Web Analytics Made Easy - Statcounter

یوونتوس موفق شد در خانه لورکوزن با دو گل به برتری دست یابد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یوونتوس که پیش از این صعود خود را به عنوان صدرنشین قطعی کرده بود، با دو پاس گل پائولو دیبالا در نیمه دوم و گل های کریستیانو رونالدو و گونسالو ایگواین، در آلمان با دو گل لورکوزن را مغلوب کرد.

یوونتوس بازی را هجومی آغاز کرد و در دقیقه دهم ایگواین در موقعیتی تک به تک تا آستانه زدن گل اول پیش رفت، اما او ترجیح داد به رونالدو پاس بدهد و این موقعیت از دست رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لحظاتی بعد یوونتوس فاصله ای تا زدن گل اول نداشت، اما ضربه زیبای پائولو دیبالا به دیرک دروازه لورکوزن برخورد کرد و این موقعیت از دست رفت. در دقیقه ۲۲ کریم بالعربی درون محوطه جریمه یوونتوس صاحب موقعیت شد، اما ضربه او با عکس العمل جیجی بوفون همراه شد.

دقایقی بعد ایگواین باز هم در موقعیتی بسیار خوب می توانست دروازه هاردسکی را باز کند، اما ضربه او اینبار از بالای دروازه لورکوزن به بیرون رفت.

در دقایق پایانی نیمه اول بود که کریم بالعربی صاحب موقعیت مناسبی برای گلزنی شد، اما دمیرال با یک تکل فوق العاده دروازه یوونتوس را نجات داد و نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان رسید.

یوونتوس در همان اوایل نیمه دوم صاحب موقعیت خوبی برای گلزنی شد، اما ارسال پاس فدریکو برناردسکی به رونالدو نرسید و این موقعیت از دست رفت. دقایقی بعد و روی ارسال برناردسکی و ضربه رونالدو یوونتوس بالاخره به گل اول دست یافت، اما این گل آفساید اعلام شد.

در دقیقه ۶۷ رونالدو باز هم در مقابل دروازه لورکوزن می توانست صاحب موقعیت گلزنی شود، اما خروج به موقع هاردسکی مانع رخ دادن این اتفاق شد.

اما در دقیقه ۷۴ یوونتوس بالاخره مزد برتری خود را گرفت و به گل دست یافت. ارسال زمینی دیبالا در مقابل دروازه به رونالدو رسید و او با ضربه ای دقیق دروازه لورکوزن را باز کرد.

حملات بیانکونری ادامه یافت و این تیم در دقیقه ۹۰ به گل دوم دست یافت. دیبالا پشت محوطه ایگواین را صاحب فرصت کرد تا او با ضربه ای دقیق گل دوم تیمش را به ثمر برساند و در نهایت یووه با دو گل لورکوزن را مغلوب کند.

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: یوونتوس بایرلورکوزن لیگ قهرمانان اروپا یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۷۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه‌بازی لاتزیو و یوونتوس + فیلم

دیدار تیم‌های لاتزیو و یوونتوس در چارچوب دیدار برگشت نیمه‌نهایی جام‌حذفی ایتالیا با برتری لاتزیو به‌پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های لاتزیو و یوونتوس شامگاه _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در چارچوب دیدار برگشت نیمه‌نهایی جام‌حذفی ایتالیا از ساعت ۲۲:۳۰ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با برد لاتزیو به‌پایان رسید.

والنتین کاستیانوس در دقایق ۱۲ و ۴۹ گل‌های لاتزیو را به‌ثمر رساند؛ تک گل یوونتوس را آرکادیوژ میلیک در دقیقه ۸۳ رقم زد.

خلاصه‌بازی لاتزیو و یوونتوس کد خبر 747377

دیگر خبرها

  • واکنش بایرلورکوزن به علاقه بایرن مونیخ به جذب یوناتان تا
  • اولین گل کوین دی بروین در لیگ برتر انگلیس با ضربه سر
  • ذره‌بین مایکل ادواردز؛ داروین نونیز بهای افتش را پرداخت می‌کند؟
  • بایرلورکوزن رقیب جدی یوونتوس در مسیر جذب ریکاردو کالافیوری
  • تن هاخ: مقابل شفیلدیونایتد عملکرد بسیار خوبی داشتیم؛ برونو فرناندز در فرم ایده‌آلی قرار دارد
  • خلاصه بازی بازی لاتزیو (۲) ۲-1 (۳) یوونتوس (کوپا ایتالیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • آلگری: رسیدن به فینال هیچ‌گاه آسان نیست
  • خلاصه بازی لاتزیو ۲ - ۱ یوونتوس؛ بانوی پیر به فینال رفت + ویدئو
  • ببینید | خلاصه بازی لاتزیو ۲ - یوونتوس ۱
  • خلاصه‌بازی لاتزیو و یوونتوس + فیلم