Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرحله استانی چهاردهمین دوره جشنواره قرآنی تلاوت‌های مجلسی و مردمی خراسان شمالی به همت فعالان مسجدی و رابطان کانون فرهنگی و هنری امام رضا (علیه السلام) بجنورد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ قاریان برتر استان خراسان شمالی چهارشنبه شب در مرحله استانی چهاردهمین دوره جشنواره قرآنی تلاوت‌های مجلسی و مردمی که با استقبال پرشور اقشار مختلف مردم به ویژه نوجوانان و جوانان در مسجد امام رضا (علیه السلام) شهر بجنورد برگزار شد، با یکدیگر به رقابت پرداختند و با اخذ آرای مردمی و نیز داوران فنی ناظر، برگزیدگان انتخاب شدند و به مرحله کشوری راه یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حجت الاسلام محمدرضا محمدی، مدیر اجرایی برگزاری این جشنواره در توضیح بیشتر گفت: از بین علاقه‌مندان و قاریان معتبر استانی که برای شرکت در این جشنواره اعلام آمادگی کردند، 10 قاری انتخاب شدند و با یکدیگر به رقابت پرداختند.

 

وی با اشاره به اسامی قاریان شرکت کننده در این جشنواره گفت: مجيد رجبی، ابوالفضل شكيبا، عادل صمدی، اسماعيل نيک فهم، محمدرضا محمدی، رضا كريمی، قربانعلی ايزانلو، معين معينی، مصطفی رمضانی و اميدعلی صمدی در این جشنواره و در جمع عموم مردم و علاقه‌مندان، قرآن کریم را تلاوت کردند.

 

وی بالاترين ملاک انتخاب قاری برتر را رأی مخاطبان حاضر در جلسه اعلام و اضافه کرد: قاری مجاز است به انتخاب خود از هرجای قرآن و به هر نوع قرائت و به هر سبكی تلاوت خود را ارائه نمايد و به این ترتیب نفر اول با رأی مردم به مسابقات كشوری راه پيدا كرد.

 

حجت الاسلام محمدی، داوران فني این جشنواره را استاد رمضانعلي ايزانلو، استاد مجيد رمضاني و نیز استاد ايازي معرفی کرد و گفت: «محمدرضا محمدی»، «ابوالفضل شكيبا» و «قربانعلی ايزانلو» به ترتیب  نفرات اول تا سوم این جشنواره معرفی شدند.

 

گفتنی است، این جشنواره در راستای لبیک به خواست مقام معظم رهبری مبنی بر راه‌اندازی محافلی برای تلاوت و استماع قرآن با همت حسینیه صاحب‌الزمان تهران راه‌اندازی شده و کم کم در سراسر کشور گسترش یافت که برگزیدگان مرحله استانی، دهه فجر امسال در تهران با هم رقابت می‌کنند که به این صورت برترین قاری مجلسی‌خوان کشور معرفی و تجلیل می‌شود.

پایان پیام/71

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد مجلس اجلاس نماز سامانه فهما انتخابات قرآن کریم قرآن بودجه تلاوت قرآن کانون مسجد جشنواره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۹۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم در چهارمحال و بختیاری

احسان طاهری اظهار داشت: از مجموع هزار و ۳۵۱ دانش آموز سمپادی استان بیش از سی درصد از دانش آموزان در مرحله مدرسه‌ای کنگره قرآنی مدارس سمپاد چهارمحال و بختیاری شرکت کردند.

وی افزود: ۲۰۰ دانش آموز سمپادی در رشته قرآئت قرآن کریم، ۱۲۳ دانش آموز در رشته حفظ، ۳۵۰ دانش آموز در رشته مفاهیم شرکت کردند.

بیشتر بخوانید

برگزاری محفل انس با قرآن کریم در چهارمحال و بختیاری

طاهری اضافه کرد: ۵۰ نفر از دانش آموزان امتیاز لازم را برای شرکت در مرحله استانی کنگره قرآن کریم کسب کردند که امروز در مرحله استانی با هم به رقابت و برگزیدگان استانی برای معرفی به مرحله قطبی معرفی خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار شد
  • دو ایرانی در مسابقات قرآن مالزی
  • مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز در دیلم برگزار شد
  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم در چهارمحال و بختیاری
  • هجدهمین جلسه استماع قرآن به یاد معلمان فقید برگزار شد
  • قاری و حافظ قرآن اعزامی به مسابقات مالزی تعیین شدند
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان
  • ارتقای قاریان جوان در طرح ملی تلاوت شباب الرضا(ع)
  • حمیدرضا نصیری و محمدرضا زاهدی نمایندگان ایران در مسابقات قرآن مالزی
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان در گردکوه