Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-06@14:23:01 GMT

خبر ویژه گواردیولا درمورد فوتبال انگلیس

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۶۷۰۹۷

خبر ویژه گواردیولا درمورد فوتبال انگلیس

پپ گواردیولا عملکرد جوانان تیمش در آخرین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا را افتخارآمیز خواند.

به گزارش مشرق، پپ گواردیولا پس از برتری  قاطعانه 4 بر یک  تیمش مقابل دینامو زاگرب در آخرین دور مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، عملکرد جوانان منچسترسیتی را ستود.

سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی در این باره گفت: برای ژسوس خیلی خوشحالم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهاجمان به گلزنی نیاز دارند. او سه گل زد و رخ دادن این اتفاق برای مهاجم و تیم‌مان مهم بود. فودن هم خیلی خوب بازی کرد. او نزدیک محوطه جریمه خطرناک‌تر از وسط زمین است، اما باید یاد  بگیرد خارج از محوطه جریمه هم  عملکرد خوبی نشان دهد. وقتی فیل فودن به سمت محوطه جریمه و به مدافعان مرکزی حریف هجوم آورد، خطر برای رقیب حس شد.

بیشتر بخوانید:

تیم گواردیولا ۵۰۰ گله شد

«جوانان من نمایش افتخارآمیزی داشتند.»، وی با بیان این جمله افزود: سبکی که شما در انگلیس بازی می‌کنید با فوتبال اسپانیا کمی متفاوت است. حالا بازیکنان جوان چلسی و منچسترسیتی کاملاً بارور شده‌اند. آنها قادر به فضاسازی بیشتری بوده و می‌توانند در موقعیت‌های تک به تک  بهتر عمل کنند. انگلیس نسل فوق العاده‌ای از بازیکنان جوان را در اختیار دارد. در دهه آینده تیم ملی انگلیس بازیکنان خوبی در ترکیبش خواهد داشت و این موضوع به سود فوتبال جزیره است.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق سلبریتی ها سهمیه بندی بنزین گواردیولا لیگ برتر انگلیس تیم ملی فوتبال انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۷۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ده روسی: به بازیکنانم افتخار می‌کنم و از عملکرد آن‌ها برابر یوونتوس خوشحالم

سرمربی جالوروسی از نمایش شاگردانش برابر بیانکونری تمجید کرد

طرفداری | در جریان دیداری از هفته سی و پنجم سری آ ایتالیا، تیم های رم و یوونتوس در ورزشگاه المپیکو به مصاف یکدیگر رفتند که تقابل آن‌ها با تساوی ۱-۱ به پایان رسید.

رم 1-1 یوونتوس؛ یک امتیاز به‌دردنخور

دنیله ده روسی، سرمربی آاس رم پس از تساوی تیمش برابر یوونتوس در گفتگو با اسکای گفت:

عملکرد عالی‌ای برابر یوونتوس داشتیم. به خاطر بازی فشرده و سختی که برابر بایرلورکوزن انجام داده بودیم، انگار که تا ۴۸ ساعت قبل، ما را گچ گرفته بودند! در حال حاضر فقط می‌توانم به بازیکنانم افتخار کنم و از عملکرد آن‌ها خوشحال باشم. فراموش نکنیم که یوونتوس تیمی قوی است و بازیکنانی استثنایی دارد. طبیعتاً کسب تساوی برای ما خوشحال کننده نیست، دلیل شادمانی من این است که بازیکنان رم نگرشی خوب و همچنین میل شدیدی برای رسیدن به اهدافشان دارند. چهار یا پنج بازیکن ما در فصل جاری ۱۰ هزار دقیقه بازی کرده‌اند و بازهم با تمام قوا در میادین حاضر می‌شوند! این همان نگرشی است که راجع به آن صحبت می‌کردم.

تعویض دیبالا در ابتدای نیمه دوم:

او از ناحیه ران پا احساس ناراحتی می‌کرد. خودش گفت که مساله جدی‌ای نیست اما ما در روزهای آینده وضعیت او را ارزیابی خواهیم کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • ده روسی: به بازیکنانم افتخار می‌کنم و از عملکرد آن‌ها برابر یوونتوس خوشحالم
  • لیورپول 4-2 تاتنهام: افسوس برای امتیازات از دست رفته!
  • ریشه‌یابی خشونت‌های فیزیکی و کلامی/ جریمه بدون آموزش تاثیری ندارد
  • پوکر هالند: ماشین گلزنی به موقع راه افتاد! (عکس)
  • جنجالی در کار نیست: پنالتی بارسا درست بود! (عکس)‏
  • گواردیولا: بایرن مونیخ را خیلی دوست دارم و آرزو می‌کنم به زودی سرمربی خود را پیدا کند
  • گواردیولا و حمایت از واکنش کلوپ: حذف تیم‌های انگلیسی دلیل دارد
  • گریلیش: هنوز از حرف‌های گواردیولا حیرت می‌کنم
  • تحمیل ایده یا مشکلات شخصیتی؛ چرا سرمربیان هلندی در فوتبال انگلیس ناکام می‌مانند؟
  • پپ گواردیولا: با توجه به آمادگی آرسنال، باید تمام امتیازات لازم در لیگ را کسب کنیم