Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-26@11:34:31 GMT

فرمانده کل ارتش: نیروی انتظامی نماد امنیت کشور است

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۶۹۷۹۱

ساعت24-فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی از ناجا به عنوان نماد امنیت کشور نام برد.

به گزارش روز پنجشنبه پایگاه اطلاع رسانی ارتش جمهوری اسلامی ایران امیر سرلشکر عبدالرحیم موسوی در دیدار با سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ضمن قدردانی از فرمانده و مجموعه نیروی انتظامی در مدیریت مقتدرانه و هوشمندانه در کنترل ناآرامی های اخیر اظهار داشت: نیروی انتظامی، نماد امنیت کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر موسوی با اشاره به «حجم توطئه ها و طراحی های خبیثانه دشمنان که برای برهم زدن امنیت کشور برنامه ریزی شده بود»، گفت: شبانه روز باید شاکر خداوند و قدردان نیروهای مسلح و دستگاه های امنیتی باشیم.

وی با بیان اینکه به هر قیمتی پای نظام، ولایت و انقلاب هستیم، گفت: باوجود تمام عنادها و دشمنی استکبار، آنها نتوانستند به ما گزندی برسانند و اگر در درون کشور وحدت و انسجام وجود داشته باشد و خود ما مشکلی ایجاد نکنیم، دشمنان نمی توانند به ما ضربه بزنند.

فرمانده کل ارتش گفت: دشمنان انقلاب سال هاست که در حال برنامه ریزی هستند و با صرف هزینه های گزاف سعی دارند امنیت ایران را خدشه دار کرده و کشور عزیزمان را به یکی از مناطق بی ثبات منطقه تبدیل کنند.

سرلشکر موسوی خطاب به سردار حسین اشتری، گفت: خداوند به شما لطف کرده که پرچمدار نایب امام زمان(عج) در تامین امنیت کشور هستید، بنده به عنوان یک شهروند و همکار به شما و مجموعه نیروی انتظامی، خدا قوت می گویم.

وی گفت: نیروی انتظامی حسب وظایف ذاتی خود ممکن است محدودیت هایی ایجاد کند و یا اقداماتی داشته باشد که خوشایند عموم نباشد اما تمام اقدامات پلیس در راستای تامین امنیت و آسایش مردم است.

فرمانده کل ارتش گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران با تمام توان از نیروی انتظامی حمایت کرده و پشتیبان آن به منظور تسهیل ماموریت های ناجا خواهیم داد.

حجت الاسلام والمسلمین عباس محمدحسنی رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، امیر سرتیپ پوردستان رییس مرکز مطالعات رهبردی، امیر سرتیپ محمودی معاون اجرایی، امیر سرتیپ صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی، امیر سرتیپ نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی، امیر دریادار خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش و امیر سرتیپ رحیم زاده جانشین قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) در این دیدار امیر سرلشکر موسوی را همراهی می کردند.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۹۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس | بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ ارتش اعطا شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی ارتش، در آیین گرامی‌داشت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش‌های زورخانه‌ای در پایگاه شکاری شهید عبدالکریمی بندرعباس و با حضور امیر سرتیپ دوم خلبان محسن حیدریان رئیس هیات پهلوانی و زورخانه‌ای ارتش، شال و بازوبند پهلوانی به امیر دریادار فرهاد فتاحی فرمانده ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اعطا شد.

در این مراسم همچنین، مهدی دوستی استاندار هرمزگان، سردار جاویدان فرمانده انتظامی استان هرمزگان و سرهنگ خلبان اردشیر مقدم جانشین فرمانده پایگاه شکاری شهید عبدالکریمی نیز شال و بازوبند پهلوانی دریافت کردند.

امیر خلبان محسن حیدریان فرمانده پایگاه شکاری شهید عبدالکریمی در این مراسم، از شهدا به عنوان پهلوانان واقعی این آب و خاک یاد کرد که امروز کشور در سایه امنیت حاصل از رشادت و خون مطهر آنان بستری برای آرامش مردم است.

وی همچنین از همه رزمندگان غیور سپاه و ارتش و نیروی انتظامی نیز به عنوان دلاورانی یاد کرد که با مجاهدت و تأسی به شهدا، همواره دشمن را ناکام گذارده و امنیت ایران را تضمین کرده اند.

دیگر خبرها

  • عکس | بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ ارتش اعطا شد
  • امیردریادار ایرانی: ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب آمادگی دارد/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • امیردریادار ایرانی : آمادگی کامل ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • دست مریزاد فرمانده ارتش به سپاه
  • سفر وزیر دفاع به قزاقستان
  • اجتماع مردم قم در حمایت از فراجا برگزار می‌شود
  • نیروی دریایی ارتش به داد سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان رسید + فیلم
  • فرمانده کل ارتش: جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • تقدیر فرمانده کل ارتش از رزمندگان عملیات وعده صادق
  • امروز نیروی هوایی ارتش، نیرویی آماده و با اقتدار برای حفاظت از کیان کشور است