Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-28@01:58:49 GMT

فعالیت مجدد جایگاه CNG شهر گناوه

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۶۹۶۸۴

فعالیت مجدد جایگاه CNG شهر گناوه

دومین جایگاه سوخت سی ان جی بندر گناوه که مدتی به علت نقص فنی تعطیل شده بود، مجدد فعالیت خود را از سر گرفت.

غلامحسین خلیفه، مدیر سرمایه‌گذاری و مسئول جایگاه‌های CNG شهرداری گناوه اظهار کرد: در این شهرستان دو ایستگاه سوخت CNG وجود دارد که یکی از آنان در داخل شهر و محله نوروزآباد فعال و دیگری که در بیرون شهر قرار دارد به علت نقص فنی تعطیل شده بود و همین امر باعث شلوغی جایگاه اول شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: باتوجه به شلوغی ایستگاه عرضه سوخت منطقه بعثت، شهرداری اقدام به رفع مشکل ایستگاه دوم کرد تا رانندگان شهرستان و هموطنان بتوانند با سهولت بهتری سوخت دریافت کنند.

مدیر سرمایه‌گذاری و مسئول جایگاه‌های CNG شهرداری گناوه ادامه داد:  جایگاه سوخت "CNG المهدی" که در بیرون مرکز شهر در نزدیکی "مرقد سیدرضا" و پل جاده کمربندی واقع است به علت خرابی قطعه فعالیت آن متوقف شده بود که شهرداری با خریداری قطعه و تعمیر مجدد آن را راه اندازی کرد.

خلیفه یادآورشد: جایگاه منطقه نوروزآباد به بخش خصوصی واگذار شده و جایگاه دوم نیز پس از برگزاری مزایده به پیمانکار دیگری تحویل داده می‌شود.

بر اساس این گزارش، جایگاه فعال عرضه سوخت CNG در شهرستان گناوه تا قبل از راه‌اندازی مجدد ایستگاه دوم  روزانه با صف‌های طویل خودروهای گازسوز مواجه و موجب مشکلات ترافیکی و معطل ماندن زیاد رانندگان شده‌ بود؛ از سویی از زمان آغاز اجرای طرح سهمیه‌بندی بنزین، روند گازسوزکردن خودروها در این شهر افزایش یافته و همین امر نیز مزید بر علت شلوغی تنها جایگاه فعال این شهرستان شد.

با توجه به گردشگرپذیربودن شهر گناوه و قرار گرفتن در مسیر ارتباطی شمال و جنوب استان بوشهر با دیگر استان‌های همجوار، خودروهای عبوری و مسافران ورودی به این بندر نیز به این جایگاه مراجعه و برای دریافت سوخت معطل می‌شدند.

منبع: ایرنا

کد خبر 400810

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران شهروند کارت سوخت قاچاق سوخت سوخت CNG افزایش قیمت بنزین حقوق شهروندی شهر شهرداری خبرگزاری ایمنا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۹۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و ضبط ۳۳ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در شهرستان کرخه

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ امین ملکشاهی دادستان شهرستان کرخه از کشف ۳۳ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: پس از دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت یک گروه سازمان‌ یافته قاچاق سوخت، دستورات قضایی جهت بررسی موضوع و دستگیری متهمان صادر شد.

وی افزود: بر همین اساس ماموران پس از سوختگیری خودروی مورد نظر، آن را توقیف و دو نفر سرنشین آن را بازداشت کردند که هر دو با قرار متناسب روانه زندان شدند.

ملکشاهی گفت: در راستای مبارزه با قاچاق سوخت، از سال گذشته تاکنون چهار محموله گازوئیل قاچاق در این شهرستان کشف و ضبط شده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900158

دیگر خبرها

  • کارت سوخت در بازار سیاه
  • کشف و ضبط ۳۳ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در شهرستان کرخه
  • مزایای کریدور حمل‌ ونقل سبز و دیجیتال دریایی چیست؟
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد
  • فعالیت مجدد اماکن ورزشی شهرداری یزد
  • غیبت ۱۳۷ کنکوری در مناطق سیل‌زده شهرستان زیرکوه/ علاوه بر فرصت مجدد آیا سهمیه‌ای به داوطلبان اختصاص داده می‌شود؟ +فیلم
  • مزایای کریدور حمل‌ونقل سبز و دیجیتال دریایی چیست؟
  • هیمنه دشمن در عملیات وعده صادق در هم شکست
  • پایان رقابت‌های فوتبال روستایی شهرستان مریوان
  • طرح باک پُر در مرز پرویزخان به صورت رسمی از روز شنبه اجرا می شود