Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-28@12:36:45 GMT

بهترین هواپیمایی‌ها برای خرید بلیط استانبول

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۶۶۵۰۴

بهترین هواپیمایی‌ها برای خرید بلیط استانبول

همواره افراد برای خرید بلیط هواپیما دچار مشکلات می‌شوند و با صرف مدت زمانی طولانی در نهایت گیجی بلیط نامناسبی را تهیه می‌کنند. اما چطور می‌توان از این مسئله دوری کرد و بهترین بلیط هواپیما را خریداری کرد؟

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا از واحد بازرگانی، همواره افراد برای خرید بلیط هواپیما دچار مشکلات می‌شوند و با صرف مدت زمانی طولانی در نهایت گیجی بلیط نامناسبی را تهیه می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما چطور می‌توان از این مسئله دوری کرد و بهترین بلیط هواپیما را خریداری کرد؟

داشتن اطلاعات کافی همیشه منجر به انتخاب‌های صحیح می‌شوند که نتیجه‌ای دلنشین را به‌همراه دارند. برای به‌دست آوردن این اطلاعات خوب است که کمی به جست‌و‌جو بپردازید.

معیارهای خود از یک سفر را در نظر بگیرید و طبق آن‌ها پیش بروید. دقت کنید که سفری ارزان می‌خواهید و یا دوست دارید در نهایت آرامش و راحتی به سفر بروید.

می‌خواهید بیشتر زمان خود را در بازارها باشید و یا از جاذبه‌های تاریخی لذت ببرید؟ شهری را مد نظر دارید که تفریحات بیشتری داشته باشد یا می‌خواهید به دل طبیعت بروید؟

استانبول یکی از شهرهای محبوب در دنیای گردشگران محسوب می‌شود. اما برای خرید بلیط هواپیما استانبول به کدام ایرلاین می‌توان رفت و کدام‌یک از این ایرلاین‌ها بلیط هواپیما بهتری برای فروش دارند؟ در این مقاله درخواهیم یافت.

بهترین ایرلاین‌های ایرانی برای خرید بلیط هواپیما استانبول:

سفر کردن جنبه‌های متفاوتی دارد که با انتخاب دقیق هر کدام می‌توان لذت سفر را بیشتر کرد. خرید بلیط مناسب، ایرلاین با کیفیت‌تر، هتل با امکانات و بسیاری دیگر از عوامل که در لذت بخش شدن یک سفر تأثیر به‌سزایی دارند.

در این مقاله می‌خواهیم تا عامل ایرلاین را به بررسی بگذاریم و بهترین ایرلاین‌ها برای خرید بلیط استانبول را از نظر بگذرانیم. پس همراه ما باشید.

ترکیش ایرلاینز:

مطمئناً اولین ایرلاینی که برای هر مقصد مناسب است ایرلاین همان شهر یا کشور است. ترکیش ایرلینز که ایرلاین معتبر ترکیه است می‌تواند اولین گزینه برای خرید بلیط هواپیما استانبول باشد.

این ایرلاین با ارائه امکانات خوب خود توانسته رضایت مشتریان زیادی را به‌همراه داشته باشد. برای خرید و یا رزرو بلیط از این ایرلاین می‌توانید به سایت آن مراجعه کنید.

ایران ایر:

مطمئناً شما هم نام قدیمی‌ترین ایرلاین ایرانی را شنیده‌اید. ایران ایر و یا هما (هواپیمایی ملی ایران) قدیمی‌ترین ایرلاین داخلی است که کار خود را در این زمینه آغاز کرد.

این ایرلاین که در ابتدا پروازهای داخلی را مدیریت می‌کرد به‌سرعت توانست تا جایگاهی بین‌المللی برای خود دست و پا کند.

این ایرلاین امکانات و خدمات ویژه‌ای برای هر مسیر پروازی خود تدارک دیده است تا قبل از رسیدن به مقصد کمی با حال و هوا و فرهنگ آنجا آشنا شوید.

اگر از این ایرلاین بلیط هواپیما خود را تهیه کنید مطمئناً سفر لذت بخشی را تجربه خواهید کرد گرچه شاید ممکن باشد قیمت بلیط این ایرلاین از ایرلاین‌های دیگر بالاتر باشد.

این ایرلاین پروازهای خود به مقصد استانبول را در سه روز دوشنبه، چهارشنبه و جمعه و در دو کلاس پروازی اکونومی و بیزینس کلاس انجام می‌دهد.

ماهان ایر:

شرکت هواپیمایی ماهان از برترین ایرلاین‌های داخلی محسوب می‌شود که حتی در رتبه بالاتری نسبت به ایران ایر قرار می‌گیرد.

این ایرلاین که کار خود را از کرمان آغاز کرد اکنون در بسیاری از شهرهای ایران شعبات فعالی دارد که می‌توانید از هر کدام از این شعبات بلیط هواپیما خود را تهیه کنید و یا از طریق سایت این ایرلاین اقدام کنید.

خدمات و به‌طور کلی سیستم این ایرلاین برگرفته شده از سیستم ایرلاین‌های اروپایی است و لذا کیفیت بالایی را در پرواز با این ایرلاین تجربه خواهید کرد.

پروازهای ایرلاین ماهان در دو کلاس پروازی اکونومی و بیزینس کلاس و به مقصد فرودگاه اتاتورک صورت می‌گیرد که می‌توان این امر را مزیت بالقوه‌ای برای این ایرلاین دانست.

کیش ایرلاین:

کیش ایرلاین که پس از ساخت فرودگاه کیش پا به عرصه وجود نهاد توانست به سرعت پیشرفت کند و جایگاهی بین ایرلاین‌های معتبر بیابد تا جایی که پروازهای بین‌المللی را نیز در لیست پروازهای خود قرار دهد.

