Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@13:02:53 GMT

راه ارتباطی ۱۰۰ روستای شهرستان کوهرنگ بازگشایی شد

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۶۷۷۰۷

راه ارتباطی ۱۰۰ روستای شهرستان کوهرنگ بازگشایی شد

هوشنگ مصطفوی روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به حجم بالای برف که در ارتفاعات به بیش از یک و نیم متر می‌رسید و همچنین تجهیزات و امکانات موجود در شهرستان اولویت با بازگشایی راه‌های اصلی و فرعی شهرستان بود.

وی ادامه داد: پس از برف‌روبی گردنه‌ها و محورهای مواصلاتی اصلی شهرستان گروه‌های راهداری بر بازگشایی راه‌های روستایی متمرکز شدند و پس از چند روز تلاش شبانه‌روزی هم اینک تمامی راه‌های روستایی این شهرستان باز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصطفوی، تجهیزات برف‌روبی این شهرستان را ناکافی اعلام کرد و گفت: بسیاری از وسایل و امکانات برف‌روبی شهرستان فرسوده شده است و در مواقعی که با بارش سنگین برف مواجه می‌شویم، کافی نیست از همین رو نیازمند تجهیزات بیشتری نظیر بلدوزر و لودر هستیم.

فرماندار شهرستان کوهرنگ خاطرنشان کرد: با توجه به پیش‌بینی‌های هواشناسی موج بارشی جدید از روز جمعه وارد شهرستان می‌شود و منجر به بارش برف و باران می‌شود که در این خصوص آمادگی لازم ایجاد شده است.

به گزارش ایرنا، ۷گروه راهداری، ۴ گروه هلال احمر و ۳ گروه شهرداری در مناطق مختلف شهرستان کوهرنگ در بازگشایی محورهای ارتباطی و امدادرسانی به مردم فعال هستند.

شهرستان کوهرنگ از مناطق برف‌گیر استان چهارمحال و بختیاری در ۹۰ کیلومتری مرکز این استان قرار دارد.

برچسب‌ها کوهرنگ چهارمحال وبختیاری بارش برف

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کوهرنگ چهارمحال وبختیاری بارش برف کوهرنگ چهارمحال وبختیاری بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۷۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی گردنه تته پس از ۵ ماه + فیلم

صلاح الدین محمدی اظهار کرد: گردنه تته از آبان ماه سال گذشته به علت بارش سنگین برف مسدود شده بود.

 معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: عملیات بازگشاییاین گردنه از ۱۴ فروردین امسال آغاز شد و با همت و تلاش نیرو‌های راهداری عملیات بازگشایی آن امروز به اتمام رسید.

وی با اشاره به اینکه ارتفاع برف در برخی از نقاط این گردنه به ۸ متر نیز رسیده است، اضافه کرد: ۵ کیلومتر از مسافت این گردنه در استان کردستان وجود دارد که در مجموع برای بازگشایی آن در محدوده استان کردستان ۳ هزار و ۳۰۰ کیلومتر باند برفروبی انجام شد.

گردنه تته در مسیر ارتباطی شهرستان سروآباد و شهرستان پاوه در استان کرمانشاه، هر ساله به دلیل بارش سنگین برف چند ماه بسته و بازگشایی آن به فصل بهار موکول می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • نگاهی به سیلابی شدن روستای دره گزان بر اثر بارش باران + فیلم
  • بازگشایی مسیر روستای خدا آفرید_ بشرویه
  • مسدود شدن راه ارتباطی ۵۰ روستا در بم
  • برفروبی محور ارتباطی سروآباد پاوه بعد از 5 ماه مسدودی
  • بازگشایی گردنه تته پس از ۵ ماه + فیلم
  • توقف قطار تا تخریب پل ثمره بارش‌های بهاری در گلستان
  • انسداد برخی محورهای روستایی شرق استان گلستان / بارندگی شب گذشته خسارت زد
  • بارش باران بهاری در چهارمحال و بختیاری
  • سیلاب بهاری راه ۷ روستای مازندران را مسدود کرد
  • قرق مطلق دشت لاله‌های واژگون کوهرنگ