Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرتضی فنونی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری ایرنا اظهار داشت: از زمانی که از بازیگری خداحافظی کردم این افتخار را داشتم که در آکادمی باشگاه مشغول فعالیت شوم. در این مدت هم تلاش کردیم تا فقط خدمت کنیم و باشیم.

وی افزود: متاسفانه دلالی در فوتبال ما رخنه کرده و با این شرایط ریشه‌کن کردن آن هم محال به نظر می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متاسفانه در تمام سطوح این دلالی وجود دارد. بسیاری از مربیان و مدیران هم به دلالان اضافه شده‌اند و همین موضوع مانع پیشرفت فوتبال ما شده است.

پیشکسوت فوتبال ایران خاطرنشان کرد: متاسفانه مدیران مقطعی و غیرفوتبالی می‌خواهند آشنایان خودشان را به تیم‌ها وارد کنند. در خیلی از موارد شاهد بودیم که در رده‌های پایین‌تر حتی فردی باشگاهی را می‌خرید و آنجا را به محل درآمدی برای خود تبدیل می‌کرد. خرج تیم، سفرها و همه چیز را از بازیکنان می‌گرفتند. در چند تیم در رده‌های پایین‌تر قصد داشتم فعالیت کنم و حتی به عنوان سرمربی هم انتخاب شدم اما هنگامی که از سوی مدیریت با بازیکن تحمیلی مواجه می‌شدم در آن تیم نمی‌ماندم. اگر می‌خواستم در آن شرایط کار کنم الان در لیگ برتر تیم داشتم.

فنونی‌زاده خاطرنشان کرد: علت اینکه خیلی از پیشکسوتان از فوتبال دوری می‌کنند همین است. آن‌ها فوتبال را ساختند اما کسان دیگر از این ورزش سو استفاده می‌کنند. شرایط به هیچ‌وجه خوب نیست و با این شرایط فوتبال ما پیشرفت نمی‌کند که هیچ، پسرفت هم می‌کند.

وی اضافه کرد: مدیران غیر فوتبالی و مقطعی شناختی از شرایط ندرند. آنها پیش خود می‌گویند که چه بخواهند و چه نخواهد به زودی باید میزشان را تحویل بدهند و به همین خاطر با هر کس کار می‌کنند و هر بازیکنی را جذب می‌کنند. از پیشکسوتان دوری می‌کنند. در باشگاه پرسپولیس هم پیش از آغاز مدیریت محمدحسن انصاریفرد اجازه نمی‌دادند پیشکسوتان از در باشگاه پایشان را داخل بگذارند.

وی در مورد اینکه انتظار از  فدراسیون فوتبال در مبارزه با دلالی چیست، تصریح کرد: در بستن قرارداد دو مربی قبلی تیم ملی دلال‌ها نقش داشتند و دلال همین مربیان بعد دلال بازیکنان تیم ملی هم شدند. هشت سال در تیم ملی دلال آقای مربی در تمام سفرها و تمرینات تیم ملی حضور داشت. آن وقت از این فدراسیون باید توقع داشته باشیم که با دلالی مبارزه کند؟ بعید است.

پیشکسوت پرسپولیس خاطرنشان کرد: تمام موفقیت‌های فوتبال ما زمانی رخ داد که پول در این فوتبال نبود و همه به خاطر عشقشان بازی می‌کردند اما از زمانی که پای این افراد در فوتبال  باز شد شرایط تغییر کرد.

برچسب‌ها فدراسیون فوتبال ایران پیشکسوت فوتبال محمدحسن انصاری فرد پروندهٔ خبری دلالی در فوتبال ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال ایران پیشکسوت فوتبال محمدحسن انصاری فرد فدراسیون فوتبال ایران پیشکسوت فوتبال محمدحسن انصاری فرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۶۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر برای خرید کشنده فاو در بورس تردید دارید، بخوانید

بسیاری از رانندگان و مالکان خودروهای تجاری قصد دارند کشنده‌ای با کیفیت‌ مثل فاو J۶-۴۶۰ را مالک شوند ولی نسبت خرید در بورس کالا مردد و نگران هستند. - اخبار بازار -

برخی از آنها تصور می‌کند خرید کشنده در بورس کالا، کاری پیچیده و سخت است اما واقعیت این است که مراحل خرید خودرو در بورس کالا بسیار راحت‌تر از ساعت‌ها چانه‌زنی با دلال‌های خودور است.
حال اگر برای خرید کشنده فاو J6-460 در بورس کالا ابهام دارید، کافیست:
• پنج دقیقه یک ویدئو آموزشی که در سایت رسمی بورس کالا در بخش «خودرو» بارگذاری شده را تماشا کنید و صفر تا صد خرید خودرو بورس کالا را یاد بگیرد:
سری به سایت بورس کالا به آدرس ime.co.ir بزنید. از منوی بالای صفحه به قسمت «خودرو » بروید؛ پایین صفحه مراحل خرید خودرو توضیح داده شده و اگر نیاز به توضیحات بیشتری دارید، روی قسمت «بیشتر» بزنید تا ویدئو آموزشی پخش شود.
• می‌توانید از عاملیت‌های تجاری گروه بهمن بخواهید در این کار شما را راهنمایی کنند.
عاملیت‌های تجاری گروه بهمن در سراسر کشور، آمادگی دارند شما را در این خصوص راهنمایی کنند؛ بنابراین با مراجعه یا تماس با عاملیت‌ها اطلاعات مورد نیاز شما را در اختیار شما می‌گذارند.
• برخی کارگزاری‌های بورسی این خدمت را به مشتریان خودشان می‌دهند! با کارگزاری بورسی خودتان تماس بگیرید.
برخی کارگزاری‌های بورسی این خدمت را به مشتریان خود ارائه می‌دهند و راهنمایی‌های لازم را انجام می‌دهند.
ضمن اینکه:
• در روز معامله بورس کالا نیازی نیست، تمام مبلغ کشنده فاو در حساب شما باشد! در این نوبت حداقل ده درصد مبلغ پایه خودرو در حساب شما باشد، می‌توانید در قیمت‌گذاری شرکت کنید که در این طرح فروش حدود 478 میلیون تومان می‌شود.
• معامله در بورس کالا در شرایط فعلی بازار، به صرفه است و نیازی نیست پولی که با زحمت بدست آوردید را به دلال‌ها بدهید. در بورس کالا شما خودتان تعیین کننده قیمت هستید اما وقتی محصول در اختیار دلال باشد، شما باید مطیع و تابع باشید.

دیگر خبرها

  • اگر برای خرید کشنده فاو در بورس تردید دارید، بخوانید
  • نحوه خرید کشنده فاو در بورس
  • علوان‌زاده: برای اعتبار فوتبال خوزستان با قدرت به مصاف سپاهان می‌رویم
  • بساط دلالی و سوداگری از طریق سامانه خودنویس جمع آوری می‌شود
  • بزرگترین مزیت ما کامران نجف‌ زاده است
  • بانک‌هایی که همچنان نرخ سود ممنوعه روی میز دارند/ با بهره بانکی ۴۰ درصد، دلالی جایگزین تولید می‌شود!
  • دلال‌ها آفت فوتبال کشور هستند/ضرورت شناسایی استعدادهای جوان تبریز
  • خبر رسانه سپاه از موج برخورد با دلالان فوتبال
  • مطلق‌زاده: فوتبال برای مسئولان خوزستان مهم نیست
  • آغاز برخورد با متخلفان در فوتبال؛ محرومیت در انتظار دلالان