Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس به نقل از رویترز، از آن جایی که سرمایه‌گذاران از بیم اجرایی شدن دور جدید تعرفه‌های آمریکا بر کالاهای چینی در 15 دسامبر، به دنبال امنیت در سرمایه‌گذاری هستند  و در عین حال منتظر تصمیم فدرال رزرو و بانک های مرکزی در مورد نرخ بهره هم هستند، قیمت طلا در معاملات امروز اندکی بالا رفت.

هر اونس طلا با 1.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

76 دلار افزایش 1466.15 دلار معامله شد.

ایگن وینبرگ، تحلیلگر کامرزبانک نوشت: «جنگ تجاری عامل تقویت‌کننده طلا است؛ هیچ راه‌حل آسانی برای آن وجود ندارد و بی‌ثباتی همچنان قیمت طلا را بالا نگه می‌دارد.»

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، چند روز وقت دارد که تصمیم بگیرد که آیا تعرفه‌هایی بر 160 میلیارد دلار از کالاهای چین اعمال کند یا نه.

به گفته یک منبع آگاه، انتظار می‌رود، اقتصاددانان ارشد کاخ سفید و مشاوران تجاری در روزهای آتی با ترامپ دیدار کنند تا شخصا درباره این موضوع گفتگو کنند.

بنجامین لو، تحلیلگر فیلیپ فیوچرز در یادداشتی نوشت: «اگر چین و آمریکا به نتیجه مثبت نرسند، قیمت طلا بدون حضور تمایل برای ریسک در کوتاه‌مدت، افزایش خواهد یافت.»

طلا به عنوان منبع امن سرمایه‌گذاری در مواقع بی‌ثباتی‌های سیاسی در نظر گرفته می‌شود.

فدرال رزرو در اواخر امروز، بیانیه‌‌ای در نشست‌سیاست‌گذاری ماه دسامبر خود منتشر خواهد کرد. سرمایه‌گذاران مشتاقند تا در مورد چشم‌انداز این بانک برای اقتصاد که تحت تاثیر جنگ تعرفه‌ای قرار گرفته است، بدانند.   

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات مجلس یازدهم آنفلوانزا استان تهران جنوبی بودجه 99 بندر ماهشهر عبدالحمید ریگی جشنواره سینماحقیقت لیلا واثقی پایتخت 6 امیرحسین فتحی افزایش قیمت قیمت طلا کالاهای چینی انتخابات مجلس یازدهم آنفلوانزا استان تهران جنوبی بودجه 99 بندر ماهشهر عبدالحمید ریگی جشنواره سینماحقیقت لیلا واثقی پایتخت 6 امیرحسین فتحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۵۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امسال قیمت برق افزایش نمی یابد

تین نیوز

مدیر عامل توانیر گفت: تعرفه کسانی که بیش از الگو مصرف کنند با قیمت برق تجدیدپذیر دریافت خواهد شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا، مصطفی رجبی مشهدی در نشست خبری در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه در سال جاری تعرفه برق افزایش نخواهد یافت، اظهار داشت: تعرفه ها امسال تغیبر نمی کند و کسانی که زیر الگومصرف دارند برق را با نرخ یارانه ای دریافت می کنند اما کسانی که بیش از میزان الگوی تعیین شده برای هر اقلیم مصرف داشته باشند تعرفه را با افزایش پلکانی دریافت خواهند کرد.

وی افزود: تعرفه کسانی که بیش از الگو مصرف کنند با قیمت برق تجدیدپذیر دریافت خواهد شد.

مدیر عامل شرکت توانیر گفت: ۱.۵ میلیون مشترک باید نسبت به کاهش مصرف اقدام کنند و در صورت عدم رعایت اخطار گرفته و یا با محدودیت مواجه خواهند شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • قیمت جهانی نفت؛ برنت ۸۹ دلار و ۳۲ سنت شد
  • قیمت جهانی نفت / برنت ۸۹ دلار و ۳۲ سنت شد
  • هشدار درباره نفت ۱۰۰ دلاری و تورم جهانی
  • قیمت طلا افزایش یافت
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ |برنت ۸۹ دلار و ۳۲ سنت شد
  • فاصله نرخ ارز بازار با نرخ نیمایی را کم کنید؛ وگرنه با خروج سنگین سرمایه روبرو می شوید
  • برنت ۸۸ دلار و ۴۰ سنت شد
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ |برنت ۸۸ دلار و ۴۰ سنت شد
  • امسال قیمت برق افزایش نمی یابد
  • تحریم‌های جدید اروپا تأثیری بر تجارت خارجی ایران نخواهد داشت/ افزایش قیمت کالاهای اساسی گران‌فروشی است