Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@19:08:20 GMT

با برنامه بیستون بازار فناوری توسعه می‌یابد 

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۶۹۵۴۸

با برنامه بیستون بازار فناوری توسعه می‌یابد 

ایسنا/مازندران دبیر کل سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور گفت: برنامه بیستون به‌عنوان یکی از برنامه‌های راهبردی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور بوده که نام آن برگرفته از بیستون کرمانشاه است و از طریق آن بازار فناوری اطلاعات رونق و توسعه خواهد یافت.

رسول سراییان در حاشیه بازدید یازدهمین نمایشگاه الکامپ مازندران در گفت‌و گو با ایسنا با بیان اینکه برای برنامه بیستون در سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور ۲۰ اقدام راهبردی در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: توسعه نوآوری شرکت‌های استارت‌آپ، مهارت افزایی دیجیتال، فناوری‌های نو ظهور، توسعه زیر ساخت‌های ارتباطی و موضوعاتی دیگری که در نظر گرفته شد همه آن ها از اقدامات و اولویت های مهم برنامه بیستون بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه در حال حاضر برای ۲۰ استان سفیر بیستون تعریف شده است، تصریح کرد: سفیران این برنامه وظیفه دارند ببیند در استان‌ها، این برنامه به چه شکلی عملیاتی و قابل اجرا می‌شود.
دبیر کل سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور با تاکید بر اینکه این برنامه در مازندران در شرف تدوین و اجرا است، گفت: این برنامه در استان‌هایی نظیر تهران، خراسان رضوی، اصفهان، ایلام، خوزستان و زنجان توانستند پروژه‌های خود را تعریف و وارد فاز اجرایی شوند.
سراییان خاطرنشان کرد: برنامه بیستون اسفند ماه سال گذشته در جلسه عمومی سازمان با حضور آقایان جهرمی وزیر ارتباطات و دکتر فیروز آبادی رییس مرکز ملی فضای مجازی رونمایی و از فروردین امسال برنامه‌های اجرایی آن آغاز شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی بيستون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۹۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتابخانه‌های سیار در کشور توسعه می‌یابد + فیلم

مهدی رمضانی امروز در نشست خبری با خبرنگاران استان کردستان در سنندج اظهار کرد: در حال حاضر ۱۰میلیون نفر از مردم کشور عضو کتابخانه‌های عمومی هستند و از این تعداد، سه میلیون نفر کتاب به امانت گرفته و تراکنش داشته‌اند.

دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور یکی از برنامه‌های این نهاد را توسعه کتابخانه‌های سیار اعلام کرد و گفت: دولت سیزدهم توجه ویژه‌ای به این مساله در مناطق حاشیه و روستایی داشته به گونه‌ای که تعداد کتابخانه‌های سیار از ابتدای دولت تاکنون از ۲۵ مورد به بیش از ۵۰ مورد افزایش یافته است.

رمضانی با بیان اینکه تکمیل کتابخانه‌های مرکزی اولویت نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور است، گفت: برای دسترسی آسان به کتابخانه و عدالت در این حوزه، ایجاد کتابخانه‌های سیار در مکان‌های پرجمعیت که امکان احداث کتابخانه ثابت وجود ندارد مورد تاکید است.

وی بیان کرد: ۲۰۰ خودرو در آینده نزدیک، تجهیز و به کتابخانه‌های سیار در کشور اضافه خواهد شد.

رمضانی افرود: سیاست کلی ما تکمیل کتابخانه‌های مرکزی است، چرا که این کتابخانه‌ها سطح فرهنگی استان‌ها را تغییر خواهند داد، ضمن اینکه در سالجاری تکمیل و توسعه پروژه‌های کتابخانه‌ای از لحاظ سخت، افزاری و نرم‌افزاری در اولویت خواهد بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • ایجاد مراکز نوآوری در حوزه اقتصاد دیجیتال/راه‌اندازی اولین مرکز نوآوری تولید بازی‌های رایانه‌ای
  • رئیس سازمان برنامه و بودجه: آمادگی تأمین انرژی پایدار مورد نیاز کشور‌های منطقه و اروپا را داریم
  • اجرای برنامه هفتم توسعه نیازمند اهتمام ویژه
  • تلخی‌های عدم تحقق اهداف برنامه ششم توسعه در کشور
  • تلخی‌های عدم تحقق اهداف برنامه ششم توسعه در کشور حس می‌شود
  • مشکلات مردم تا پایان برنامه هفتم توسعه کشور مرتفع خواهد شد
  • توریسم درمانی در سیستان و بلوچستان باید توسعه یابد
  • تجزیه و تحلیل نظام برنامه‌ریزی کشور و تبیین نقشه‌راه برنامه هفتم توسعه
  • امنیت غذایی فرابخشی است/ تدوین ۵ برنامه جهش تولید در کشاورزی
  • کتابخانه‌های سیار در کشور توسعه می‌یابد + فیلم