشوارترین موقعیت ممکن گل زد.

من نمی دانم او چطور گل زد. با کیفیتی که او دارد، نمی دانم چطور یکی دو موقعیت دیگر را از دست داد. بازیکنان ما نمایش های فوق العاده ای داشتند. آنها فوق العاده بودند. بازی دشواری بود اما کارمان را انجام دادیم.”

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سرمربی لیورپول لیورپول یورگن کلوپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۴۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظر یورگن کلوپ در مورد آرنه اسلوت، سرمربی مورد نظر لیورپول / زیرنویس فارسی

نظر یورگن کلوپ در مورد آرنه اسلوت، سرمربی مورد نظر لیورپول / زیرنویس فارسی

دیگر خبرها

  • افشاگری از درگیری جنجالی صلاح و کلوپ؛ دلت می‌خواد برگردی روی نیمکت؟
  • آیا ایده فروش محمد صلاح توسط لیورپول منطقی است؟
  • افشای صحبت‌های محمد صلاح در درگیری با کلوپ
  • برای اولین بار منتشر شد: محمد صلاح به یورگن کلوپ چه گفت؟
  • صلاح در فهرست فروش لیورپول
  • برای اولین بار: صلاح به یورگن کلوپ چه گفت!‏
  • نظر یورگن کلوپ در مورد آرنه اسلوت، سرمربی مورد نظر لیورپول / زیرنویس فارسی
  • محمد صلاح در فهرست فروش لیورپول قرار گرفت
  • لیورپول محمد صلاح را در لیست فروش گذاشت
  • با وجود اختلاف با کلوپ؛ محمد صلاح در لیورپول می‌ماند