Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی با اشاره به اعزام نفرات برتر مسابقات انتخابی قرآن کارگران استان به مسابقات کشوری گفت: چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی کارگران کشور در دی ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند و به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی، نفرات برتر مسابقات انتخابی قرآن کارگران خراسان جنوبی به چهاردهمین دوره مسابقات قرآن کارگران کشور اعزام خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«غلامرضا اشرفی» سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در این خصوص گفت: مسابقات انتخابی در مرحله استانی در رشته های قرائت، ترتیل و مفاهیم در بین جامعه کار و تلاش استان برگزار شد که نفرات اول در هر رشته جهت رقابت در چهاردهمین دوره مسابقات قرآن کارگران کشور اعزام خواهند شد و نفرات اول تا سوم هر رشته نیز توسط واحدهای تولیدی متبوع مورد تشویق و تقدیر قرار خواهند گرفت.

 

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی به هدف از برگزاری این مسابقات اشاره کرد و افزود: این مسابقات با هدف ترویج فرهنگ قرآنی و الگوبرداری از معارف دینی و اسلامی در میان جامعه کار و تولید برگزار می شود.

 

 وی در ادامه بیان کرد: کارگران، کارفرمایان، تعاونگران و افراد تحت پوشش خدمات بهزیستی و تامین اجتماعی و خانواده های آنان که دارای بیمه تامین اجتماعی کارگری هستند و در مرحله انتخابی در استان حائز شرایط  ورود به مسابقات کشوری باشند مجاز به رقابت در این دوره از مسابقات خواهند بود.

 

اشرفی با بیان اینکه داوری مرحله استانی در اوایل آذرماه سال جاری صورت گرفته است، گفت: مسابقه انتخابی با رقابت بین 80 شرکت کننده در رشته های قرائت، ترتیل، حفظ و مفاهیم در استان انجام شده که نفرات اول هر گروه برای شرکت در چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی کارگران کشور که پیش بینی می شود در دی ماه سال جاری برگزار شود، حضور خواهند یافت.

پایان پیام/573

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد قرآن سامانه فهما انتخابات کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد انتخابات خبرگان رهبری و مجلس کارگران مسابقات قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۶۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرحله مقدماتی هفتمین دوره مسابقات قرآن جامعه کارگری


به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، دبیر هفتمین دوره مسابقات قرآنی جامعه کارگری از ثبت نام بیش از هزار و ۹۰۰ نفر در این مرحله از آزمون خبر داد و گفت: جشنواره امسال به سه صورت تلفنی، مجازی و حضوری برگزار می‌شود.

فلاح خوش مشرب، افزود: همه کارگران به همراه خانواده‌هایشان می‌توانند در همه سنین و از سراسر کشور در این مسابقات شرکت کنند.

وی اضافه کرد: از هزار و ۶۱۹ نفر که در این مرحله شرکت کرده اند ۸۰۰ نفر بانوان و ۸۱۹ نفر آقایان هستند، همچنین ۱۷۶ نفر در بخش اذان، ۳۴۶ نفر در بخش حفظ جزء ۳۰، ۴۷ نفر در مداحی، ۵۴۶ نفر در بخش قرائت و ۴۴۶ نفر در بخش تفسیر حضور دارند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مرحله مقدماتی هفتمین دوره مسابقات قرآن جامعه کارگری
  • معرفی نفرات برتر رده سنی نوجوانان دختر کاراته قهرمانی کشور
  • نفرات برتر پنج وزن نخست کشتی فرنگی جام تختی مشخص شدند
  • معیار انتخاب و اعزام ورزشکاران برای مسابقات کشوری پرس‌سینه
  • آغاز مسابقات کشوری کشتی با چوخه گرماب
  • اعزام شمشیربازان ایران به مسابقات زون آسیا و انتخابی المپیک
  • افزایش ۴۹ درصد صادرات تعاونی های خراسان جنوبی
  • اجرای طرح ارزیابی حافظان قرآن کریم در خراسان رضوی همزمان با سراسر کشور
  • صادرات تعاونی های خراسان جنوبی ۴۹ درصد افزایش یافت
  • اعزام ۲ نماینده از ایران به مسابقات قرآن مالزی