Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@03:09:11 GMT

توقیف ۹۱۰ خودروی شوتی در استان لرستان

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۶۸۴۷۲

توقیف ۹۱۰ خودروی شوتی در استان لرستان

مهدیان نسب، با اشاره به اینکه خودروهای شوتی از عوامل افزایش تصادفات جاده ای هستند، گفت: در راستای کاهش این تصادفات امسال ۹۱۰ خودروی شوتی توقیف شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، سردار «حاجی محمد مهدیان نسب»، امروز(21آذرماه) در صبحگاه مشترک طرح زمستانی پلیس و دستگاه‌های خدمات رسان استان با اشاره به اجرای طرح زمستانی پلیس و دستگاه های خدمات رسان افزود: این طرح از ۲۰ آذرماه آغاز و به مدت یک ماه ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده انتظامی لرستان بیان کرد: در اجرای طرح زمستانی ۱۶۶ واحد گشت خودرویی در جاده های لرستان فعالیت دارند.

 

وی با بیان اینکه کنترل محورهای مواصلاتی استان و توقیف خودروهای شوتی، خاطرنشان کرد: امسال 910 خودروی شوتی در لرستان توقیف شده است.

 

مهدیان نسب خودروهای شوتی را از عوامل مهم افزایش تصادفات رانندگی در جاده های لرستان عنوان کرد و گفت: امسال تصادفات منجر به فوت در جاده های لرستان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۴ درصد افزایش داشته است.

 

وی تجهیز سامانه های هوشمند نظارتی را از عوامل بازدارندگی تصادفات عنوان کرد و اظهار داشت: امسال تصادفات درون و برون شهری لرستان ۱۲درصد کاهش داشته است.

 

فرمانده انتظامی لرستان خاطرنشان کرد: در راستای کاهش تصادفات و تلفات جاده ای، تجهیز سامانه‌های هوشمند در جاده ها در حال اقدام است.

پایان پیام/85

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد اجلاس نماز سامانه فهما کانون های مساجد بودجه مجلس خودروی شوتی کاهش تصادفات تصادفات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۸۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار رادان به روسای پلیس: در توقیف خودروی بی‌حجاب‌ها زدوبندی برای یدک‌کشی و پارکینگ ایجاد نشود

فرمانده فراجا خطاب به رؤسای پلیس نسبت به ایجاد مراکز غیرقانونی مبتنی بر زدو بند، به بهانه توقیف خودروی بی‌حجاب ها، هشدار داد.

به گزارش عصر ایران، سردار رادان در جمع روسای پلیس که از شبکه خبر پخش شد، گفت: در توقیف خودرو بی حجاب‌ها وقتی راننده می‌تواند خودرو را به پارگینگ ببرد چه نیازی به یدکش است که هزینه‌ای هم متحمل شود. البته در مواردی که فرد مقاومت می‌کند یدکش باید بیاید و راننده تمام هزینه‌ها را بدهد.

وی افزود:، ولی در توقیف خودروی بی حجاب‌ها این نباشد که یک عده‌ای به عنوان خودرو بر و یدک کش و پارکینگ دار باهم ببندند و کلونی نامیمونی ایجاد شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جلوگیری از تردد خودروهای شوتی در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • هشدار رادان به روسای پلیس: در توقیف خودروی بی‌حجاب‌ها زدوبندی برای یدک‌کشی و پارکینگ ایجاد نشود
  • توقیف ۲ خودروی شوتی در البرز / ۳ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد
  • توقیف کاروان خودروهای شوتی در دشتستان
  • هشدار رادان به پلیس: در توقیف خودروی بی حجاب ها زد و بندی برای یدک کشی و پارکینگ ایجاد نشود (فیلم)
  • کاهش حدود ۱۰ درصدی جانباختگان تصادفات در نوروز امسال
  • پلیس راه سمنان ۳۶۴ خودروی حادثه‌ساز را توقیف کرد
  • کاروان خودروهای شوتی در دشتستان توقیف شد
  • ۱۹۰۰ دستگاه خودرو شوتی در خراسان جنوبی متوقف شد
  • کاهش شمار قربانیان حوادث رانندگی در نوروز امسال