Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حمیدرضا طاهری، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اصفهان با اعلام این خبر، یادآور شد: اجرای طرح‌های ثمره و شجره طیبه از سوی کمیته امداد استان اصفهان  سابقه طولانی دارد و بر اساس آن‌ها کشاورزان و صاحبان باغ‌های میوه می‌توانند تعدادی از درخت‌ها و یا محصول آن‌ها را با همکاری کمیته امداد به نیازمندان واگذار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او خاطرنشان ساخت: در حال حاضر محصول بیش از پنج هزار اصله درخت در فصول مختلف سال برداشت‌شده و میوه و یا وجه حاصل از فروش آن در میان نیازمندان همان منطقه توزیع می‌شود.

طاهری با اشاره به پراکندگی و نوع درختان اهداشده در استان اصفهان، گفت: ۲۵۰۰ اصله درخت سیب در منطقه سمیرم، ۲ هزار اصله درخت پسته در اردستان و کاشان و همچنین بیش از ۵۰۰ اصله درخت گردو در سایر نقاط توسط نیکوکاران، کشاورزان و باغداران نیک‌اندیش به نیازمندان واگذارشده است.

او با اشاره به آثار ماندگار بعضی از حسنات و اعمال خیر، یادآور شد: فرهنگ انفاق و کمک مستمر به نیازمندان با چنین طرح‌هایی تقویت‌شده و می‌توان این الگو را در سایر زمینه‌های موردنیاز در عرصه خیر و احسان استفاده کرد.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد محصولات کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۶۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای قطع ۴۰ اصله درخت در کجور چیست؟

کاربران فضای مجازی غرب مازندران متنی کوتاه با عنوان " فاجعه‌ای دیگر در البرز مرکزی؛ قطع درختان پهن پیکر در بخش کجور نوشهر" منتشر و اعلام کردند ۴۰ اصله درخت قطور و پهن پیکر در اراضی روستای منجیر این بخش توسط افرادی ناشناس قطع شده است.

رییس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان چالوس در خصوص این خبر گفت: محل قطع این درختان در مستثنیات اشخاص در نزدیکی ساختمان اداره محیط زیست منطقه قرار داشت که پارسال با مجوز اداره منابع طبیعی قطع شده است.

عبدالله شمس با تاکید بر حفاظت و حراست از عرصه‌های منابع طبیعی از سوی همگان از اهالی منطقه و همیاران طبیعت خواست در صورت مشاهده هرگونه تخریب منابع طبیعی، از طریق شماره‌های ۱۵۰۴ و ۱۳۹ یگان حفاظت منابع طبیعی را مطلع کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • مشارکت پنج هزار خانواده اصفهانی در طرح تبدیل زباله میوه و سبزی به خشکاله
  • ارائه خدمات حقوقی به هزار مددجوی زنجانی‌
  • ارائه ۱۰ میلیارد تومان خدمات از سوی کمیته امداد در سال گذشته
  • ماجرای قطع ۴۰ اصله درخت در کجور چیست؟
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از ۱۰۰۰ مددجوی زنجانی
  • ارائه خدمات حقوقی به ۱۰۱۶ مددجوی زنجانی‌
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از هزار مددجوی زنجانی
  • بیش از ۱۰ هزارمددجوی خراسان شمالی از خدمات مشاوره رایگان بهره‌مند شدند  
  • ۲۰۰۰ اصله درخت جایگزین ویلاهای غیرمجاز
  • اخلاص امام راحل(ره) بزرگ‌ترین پشتوانه کمیته امداد است