این ایرلاین با اینکه ناوگان هوایی بزرگی ندارد اما توانسته رضایت مشتریان را با ارائه خدمات و امکانات مناسب جلب کند.

پروازهای کیش ایرلاین به مقصد استانبول اغلب در ساعات اولیه صبح صورت می‌گیرد لذا استراحت مناسبی داشته باشید تا به موقع به پرواز خود برسد.

معراج ایرلاین:

ایرلاین معراج که عنوان ایمن‌ترین ایرلاین داخلی را یدک می‌کشد نیز به مقصد استانبول مسیرهای پروازی مناسبی را اتخاذ نموده است.

اگر پرواز سر وقت و بدون اتلاف وقت همراه با ایمنی کامل را به سایر پروازها ترجیح می‌دهید پس پیشنهاد می‌کنیم تا بلیط هواپیما خود را از این ایرلاین تهیه کنید.

پروازهای اکونومی این ایرلاین به ارزان‌ترین پروازهای اکونومی به مقصد استانبول در بین سایر ایرلاین‌ها به همین مقصد شهرت پیدا کرده‌اند که مزیت دیگری برای این ایرلاین به‌شمار می‌رود.

زاگرس ایرلاین:

این ایرلاین که از ایرلاین‌های جدیدتر داخلی است و اغلب پروازهای خود را با هواپیماهای ایرباس و مک‌دانل داگلاس انجام می‌دهد برای مقصد استانبول از کلاس پروازی اکونومی بهره می‌برد.

قشم ایرلاین:

ایرلاین قشم نیز همانند ایرلاین کیش از ایرلاین های داخلی است که توانست در مدت کوتاهی به جایگاه مناسبی در لیست برترین ایرلاین‌های داخلی دست پیدا کند.

این ایرلاین نیز به مقصد استانبول پروازهای مناسبی را صورت می‌دهد با این حال قیمت بالاتر این ایرلاین همراه با ارائه امکانات یکسان با سایر ایرلاین‌ها همانند کیش ایر موجب شده تا انتخاب اغلب افراد برای رفتن به استانبول نباشد.

پگاسوس ایرلاین:

یکی دیگر از ایرلاین‌های ترکیه برای رسیدن به استانبول از ایران، ایرلاین پگاسوس است. این ایرلاین که قطب اصلی خود در ایران را فرودگاه امام خمینی و قطب اصلی خود در استانبول را فرودگاه صبیحا گوکچن برگزیده است در کلاس اکونومی پروازهای خود را به انجام می‌رساند.

نکته‌ای که باید در خصوص این ایرلاین ترکیه ای بدانید این است که پروازهای اکونومی این ایرلاین بدون توقف در مسیر و یکسره انجام میپذیرد.

برای دریافت بلیط هواپیما استانبول از هر یک از این ایرلاین‌ها می‌توانید به سایت هر ایرلاین و یا سایت طاهاگشت مراجعه کنید و لیستی از پروازهای ارزان به مقصد ترکیه همراه با جزئیات پرواز مانند ایرلاین، تاریخ و فرودگاه برای شما به‌نمایش در می‌آید.

انتهای پیام/4127/

منبع: آنا

کلیدواژه: استانبول خرید بلیط هواپیما خرید بلیط استانبول خرید بلیت هواپیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۶۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد از امروز

ایسنا/خراسان شمالی مدیر فرودگاه شهدای بجنورد از آغاز برقراری پروازهای فوق العاده این فرودگاه در هفته جاری از امروز خبر داد.

محمدابراهیم قدمگاهی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: قرار است پنج پرواز طی هفته جاری از تهران به بجنورد و همچنین بجنورد به تهران برقرار شود که این اقدام با پرواز هواپیمای ATR۷۲ ایران ایر از تهران به مقصد بجنورد و نشستن آن در فرودگاه بجنورد آغاز شد.

وی تاکید کرد: این پروازها قرار است در چهار روز شنبه، یکشنبه، دوشنبه و پنجشنبه با هواپیمای ATR۷۲ ساعت ۶:۳۰ دقیقه از تهران به مقصد بجنورد و ساعت ۹ از بجنورد به مقصد تهران پرواز داشته باشد.

وی ادامه داد: پرواز روز چهارشنبه نیز قرار است ساعت ۱۴ از تهران به مقصد بجنورد و ساعت ۱۶ از بجنورد به مقصد تهران با هواپیمای فوکر ۱۰۰ برقرار شود.

مدیر فرودگاه شهدای بجنورد با بیان اینکه این پروازها با پیگیری های بسیار و مشارکت بخش خصوصی برقرار شده است، افزود: یکی از مشکلات این استان، عدم مشارکت سرمایه گذاران در برقراری پروازها است و اکنون که کشور به لحاظ تعداد ناوگان در محدودیت قرار دارد، حضور سرمایه گذاران می تواند شرکت های هواپیمایی را مجاب به برقراری پروازهای بیشتر کند.

به گفته قدمگاهی، پروازهای روزهای سه‌شنبه و جمعه که جزو برنامه مستمر پروازی این فرودگاه است نیز برقرار بوده و آن ها نیز توسط ایران ایر انجام می شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • بلیط قطار و هواپیما برای این افراد نیم بهاست
  • بهترین فصل بازدید از دریاچه سراب نیلوفر کرمانشاه
  • معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران
  • نکات مهم قبل از انتخاب و خرید بهترین باربیکیوها
  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد از امروز
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛شنبه هشتم اردیبهشت
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و آلومینیوم آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir