Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: بیش از ۸۵ درصد از جانباختگان رخداد‌های اخیر در شهرستان‌های تهران در هیچیک از تجمع‌های اعتراضی حضور نداشته اند و به صورت مشکوک با سلاح‌های سرد و گرم غیر سازمانی کشته شده اند

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، دریابان شمخانی در این دیدار‌ها که در جوی صمیمی انجام شد؛ ضمن دلجوئی از خانواده جان باختگان از عزم مسئولان نظام بر‌ای ترمیم سریع خسارت‌ها و کاهش آلام خانواده‌ی محترم شهدا و جان باختگان حوادث اخیر خبر داد و تاکید کرد؛ لازم است از همه ظرفیت‌های ملی برای تسریع در انجام این وظیفه ملی استفاده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از نورنیوز؛ دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: بیش از ۸۵ درصد از جانباختگان رخداد‌های اخیر در شهرستان‌های تهران در هیچیک از تجمع‌های اعتراضی حضور نداشته اند و به صورت مشکوک با سلاح‌های سرد و گرم غیر سازمانی کشته شده اند لذا اجرای پروژه کشته سازی از سوی معاندین در این منطقه قطعی است.
شمخانی با بیان اینکه رسیدگی به این امور بر عهده کمیته‌های ویژه با مسئولیت استانداران گذاشته شده است؛ گفت: استانداران سراسر کشور با توجه به مطالبه جدی مقام معظم رهبری و تدابیر اعلام شده ایشان و همچنین اختیارات ویژه‌ای که از طرف رئیس جمهور محترم به ان‌ها واگذار شده می‌بایست با اقدامات جهادی، ضمن رسیدگی سریع به وضعیت خانواده شهدا و جان باختگان، با برنامه‌ای دقیق و هماهنگ نسبت به جبران و ترمیم خسارت‌های وارد شده به مردم اقدام کنند.  

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دریابان شمخانی شورای عالی امنیت ملی رئیس جمهور شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۸۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشستی از جنس مدرسه در لرستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛ مدیر کل آموزش و پرورش لرستان در نشست صمیمی با اصحاب رسانه   در  دبیرستان صدیقه کبری ناحیه ۲ خرم آباد گفت: در هفته بزرگداشت مقام معلم حدود  ۳۰۰ برنامه  شامل دیدار جمعی از معلمان نمونه با  مقام معظم رهبری ، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و ائمه جمعه در سطح استان ،عطر افشانی گلزار شهدا ،تجلیل از معلمان نمونه و فداکار، شمیم خدمت در مصلی، برگزاری نشست‌های خبری، حضور مسئولان در مدارس و تبریک این هفته به معلمان  برگزار می شود.
همچنین خبرنگاران شرکت کننده در این مراسم با حضور در کلاس های درس و اهدای گل به مقام شامخ معلم ادای احترام کردند. 

  کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خراسان جنوبی از بالاترین ضریب‌های امنیتی برخوردار است
  • ادامه رکوردزنی‌های دولت رئیسی؛ بالاترین تورم ۸۰ سال اخیر ایران ثبت شد
  • دیدار جمعی از معلمان سراسر کشور با رهبر انقلاب
  • نشستی از جنس مدرسه در لرستان
  • آماده‌باش امدادگران در ۱۴ استان کشور
  • آماده‌باش امدادگران در ۱۴ استان کشور درپی احتمال رگبار و وزش باد شدید
  • شمار کودکان جان باخته در غزه،بیشتر از تمام جنگ‌های ۴ سال اخیر است
  • ژابی آلونسو تایم؛ عملکرد فوق‌العاده بایرلورکوزن در کامبک زدن پس از دقیقه ۹۰
  • جزئیات دیدار و گفتگوی مقام بلندپایه نظامی ایران با وزیر دفاع بلاروس
  • تنبیه به سبک یورگن کلوپ؛ نصف ترکیب لیورپول نیمکت‌نشین شدند