Web Analytics Made Easy - Statcounter

زعفر احدزاده روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا افزود: تعداد اعضای کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان  در ۲ سال گذشته از ۵۰ هزار نفر به ۶۴ هزار نفر افزایش یافته و ۱۴ هزار نفر از آنها  بصورت مسمتر و دایم در کانون فعالیت دارند.

وی دلیل افزایش اعضا در کانون‌ها را رشد کمی و کیفی فعالیت‌ها ، همکاری با دستگاه‌ها و نهادهای مختلف از جمله هماهنگی برنامه‌ها با دستگاه تعلیم وتربیت استان و حضور مربیان  کانون در سطح مدارس دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به فعالیت ۳۴ مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان گفت: ۲۴ مرکز از این تعداد ثابت ،۲ مرکز پستی ، هفت مرکز سیار روستایی و یک مرکز سیار شهری می‌باشد.

به گفته وی، اعضای این کانون امسال موفقیت های خوبی داشته و در جشنواره های داخلی و خارجی موفق به کسب عنوان شده‌اند.

برچسب‌ها کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان اردبیل جشنواره قصه گویی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان اردبیل جشنواره قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان اردبیل جشنواره قصه گویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۸۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماشاخانه سیار کانون میهمان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، این تماشاخانه سیار کانون با نمایش «کلاغ بلا، توپ طلا» امروز میهمان کودکان و نوجوانان در منطقه خضر و شهرک مدنی همدان بود.

این برنامه با هدف ایجاد شور و نشاط اجتماعی برای کودکان و نوجوانان و بیان مفاهیم تربیتی در قالب تئاتر و نمایش و نیز به منظور آشنایی خانواده‌ها با فعالیت‌های جذاب در کانون پرورش فکری انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • چرا شعر نوجوان مورد توجه نیست؟
  • اماندهی حریم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری به کرمان آمد
  • پیگیری تولید برنامه های خلاق و پویا ویژه کودک ونوجوان
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان 
  • تحریر زندگی شهدای کودک و نوجوان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • تماشاخانه سیار کانون میهمان همدان
  • راه‌یابی دو عضو برتر ادبی استان گلستان به باشگاه کشوری استعدادهای برتر "قاف"
  • نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در شهرستان بروجن راه اندازی می‌شود
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی