Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@18:57:34 GMT

گردنه اسدآباد نیازمند تعریض است

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۶۷۴۱۹

گردنه اسدآباد نیازمند تعریض است

سرهنگ رضا عزیزی روز پنجشنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار داشت: ایمن کردن گردنه اسدآباد از مدت ها پیش مطرح شد که ۲ روش تعریض گردنه یا حفر تونل پیشنهاد شد.

وی اضافه کرد: به دنبال مطرح شدن موضوع حفر تونل در گردنه اسدآباد، یکی از مسوولان زمین شناسی به علت جنس خاک و احتمال رانش زمین، اجرای این طرح را تایید نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس پلیس راه استان همدان ادامه داد: مقرر شد که مسیرهای سربالایی این گردنه سه بانده و سرازیری ها ۲ بانده شود همچنین نیوجرسی و سیستم روشنایی در وسط جاده قرار گرفته و پرتگاه ها با ریختن خاک ایمن شود.

سرهنگ عزیزی بیان کرد: بخشی از این طرح از راس الخط گردنه به سمت اسدآباد ترانشه برداری صورت گرفت اما در نیمه راه با رسیدن به پل و آبراهه این طرح نیمه تمام ماند.

وی اظهار داشت: گردنه اسدآباد ۱۵ کیلومتر است و طبق برآورد صورت گرفته سالانه دستکم ۲۱ تن در این مسیر پرحادثه جان خود را از دست داده و ۱۰۰ تن مجروح و مصدوم می‌شوند.

رییس پلیس راه همدان ادامه داد: یعنی در هر کیلومتر این مسیر سالانه ۱.۵ نفر فوت می کنند که اگر این وضعیت به کل استان که دارای پنج هزار و ۴۰۰ کیلومتر است تعمیم داده شود باید سالانه هفت هزار تن در سوانح رانندگی جان خود را از دست بدهند.

سرهنگ عزیزی بیان کرد: بالا بودن آمار متوفیان در گردنه اسدآباد در حالی است که خاکریز و  چندین راه خروج اضطراری برای خودروها در این مسیر ۱۵ کیلومتری پیش بینی شده است.

وی اضافه کرد: برای ایمن سازی این جاده باید تعریض گردنه، انتقال سیستم روشنایی به وسطه جاده، نصب نیوجرسی و جدا کننده مسیر رفت و برگشت، احداث خاکریز در قسمت های پرتگاهی در دستور کار باشد.

برچسب‌ها پلیس راه ایمنی همدان اسدآباد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پلیس راه ایمنی همدان اسدآباد پلیس راه ایمنی همدان اسدآباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۷۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ابراهیم عزیزی نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم اظهار کرد: انتخابات جلوه‌ای از تحول‌گرایی و تعیین سرنوشت مردم به خواست خودشان است.

وی در گفتگو با ایسنا،انتخابات را جلوه‌ای از امیدآفرینی دانست و افزود: مردم با بهره‌گیری از تجارب گذشته برای آینده زندگی خودشان تصمیم‌گیری می‌کنند از مردم می‌خواهیم با همان نگاه جریان‌شناسی و موقعیت‌شناسی و زمان‌شناسی در دور اول، در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی مشارکت داشته و به کامل شدن مجلس کارآمد کمک کنند.

نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مردم براساس شناخت از کاندیداها افراد با صلاحیت و باتجربه و دارای شناخت را انتخاب کنند تا در نهایت نمایندگان بتوانند مجلسی کارآمد تشکیل داده و به مردم خدمت کنند.

عزیزی در پایان از مردم به ویژه از مردم شیراز و ورزقان برای حضور در دور دوم مجلس دوازدهم دعوت کرد.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903086

دیگر خبرها

  • ۵۰۰۰ میلیارد ریال پروژه در راه‌های دشتستان فعال است
  • شغلی که مسیرش با کوله‌بار عشق طی می‌شود
  • درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم
  • پیاده‌روی چهارراه عضد اراک تعریض می‌شود
  • بزرگراه شهید خرازی بازگشایی شد
  • امدادرسانی به خانواده گرفتار در گل و سیلاب در گردنه گوشنگلی‌
  • محدودیت‌های ترافیکی در میدان صادقیه تهران
  • محدودیت‌های تردد در معابر تهران به مناسبت شهادت امام صادق (ع)
  • امدادرسانی به خانواده گرفتار در گل و سیلاب در گردنه گوشنگلی
  • زن و شوهر مفقود شده در کوه توسط پلیس کوهبنان نجات یافتند