Web Analytics Made Easy - Statcounter

دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش پس از دیدار با فرمانده و مقامات نظامی ارتش کشور پاکستان؛ شامگاه دیروز با حضور در دوحه کشور قطر با فرمانده نیروی دریایی ارتش آن کشور دیدار و گفت‌وگو کرد.

دریادار حسین خانزادی با اشاره به ریاست نیروی دریایی ایران در اجلاس فرماندهان نیروهای دریایی حاشیه اقیانوس هند( آیونز)، گفت: نیروی دریایی ایران از نیروی دریایی قطر به‌عنوان ناظر در رزمایش آیونز که قرار است تا پایان سال در شمال اقیانوس هند برگزار شود دعوت به‌عمل می آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر این موضوع که نیروی دریایی ایران و عمان بصورت سالانه و مشترک و  یکبار در میان تمرین دریایی مرکب امداد و نجات برگزار می‌کنند، خاطر نشان کرد: از هداف برگزاری این تمرینات مشترک ارتقای سطح یکپارچگی و تحرک نیروی دریایی ۲ کشور و افزایش سطح امنیت مرزهای مشترک آبی و ارتقاء هماهنگی و تبادل تجربه است که از نیروی دریایی کشور قطر بعنوان یک کشور دوست و همسایه جهت حضور در تمرینات دریایی نیز دعوت به‌عمل می آید.

فرمانده نیروی دریایی ارتش از همکاری‌های آموزشی در زمینه تبادل افسران در رده دافوس بین دو نیروی دریایی تاکید کرد و افزود: با توجه به ظرفیت‌های آموزشی در سطوح بالا در ایران؛ افسران نیروی دریایی قطر در راستای ارتقا سطح آموزش و تعامل و تبادل تجربیات می توانند از این ظرفیت استفاده کنند.

فرمانده نیروی دریایی قطر نیز با استقبال از حضور ناوگروهای این کشور در بنادر ایرانی و بلعکس از تعامل و تبادل تجربیات آموزشی تاکید کرد.

۲۷۲۱۵

کد خبر 1330386

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: نیروی دریایی ارتش نیروی دریایی سپاه ایران و قطر اقیانوس هند باشگاه استقلال آندره استراماچونی ایالات متحده آمریکا موسیقی لیگ برتر نوزدهم استان کردستان ایران و آمریکا محیط زیست دونالد ترامپ تئاتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۸۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده کل ارتش: عملیات وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود

امیر سرلشکر موسوی با حضور در مرکز فرماندهی و پایش عملیات ارتش، از آحاد رزمندگان نقش‌آفرین در عملیات وعده صادق، قدردانی کرد.

به گزارش مشرق، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، با حضور در مرکز فرماندهی و و پایش عملیات ارتش، وعده صادق را جلوه زیبایی از وحدت و هم افزایی ارتش و سپاه و وزارت دفاع عنوان کرد.

فرمانده کل ارتش افزود: این عملیات که با محوریت نیروی هوافضای سپاه، هم افزایی ارتش و وزارت دفاع و هدایت ستاد کل نیروهای مسلح با موفقیت انجام شد، کام همه دوستان انقلاب اسلامی را شیرین و دشمنان را از قدرت بازدارندگی ایران شگفت‌زده کرد.

امیر سرلشکر موسوی، با شکرگزاری به درگاه احدیت و تبریک این موفقیت و ظهور قدرت اراده ملت ایران به محضر فرماندهی معظم کل قوا، از ستاد کل نیروهای مسلح که با تدبیر شایسته و همافزا و راهبری دقیق عملیات، اراده و همت رزمندگان اسلام را هم جهت و معطوف به هدف، به فرجامی غرور آفرین، رهنمون ساخت، قدردانی کرد.

فرمانده کل ارتش خاطر نشان کرد: به دلاور مردان سپاه پاسداران خداقوت و دست مریزاد عرض می‌کنم و از آحاد همرزمان عزیز نقش آفرین، به‌ویژه رزمندگان پدافند و نیروی هوایی و خانواده محترم فرماندهان و رزمندگان که همواره با تحمل سختی‌ها، توفیقات نیروهای مسلح را میسر ساختهاند، صمیمانه قدردانی میکنم.

وی بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش برای اقدام، تاکید و خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران به دنبال گسترش جنگ نیست لیکن در جنگ اراده‌ها، پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد.

امیر سرلشکر موسوی، همچنین از خداوند بزرگ برای ملت سربلند ایران، عزت روز افزون و برای محور مقاومت به‌ویژه مردم مظلوم فلسطین و غزه قهرمان، پیروزی نهایی و برای رژیم کودک‌کش صهیونیستی تسریع در زوال مختوم را مسئلت کرد.

دیگر خبرها

  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: از نخبگانی که در قطب جنوب حضور پیدا کنند، حمایت می کنیم /دولت به دنبال حضور دائمی در قطب جنوب است
  • اعطای بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ ارتش
  • امیردریادار ایرانی: ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب آمادگی دارد/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • امیردریادار ایرانی : آمادگی کامل ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • دست مریزاد فرمانده ارتش به سپاه
  • فرمانده کل ارتش: عملیات وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • نیروی دریایی ارتش به داد سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان رسید + فیلم
  • تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل | هشدار مهم فرمانده کل ارتش
  • فرمانده کل ارتش: جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • تقدیر فرمانده کل ارتش از رزمندگان عملیات وعده صادق