Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، زارع مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی آذربایجان غربی  گفت: در استان ۴ هزار ۹۳۲ واحد نانوایی فعال است که از این تعداد ۳ هزار ۵۳۲ واحد یارانه‌ای و یک هزار ۴۲۲ واحد نانوایی نیمه یارانه‌ای است.   او با بیان اینکه در ماه ۲۹ هزار تن آرد در بین نانوائی‌های استان توزیع میشود افزود: سرانه متوسط آرد استان ۷ کیلوگرم است که در مقایسه با سرانه کشوری ۷۰۰ کرم بیشتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


زارع ساماندهی آرد خام یارانه‌ای روستایی و عشایر و تجمیع نانوائی‌های و تسهیل در نظارت آن‌ها در استان از راهکار‌های اولیه کاهش سرانه مصرف ارد در استان دانست و افزود: سرانه نانوایی در کشور به ازای هر ۱۲۰۰ نفر یک نانوایی استدر حالیکه این رقم در استان به ازای هر ۶۵۰ نفر یک نانوایی است که نظارت و کنترل آن‌ها با مشکل ساخته است.
مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی آذربایجان غربی اجرای طرح بهسازی نانوائی‌ها را گام مهم دیگر در جهت ارتقای کیفیت نان و کاهش مصرف آرد در استان دانست وگفت: در اجرای این طرح با پرداخت ۳۸۰ میلیارد ریال تسهیلات با ۱۵ درصد ۱ هزار ۵۳۰ واحد نانوایی نوسازی و تجهیز خواهد شد.
زارع همچنین از ارتقای کیفیت آرد در استان از اول دی ماه خبر داد و تصریح کرد: برای بهبود کیفیت آرد استان مقادیری گندم با کیفیت مطلوب از خوزستان خریداری و درسیلو‌های استان ذخیره شده است که از اول دی ماه به نسبت ۳۰ درصد با گندم تولیدی استان مخلوط خواهد شد تا آرد مناسبتری در اختیار نانوایان قرار گیرد.   انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اقتصادی آرد یارانه ای سرانه مصرف گندم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۷۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه پخت نان‌های محلی ترکیه‌ای در یک نانوایی استانبولی (فیلم)



منبع:فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: پخت نان به طبخ یک غذای محلی با گوشت بره و سیب زمینی (فیلم) طرز تهیه نان روی ساج و پخت کوکوی سنتی (فیلم) نحوه پخت نان محلی با 500 گرم آرد توسط آشپز آلمانی (فیلم)

دیگر خبرها

  • طلافروشان ماهانه ۸۰۰ هزار تومان مالیات دادند
  • دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان
  • تولید نان کامل در ۱۵ واحد نانوایی در استان زنجان
  • کشف بیش از یک تن نان خشک در مشهد
  • نحوه پخت نان‌های محلی ترکیه‌ای در یک نانوایی استانبولی (فیلم)
  • توزیع کننده غیر مجاز دارو در فلاورجان دستگیر شد
  • توزیع مهربانی در نانوایی | ببینید
  • بازدید جمعی از معاونین و مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از واحد‌های مختلف شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی 
  • کاهش تورم ماهانه اجاره مسکن به کمتر از میانگین ۸ ساله
  • افزایش بی‌سابقه؛ رشد ۴۲ درصدی اجاره‌بها در فروردین ۱۴۰۳