Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: ثبت‌نام طرح اقدام ملی از ‌صبح ۲۳ آذر‌ماه در استان زنجان آغاز می‌شود.

سید اکبر احمدی امروز در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: ثبت‌نام طرح اقدام ملی در زنجان انجام می‌شود.

مدیر اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه ثبت‌نام طرح اقدام ملی از صبح شنبه ۲۳ آذر‌ماه در استان زنجان آغاز می‌شود، بیان کرد: وزارت راه و شهرسازی در راستای کمک به تأمین مسکن، طرح «اقدام ملی تأمین مسکن» را در قالب احداث اجرایی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی با اشاره به شرایط متقاضیان عنوان کرد: متقاضی و افراد تحت تکفل باید فاقد واحد مسکونی، زمین و یا تسهیلات یارانه‌ای خرید و یا ساخت واحد مسکونی باشد.

وی با بیان اینکه متقاضی باید متأهل و یا سرپرست خانوار باشد، افزود: زنان خودسرپرست مشروط به داشتن حداقل 35 سال سن می‌توانند در این طرح ثبت‌نام کنند.

احمدی با بیان اینکه متقاضیان باید دارای حداقل پنج سال سابقه سکونت در پنج سال اخیر در شهر مورد تقاضا مسکن باشند، بیان کرد: در شهرهای جدید سابقه سکونت حداقل پنج سال در شهر جدید مورد تقاضا و یا در شهر مادر ملاک است. 

مدیر اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه نداشتن منع قانونی برای دریافت تسهیلات بانکی (نظیر چک برگشتی، تسهیلات معوقه و ...) از دیگر شروط ثبت‌نام در طرح اقدام ملی است، بیان کرد: توانایی تأمین هزینه ساخت مسکن مازاد بر تسهیلات بانکی نیز در این طرح ملاک است.

 وی با بیان اینکه متقاضیان با مراجعه به آدرس سایت ثبت‌نام به نشانی https://tem.mrud.ir/ می‌توانند اطلاعات خود را ثبت کنند، گفت: برای ثبت‌نام مشخصات همسر و افراد تحت تکفل (کد ملی، شماره شناسنامه، سریال شناسنامه و ...) نیاز است. 

مدیر اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان ادامه داد: پس از انجام فرآیند ثبت‌نام کد رهگیری برای متقاضیان صادر می‌شود.

انتهای پیام/۷۳۰۰۹/ق30

منبع: فارس

کلیدواژه: استان زنجان ارتباطات وزارت راه و شهرسازی مسکن اقدام ملی متقاضی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۶۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجاج ابهری و خدابنده‌ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند

ایسنا/زنجان نماینده مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر در استان زنجان گفت: هلال‌احمر واکسیناسیون زائران حجاج شهرستان‌های خدابنده و ابهر را از امروز آغاز می‌کند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر استان زنجان، جواد خرم افزود: امسال یک هزار و ۲۶۰ نفر از استان زنجان به زیارت خانه خدا مشرف خواهند شد.

وی یادآوری کرد: واکسیناسیون مننژیت برای حجاج سایر شهرستان‌های استان انجام شده است.

وی تاکید کرد: زائران پس از تزریق واکسن، کارت زرد رنگ دریافت کرده و باید آن را به مسئول کاروان تحویل دهند. 

نماینده مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر در استان زنجان گفت: معاینه یک‌هزار و ۲۶۰ زائر خانه خدا در این استان انجام و به پایان رسیده است.

خرم خاطرنشان کرد: امسال ۱۰ کاروان از زنجان به خانه خدا مشرف خواهند شد که از این تعداد یک کاروان در ابهر با ۱۲۰ نفر، از خدابنده نیز یک کاروان ۱۶۵ نفری و مابقی نیز در مرکز استان خواهد بود.

وی ادامه داد: امروز (جمعه ۷ اردیبهشت ماه) واکسیناسیون این حجاج در شهرستان‌های خدابنده و ابهر انجام می‌شد.

نماینده مرکز پزشکی حج و پزشکی جمعیت هلال‌احمر در استان زنجان گفت: حجاج برای تزریق واکسن به هلال‌احمر شهرستان‌های ابهر و خدابنده در صبح و بعدازظهر مراجعه کنند.

خرم افزود: یک‌هزار و ۲۶۰ زائر عازم خانه خواهند شد که برای این تعداد و سایر عوامل یک‌هزار و ۳۰۰ واکسن مننژیت وارد زنجان شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حجاج ابهری و خدابنده‌ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • حجاج ابهر و خدابنده برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • اقدام زیبا و تحسین‌برانگیز یک پاکبان در زنجان
  • معرفی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی
  • حل مشکلات مردم در حوزه مسکن یک تکلیف شرعی است
  • هشدار راه و شهرسازی استان تهران به متقاضیان مسکن طرح جوانی جمعیت
  • نهضت ملی مسکن از برنامه‌های شاخص راه و شهرسازی خلیل آباد است
  • ساخت بیش از ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در زنجان
  • «صادقانی» سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای شهرداری اصفهان شد
  • ۲۰ هزار واحد مسکونی در استان زنجان ساخته می شود