Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@23:19:35 GMT

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی وارد اراک شد

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۶۶۹۵۱

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی وارد اراک شد

برای سفر ۲ روزه سید«عباس صالحی» به استان مرکزی برنامه‌های متنوع و مهمی  در شهرستان‌های اراک، ساوه و خمین  تدارک شده است.

حضور در گلزار شهدا، دیدار با اصحاب فرهنگ و هنر و کارکنان فرهنگ و ارشاد استان، شرکت در نشست شورای فرهنگ عمومی، دیدار با پیشکسوتان فرهنگ و هنر، دیدار با مدیران سازمان‌های وابسته و بازدید از تالار مرکزی و کتابخانه مرکزی از جمله برنامه‌های روز نخست سفر سید«عباس صالحی» وزیر ارشاد به استان مرکزی است که در اراک برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدار با فعالان جامعه قرآنی و اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان در بیت تاریخی حضرت امام (ره)، نشست صمیمی با پیشکسوتان فرهنگ و هنر نیز از برنامه‌های روز دوم سفر وزیر فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی به استان مرکزی است که در خمین برگزار می‌شود.

در ادامه این سفر نشست با اصحاب فرهنگ و هنر ساوه و زرندیه و برنامه مصاحبه با اصحاب رسانه در ساوه تدارک شده است.

۱۱ مجتمع فرهنگی و هنری، ۱۰۳ آموزگاه هنری، ۱۲۳ موسسه فرهنگی هنری یک و چند منظوره، ۲۱۸ کانون تبلیغاتی، ۱۰۸ نشریه محلی، ۵۰ نمایندگی نشریات سراسری، ۵۸۰ کانون فرهنگی و هنری مساجد، ۹۶ فروشگاه عرضه محصولات فرهنگی، پنج نگارخانه، ۴ سینما، ۴۰ موسسه فرهنگی چند منظوره، ۲۳۱ کتابخانه و ۲ هنرستان هنرهای زیبا بخشی از ظرفیت‌های فرهنگی و هنری استان مرکزی است.

برچسب‌ها سید عباس صالحی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سید عباس صالحی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی سید عباس صالحی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۶۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی درگذشت حاج عیسی قلی‌پور

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب به نقل از روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی درگذشت حاج عیسی قلی‌پور معروف به عیسی بخشی از بزرگان عرصه موسیقی را تسلیت گفت.   در متن پیام محمدمهدی اسماعیلی آمده است:   «بسم الله الرحمن الرحیم   در نهایت تأسف و تأثر خبر درگذشت زنده یاد از بزرگان موسیقی در خراسان شمالی را دریافت نمودم.   شادروان حاج عیسی قلی پور که نشان درجه یک هنری از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی جمهوری اسلامی ایران در پرونده داشت، سینه‌اش لبریز از روایات، حکایات و اشعاری بود که زلالی مذهب، عشق، عرفان، حماسه و احساس را تجلی می‌بخشید.   دیدار با این هنرمند فقید و شنیدن هنر روح بخش او از به یادماندنی ترین خاطرات اینجانب در سفر به خراسان شمالی است.   اینجانب ضمن نکوداشت نام و یاد این هنرمند فقید، ضایعه درگذشت ایشان را به جامعه هنری ایران اسلامی، هنرمندان خراسان شمالی، خانواده آن مرحوم تسلیت عرض نموده و غفران و رحمت الهی را برای او از درگاه خداوند رحمان مسئلت می‌نمایم.»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حکیم در دیدار معاون وزیر ارشاد: تبادل تجارب فرهنگی، هنری و آرشیوی میان ایران و عراق ضروری است
  • وزیر فرهنگ درگذشت یکی از بزرگان موسیقی کشور را تسلیت گفت
  • پیام تسلیت وزیر ارشاد در پی درگذشت هنرمند موسیقی خراسان شمالی
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی درگذشت حاج عیسی قلی‌پور
  • تعامل هنرمندان استان یزد با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر
  • حقیقت زیر پای تمدن افسار گسیخته غربی در حال لگدمال است
  • اسماعیلی با سفیر ایران در باکو دیدار کرد
  • وزیر فرهنگ و ارشاد با همتای آذربایجانی خود دیدار کرد
  • دیدار وزیر فرهنگ در سفارت ایران در آذربایجان
  • برگزاری محفل شعر گویشی شاعران بختیاری در دزفول