Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-02@08:52:27 GMT

سهم ایلام از طرح مسکن ملی ۵۵۰ واحد است

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۶۸۳۵۶

سهم ایلام از طرح مسکن ملی ۵۵۰ واحد است

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام از برنامه‌ریزی برای ساخت ۵۵۰ واحد مسکونی در قالب طرح مسکن ملی در ایلام خبرداد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایلام بیدار، "علی‌اصغر کاظمی"،  با اعلام آغاز ثبت‌نام مسکن ملی در ایلام گفت: در راستای کمک به تأمین مسکن طرح اقدام ملی تأمین مسکن در قالب احداث 5500 واحد مسکونی در استان ایلام برنامه‌ریزی گردیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی www.tem.mrud.ir در تاریخ مذکور، شروط نام‌نویسی در این طرح را مطالعه و اقدام به ثبت‌نام و بارگذاری مدارک خودنمایند.

ی تصریح کرد: متأهل بودن، عدم مالکیت خانه یا زمین توسط خود و همسر از تاریخ یکم فروردین‌ماه سال یک هزار و سیصد و هشتادوچهار تاکنون، خانه اولی بودن، 5 سال سکونت در شهر موردنظر و سبز بودن فرم «ج» آن‌ها، استفاده نکردن از تسهیلات و یارانه‌های ارگان‌های دولتی از 22 بهمن‌ماه 1357 تاکنون، از شرط‌های لازم ثبت‌نام متقاضیان در این طرح است.


مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: زنان خودسر‍پست با 35 سال سن به بالا در صورت دارا بودن سایر شرایط نیز می‌توانند برای مسکن ملی ثبت‌نام نمایند.


مهندس کاظمی افزود: نداشتن منع قانونی برای دریافت تسهیلات بانکی نظیر چک برگشتی، تسهیلات معوق و غیره، توانایی تأمین مازاد بر تسهیلات بانکی (سهم آورده) و توانایی پرداخت اقساط ماهیانه از دیگر شرایط ثبت‌نام متقاضیان مسکن ملی است.


وی ادامه داد: به هر یک از واحدهای مسکونی این طرح بین 75 تا 100 میلیون تومان تسهیلات 12 ساله با سود 18 درصد تعلق‌گرفته و زمین این واحدها نیز امسال قیمت‌گذاری می‌شود و پس از گذشت 2 سال، در اقساط 36 ماهه از متقاضیان دریافت می‌شود.

انتهای پیام



 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۸۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۴۴ درصدی مبلغ تسهیلات پرداختی در سال ۱۴۰۲

امتداد - مدیر شعب خراسان رضوی از انعقاد قرارداد ساخت ۱۵ هزار و ۸۶۷ واحد مسکونی نهضت ملی در بانک مسکن استان و رشد ۴۴ درصدی مبلغ کل تسهیلات پرداختی این مدیریت در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، مصطفی تقوی مدیر شعب خراسان رضوی در مصاحبه با خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن – هیبنا ؛ اظهار داشت: مجموع تسهیلات پرداختی این مدیریت در سال ۱۴۰۲ بالغ بر ۱۰۱ هزار و ۸۱۷ میلیارد ریال بود که در مقایسه با سال ۱۴۰۱ از رشد ۴۴ درصدی برخوردار است.

وی همچنین اظهار داشت: بیشترین سهم تسهیلات پرداختی مربوط به تسهیلات مشارکت مدنی ساخت مسکن است که با مبلغ قریب به ۵۲ هزار میلیارد ریال بیش از ۵۱ درصد از کل تسهیلات پرداختی را تشکیل می‌دهد.

مدیر شعب بانک مسکن خراسان رضوی همچنین گفت: از ابتدای طرح نهضت ملی مسکن تا پایان سال ۱۴۰۲ در این استان، قرارداد ۱۵ هزار و ۸۶۷ واحد مسکونی نهضت ملی در قالب ۲ هزار و ۳۳۶ پروژه با تامین اعتبار بالغ بر ۷۸ هزار و ۱۱۴ میلیارد ریال منعقد شده و تاکنون مبلغ ۳۰ هزار میلیارد ریال به عنوان سهم‌الشرکه به حساب متقاضیان این طرح واریز شده است.

تقوی اضافه کرد: ۲ هزار و ۳۳۶ پروژه نهضت ملی استان خراسان رضوی شامل ۱۳ هزار و ۲۳۳ واحد حمایتی، یک هزار و ۲۷۶ واحد خود مالک و یک هزار و ۳۵۸ واحد روستایی است.

وی در پایان گفت: این مدیریت با همراهی و هم‌افزایی کارکنان پرتلاش استان از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات موجود در جهت تحقق اهداف دولت محترم و خانه‌دار کردن آحاد مختلف جامعه اقدام کرده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • تخصیص واحدهای نهضت ملی مسکن فرهنگ‌شهر اهواز به متقاضیان
  • متقاضیان مسکن ملی بخوانند/ آخرین وضعیت وام نهضت ملی مسکن اعلام شد (+ جزییات)
  • متقاضیان مسکن ملی بخوانند؛ آخرین وضعیت وام نهضت ملی مسکن
  • گلایه مستاجران قمی از مشکلات دریافت وام ودیعه مسکن
  • تکمیل ۴۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در یزد/ خرید و فروش امتیاز مسکن ملی ممنوع
  • ساخت ۸۵۰۰ واحد مسکن در شهرستان‌های سراوان و گلشن
  • رشد ۴۴ درصدی مبلغ تسهیلات پرداختی در سال ۱۴۰۲
  • تامین زمین برای ساخت هشت هزار و ۵۰۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان های سراوان و گلشن
  • بانک مرکزی:۹۱ درصد از متقاضیان مسکن قرارداد امضا کردند
  • تحویل ۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند/ آورده ۷۰۰ میلیونی متقاضیان