Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج گفت: ۲۱۹ مبلغ و مبلغه شامل ۱۲۴ نفر مبلغ و ۹۵ نفر مبلغه در سامانه سجام ثبت نام کردند.

حجت‌الاسلام علیرضا کاوه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: از میان ۲۱۹ نفر ثبت نامی مبلغین در سامانه سجام که در اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج دارای پرونده هستند، ۱۸۶ نفر دارای مدرک حوزوی و ۳۳ نفر سنتی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در مناسبت‌های مختلف دینی و مذهبی، فعالیت این مبلغین ثبت و روحانیون می‌توانند در این مناسبت‌ها برای اعزام در این شهرستان ثبت نام کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج، با بیان اهمیت و جایگاه تبلیغ در مبانی دینی و اسلامی، اظهار کرد: به منظور ساماندهی مبلغات، راه‌اندازی سامانه سجام برای ارزیابی عملکرد مبلغین و داشتن رزومه کاری جهت فعالیت‌های تخصصی با توجه به آسیب‌های اجتماعی موجود در جامعه ضروری است.

حجت‌الاسلام کاوه ابراز داشت: مبلغین با ثبت نام در این سامانه، ضمن ساماندهی تبلیغی، می‌توانند توانایی‌های خودشان را در زمینه‌های مختلف از طریق این سامانه انجام دهند تا در مناسبت‌های مختلف سال و اعزام مبلغان از ظرفیت آنها استفاده شود.

‌ وی خاطرنشان کرد: برای ثبت نام در سامانه روحانیون اهل تسنن و تشیع، ائمه جمعه و جماعات، وعاظ، طلاب و روحانیون شاغل در ادارات، نهادهای دولتی و خصوصی، مبلغین مستقر زیرمجموعه سازمان تبلیغات اسلامی و سایر ارگان‌ها می‌توانند در این سامانه ثبت نام کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج همچنین برگزاری جلسات هم‌افزایی فصلی برای مبلغین و مبلغات استان را خواستار شد و بر توجه به این مهم تاکید کرد.

گفتنی است، سامانه سجام،به صورت کشوری برای ساماندهی مبلغین و مبلغات راه‌اندازی شده است و مبلغین با عضویت در این سامانه دارای کد تبلیغی ملی می‌شوند.
انتهای پیام/2330/72

منبع: فارس

کلیدواژه: خبر گزاری فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۹۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد سامانه اعلام بار مجازی راهگشای مشکلات حمل‌ و نقلی مهریز است

ایسنا/یزد مدیر کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان یزد ظهار کرد: با راه‌اندازی سامانه اعلام بار مجازی در شهرستان، ضمن رفع مشکلات عمده حوزه حمل‌ و نقل مهریز، می‌توانیم شاهد برقراری عدالت بین رانندگان و توزیع بار عادلانه باشیم.

«محمد رستگاری» در دیدار با «احمد آخوندی» سرپرست جدید فرمانداری مهریز، در ادامه گفت: در دو سال و نیم گذشته میزان ریالی طرح‌های حوزه راه شهرستان مهریز نسبت به وضعیت مشابه سال‌های قبل، رشد ۱۰ برابری داشته است.

وق افزود: طی حدود ۳۰ ماه گذشته (در دولت سیزدهم) تعداد قراردادهای طرح‌های حوزه راه در شهرستان مهریز از ۱۲ به ۵۲ مورد و میزان ریالی آن نیز از ۳۱ به ۳۰۸ میلیارد تومان افزایش یافته است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری مهریز، رستگاری در ادامه شرح مفصلی از طرح‌های بزرگ روشنایی بزرگراه یزد – مهریز، محور زردین – منشاد، روکش محورهای اصلی، تبدیل آبنما محور گردکوه – بهادران به پل، ایمن‌سازی محور مهریز – تنگچنار، ساماندهی میدان ورودی شهر و همچنین روکش محور مروست ارائه کرد و گفت: انجام برخی از طرح‌ها و تعریف طرح‌های جدید در راستای خدمت‌رسانی به مردم نیازمند تزریق اعتبارات استانی و ملی است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تدوین بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر
  • مصدومیت ۱۴ نفر بر اثر واژگونی مینی‌بوس در جاده سنندج _ سقز
  • کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال دستگیر شد
  • دشمنان آگاهانه برای تجزیه ایران می‌جنگند
  • فارس بارانی می‌شود
  • کلاهبرداری از مالباخته در فضای مجازی
  • ایجاد سامانه اعلام بار مجازی راهگشای مشکلات حمل‌ و نقلی مهریز است
  • «حجت الاسلام اسماعیلی» به عنوان راهیار تبلیغ گیلان منصوب شد
  • دستگیری حفاران غیرمجاز در شهرستان سنندج
  • طبیعت بهاری شهرستان سنندج + تصاویر