Web Analytics Made Easy - Statcounter

هادی حبیبی با بیان اینکه مجوز حضور تیم دانشگاه آزاد اسلامی از سوی متولیان دانشگاه برای حضور در جام باشگاه های جهان صادر شده به خبرنگار مهر گفت: با توجه به اینکه مدت قراردادهای ما پس از رقابتهای لیگ‌برتر به پایان رسید، ملاحظات قانونی ایجاب می کرد تا قراردادها بار دیگر تمدید شود که خوشبختانه با نظر مساعد متولیان دانشگاه آزاد برای حضور در جام باشگاه های جهان، این مساله صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: اقدامات لازم جهت ثبت قرادادها در فدراسیون کشتی هم انجام شده و ما می توانیم در رقابتهای کشتی آزاد جام باشگاه های جهان به میدان برویم. ضمن اینکه بچه های ما همچنان بعد از پایان لیگ برتر هم به تمرینات خود ادامه داده و از نظر آمادگی جسمی مشکل خاصی ندارند.

سرپرست تیم کشتی دانشگاه آزاد ادامه داد: ما از روز شنبه آتی وارد اردوی اصلی آماده سازی برای حضور در جام باشگاه های جهان خواهیم شد. البته کشتی گیران ما مدتهاست هر هفته در روزهای زوج در آکادمی کشتی دانشگاه آزاد که در واحد تهران مرکز قرار دارد مشغول تمرین هستند و در شرایط خوبی قرار دارند.

حبیبی در پایان در خصوص استفاده از کشتی گیران خارجی هم گفت: به دلیل عدم برخورداری از شرایط پرداخت دلاری به کشتی گیران خارجی نمی توانیم در جام باشگاه های جهان از خارجی ها استفاده کنیم. ضمن اینکه تلاش خواهیم کرد با همان نفرات توانمند داخلی در این میدان بین المللی حضور یابیم.

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی جام باشگاه‌های جهان طبق تقویم اتحادیه جهانی در روزهای ۲۶ تا ۲۹ آذرماه به میزبانی بجنورد برگزار می ‌شود. پیکارهایی که با حضور سه تیم ایرانی و سه تیم خارجی در هر دو رشته پیگیری خواهد شد و فدراسیون کشتی در تلاش است تیم‌های خارجی با کیفیتی را به کشورمان دعوت کند.

بر این اساس در کشتی آزاد تیم‌های بازار بزرگ ایران، اترک خراسان شمالی و دانشگاه آزاد اسلامی مازندران و در کشتی فرنگی تیم‌های بازار بزرگ ایران، سیناصنعت ایذه و هیات کشتی سیرجان از کشورمان سهمیه حضور در جام باشگاه‌های جهان را بدست آورده اند.

کد خبر 4794783 علیرضا هنرمنش

منبع: مهر

کلیدواژه: هادی حبیبی کشتی آزاد دانشگاه آزاد اسلامی جام باشگاههای جهان تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس آندره استراماچونی کشتی آزاد تیم ملی فوتسال ایران تیم فوتبال سپاهان اصفهان تیم فوتبال شهر خودرو مشهد والیبال تیم فوتبال تراکتور وزارت ورزش و جوانان تکواندو تیم فوتبال پیکان تهران شیخ دیاباته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۶۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب عنوان برتر دانشجویان دانشگاه آزاد سقز در جشنواره نمایشنامه خوانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نخستین دوره جشنواره نمایشنامه خوانی شهرستان سقز با حضور ۱۶ گروه برگزار شد و در این جشنواره گروه دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز با کار خوانش نمایشنامه سحوری اثر استاد قطب‌الدین صادقی حضور پیدا کرد و توانست با کسب جوایز رتبه نخست موسیقی و صحنه خوانی توسط نوید شفیعی، مقام اول کارگردانی توسط سارو رحیمی و مقام اول بازیگری توسط سهند سوران سقزی، و در مجموع مقام اول گروهی را کسب و به‌عنوان نماینده استان کردستان به جشنواره کشوری مونولوگ راه پیدا کند.

اجرای گروه دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز به‌عنوان نماینده تمام اجرا‌های صورت گرفته در میراث فرهنگی و موزه شهرستان سقز قرار گرفت.این جشنواره با حضور داوران ملی و استانی همچون آقای افشین خدری به میزبانی این شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رویداد صدرا به ایستگاه اندیمشک رسید
  • اجلاسیه معماری و شهرسازی در شاهرود برگزار می‌شود
  • کسب عنوان برتر دانشجویان دانشگاه آزاد سقز در جشنواره نمایشنامه‌خوانی
  • کسب عنوان برتر دانشجویان دانشگاه آزاد سقز در جشنواره نمایشنامه خوانی
  • دوری قهرمان نامدار کشتی ایران از تمرینات +عکس
  • دلیل دوری ستاره کشتی ایران از تمرینات مشخص شد
  • عفونت چشم بلای جان قهرمان کشتی شد
  • المپیکی‌های کشتی آزاد روسیه مشخص شدند
  • حضور پیشکسوتان تیم ملی فوتبال در اردوی آزادکاران جوان
  • افتتاح نمایشگاه صدرا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوئین زهرا