Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،حمداله حبیبی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان گفت: تامین سوخت مورد نیاز کسبه از اقدامات مهم شرکت بوده و گفت:با تلاش و پیگیری بی وقفه کارکنان ساعی شرکت ملی پخش در حوزه تامین و توزیع فراورده‌های نفتی، سوخت مورد نیاز استان با روند مطلوبی تامین میگردد و انتظار می‌رود در طول فصل سرما این روند تداوم یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  این مقام مسئول در ادامه افزود: اغلب روستا‌های استان در مسیر‌های صعب العبور واقع بوده و اکثر آن‌ها فاقد دسترسی به گاز و مصرف کننده نفت سفید می‌باشند که تامین سوخت این عزیزان هم با اولویت کاری و به نحو مطلوب انجام می‌پذیرد.

او همچنین توزیع مستمر فراورده‌های نفتی در بخش‌های مختلف استان را مرهون تلاش بخش‌های ستادی و عملیاتی خواند و عنوان نمود با تکیه بر این تلاش جمعی انتظار می رود تا پایان زمستان سوخت رسانی با همین روند و بدون مشکل انجام پذیرد.

قابل ذکر است که بازرسان منطقه ضمن حضور در بازار سنتی زنجان از نحوه سوخترسانی نیز بازدید و کنترل‌های میدانی به عمل آوردند.   انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فراورده های نفتی سوخت رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۹۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قضات در راستای کاهش اطاله دادرسی، صدور آرای متقن، دعوت به سازش تلاش کنند

رئیس کل محاکم عمومی و انقلاب شهرستان کرمانشاه گفت: قضات بایستی در راستای کاهش اطاله دادرسی، صدور آرای متقن، دعوت به سازش و تکریم ارباب رجوع و همکاران اداری حداکثر تلاش خود را بکار گیرند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، منوچهر فتاحی امروز _ پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت_ در نشست بررسی عملکرد شعب محاکم عمومی و انقلاب استان طی سال ۱۴۰۲ و برنامه ریزی بر اساس شاخص‌های سند تحول قضائی در سال جدید که با حضور رئیس کل دادگستری کرمانشاه و قضات محاکم عمومی و انقلاب این استان برگزار شد، اظهار کرد: دعوت به سازش طرفین دعوی در دستور کار قرار دارد.

وی با ارائه گزارشی از عملکرد شعب این استان، افزود: طی سال گذشته با وجود همه کاستی‌ها، مشکلات، حجم بالای ورودی پرونده‌ها و سختی رسیدگی به آنها در مجموع عملکرد مطلوب و رو به رشدی داشتیم.

رئیس کل محاکم عمومی و انقلاب شهرستان کرمانشاه گفت: قضات بایستی در راستای کاهش اطاله دادرسی، صدور آرای متقن، دعوت به سازش و تکریم ارباب رجوع و همکاران اداری حداکثر تلاش خود را به کار گیرند.

وی خطاب به قضات تاکید کرد: در اجرای شاخص‌های سند تحول قضائی و عملیاتی کردن آنها اهتمام جدی داشته باشید.

فتاحی اظهار امیدواری کرد: محاکم عمومی و انقلاب این استان در سال جدید بر اساس شاخص‌های ابلاغی سند تحول قضائی عملکرد بهتری نسبت به سال گذشته داشته باشد.

کد خبر 750089

دیگر خبرها

  • سوسیس و کالباس با گوشت ماهی هم به بازار آمد
  • جوانان در راستای اشتغال و ورود به بازار کار تلاش و همت کنند
  • تسهیلات لازم برای جبران خسارت مردم امامزاده ابراهیم(ع) شفت تامین می‌شود
  • قضات در راستای کاهش اطاله دادرسی، صدور آرای متقن، دعوت به سازش تلاش کنند
  • تمهیدات لازم برای نگهداری دسترنج کشاورزان خوزستانی درنظر گرفته شد
  • هشدار نارنجی هواشناسی در استان زنجان صادر شد
  • روند اجرایی پروژه‌های عمرانی استان خوزستان باید تسریع شود
  • پلیس: در روز‌های آینده سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت معرفی می‌شود
  • ◄ رفع مسدودی ۶۰۰۰ کارت سوخت کامیون و اتوبوس
  • سختی کار نفتی‌ها