Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید مهدی حسینی زاده رئیس مرکز بهداشت استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: مشاهده قرص کیک فقط در فضای مجازی مشاهده شده و در مورد این موضوع نظر خاصی نداریم چراکه این اتفاق در استان دیگری رخ داده است.

او افزود: اگر شهروندی با این موضوع مواجه شد، می‌تواند شکایت خود را از طریق سامانه ۱۹۰ به مرکز بهداشت استان خوزستان گزارش دهند تا از طریق مرکز رسیدگی‌ها و پیگیری‌های لازم انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی زاده اظهار داشت: تاکنون موردی مبنی بر مشاهده قرص در کیک و خوراکی‌ها در استان و اهواز گزارش نشده است.

چند روزی است که در فضای مجازی تصاویری در ارتباط با وجود قرص و کپسول ناشناس در کیک‌ها و بسکویت‌ها در برخی استان‌های کشور درحال انتشار است.

این موضوع باعث نگرانی مردم شده، اگر چه پیگیری‌ها و بازرسی‌های لازم در این خصوص انجام شده، اما تاکنون این موضوع تایید نشده و صحت آن ثابت نشده است.

مصرف کنندگان کیک و بسکویت درصورت مشاهده این موارد، حتما مراتب را به مرکز بهداشت استان یا شهر محل سکونت خود اطلاع دهند.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قرص کیک امنیت غذایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۰۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشاهده یک خرس قهوه‌ای و ۲ توله اش در اقلید

رئیس اداره حفاظت محیط زیست اقلید گفت: یک خرس قهوه‌ای به همراه دو توله‌اش در کوه‌های روستای چشمه رعنا از توابع بخش مرکزی شهرستان اقلید مشاهده شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس و به نقل از روابط عمومی و امور رسانه اداره کل حفاظت محیط زیست، علی بخش نجاتی اظهار کرد: از ساکنان جوامع محلی اطراف این روستا و جوامع عشایری خواست با همکاری بیشتر با یگان حفاظت محیط زیست شهرستان اقلید برای حفاظت بیشتر از این گونه جانوری حمایت شده کوشا باشند.

وی افزود: در این فصل که بیشتر جوامع محلی برای برداشت گیاهان دارویی به مناطق زیستگاه‌های این شهرستان می‌روند ممکن است با گونه‌های حیات وحش برخورد داشته باشند، این افراد نباید زیستگاه‌های حیات وحش را ناامن و نا ایمن کنند، خرس وحشی از گونه‌های تحت حفاظت است و باید با رفتاری مهربانانه با این گونه در معرض انقراض برخورد شود.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست اقلید مشاهد خرس وحشی و دو توله خرس در اطراف روستای چشمه رعنا را فرصتی برای ازدیاد و افزایش این گونه حیات وحش دانست.

کد خبر 751808

دیگر خبرها

  • مشاهده خرس قهوه‌ای توله‌هایش در اقلید (فیلم)
  • مشاهده یک خرس قهوه‌ای و ۲ توله‌اش در اقلید +فیلم
  • یک قلاده «یوزپلنگ» نر در توران شاهرود مشاهده شد
  • مشاهده یک خرس قهوه‌ای و ۲ توله اش در اقلید
  • برگ متحرک ؛ یکی از خاص ترین موجودات کره زمین را مشاهده می کنید! (عکس)
  • مشاهده پلنگ در منطقه سبزکوه چهارمحال‌وبختیاری
  • فیلم|مشاهده و ثبت پلنگ برای دومین بار در منطقه سبزکوه چهارمحال‌وبختیاری
  • مشاهده و ثبت پلنگ در منطقه حفاظت‌شده سبزکوه
  • هشدار درباره تردد غیر ضروری در محور‌های خوزستان
  • ورود مار سمی به کارگاهی در جنوب تهران