Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه استقلال به مقابله با اخبار دروغین پرداخت.

طرفداری- این روزها بحث آندره آ استراماچونی با باشگاه استقلال و همچنین تغییرات در مدیریت این تیم، سوژه اصلی رسانه های ورزشی بوده است. طبق معمول بازار حاشیه سازان نیز در این روزها داغ بوده است که باشگاه استقلال در اطلاعیه ای از هواداران خواست به اخبار دروغین توجه نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایت باشگاه استقلال نوشت:

در روزهای اخیر اخبار مختلفی از طریق سایت‌ها و کانال‌های مختلف در خصوص اخبار این روزهای استقلال منتشر شده است که این امر موجب سردرگمی هواداران عزیز استقلال شده است.

به این وسیله باشگاه استقلال از رسانه‌ها و هواداران محترم خود می‌خواهد که اخبار را تنها از مجاری رسمی این باشگاه دنبال کنند و بدیهی است که باشگاه استقلال انتشار هرگونه خبر کذب و بدون منبع را بر نمی‌تابد و از طریق قانون با افترا زنندگان و منتشر کنندگان اخبار دروغین مانند گذشته برخورد می‌کند.

باشگاه استقلال از هواداران خود می‌خواهد تا به عوامل این باشگاه اعتماد داشته باشند و ضمن ایجاد فضایی آرام، به مسئولان کمک کنند تا ان‌شاءالله در ساعات آینده اخبار خوشی در اختیار آن‌ها قرار گیرد. مطمئنا تنها چیزی که اهمیت دارد، نام بزرگ استقلال است و با ایجاد فضای همدلی، بازیکنان استقلال می‌‌توانند در مصاف روز شنبه به موفقیت برسند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۰۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آینده مبهم در لندن | سردرگمی در چلسی!

رسانه‌های انگلیسی گزارش داده‌اند که این شکست، باعث شده تا مقامات باشگاه درباره تداوم همکاری با این سرمربی در فصل بعد به تردید بیفتند و تصمیم‌گیری در این باره، در باشگاه به‌شدت پیچیده شده است. رسانه‌ها گفته‎اند که باشگاه هنوز نمی‌داند آیا باید برای فصل دوم هم با سرمربی سابق تاتنهام ادامه دهد و به همین‌خاطر به‌شدت به گزینه قطع همکاری با این سرمربی آرژانتینی فکر می‌کند. علاوه بر باشگاه، به‌نظر می‌رسد که هواداران هم ایمان خود را به این مربی و تیم او از دست داده‌اند؛ چه در استادیوم و چه در فضای مجازی، هواداران به اینکه تیم پوچتینو روحیه جنگندگی ندارد و در بازی‌های سخت و آسان‌ به‌راحتی شکست می‌خورد، اعتراض دارند.

آنها معتقدند که بخشی از دستاوردهای فعلی چلسی در بازی قبلی را هم مدیون کول پالمر هستند که این فصل در چند بازی به‌تنهایی بار تیم را به دوش کشیده. پالمر در 5بازی اخیر، 10گل زده است. برخی هواداران معتقدند او اثربخشی بیشتری از پوچتینو در تیم دارد و شکست سنگین در بازی آرسنال در غیاب این بازیکن را دلیلی بر درستی نظر خود می‌دانند. این شکست به‌صورت ویژه می‌تواند آینده پوچتینو و کادر او را در باشگاه به خطر بیندازد چون قبل از آن، عملا گزینه اصلی باشگاه بودند و حتی در برنامه‌ریزی اردوی پیش‌فصل در تابستان هم درگیر بودند.

کد خبر 847091 برچسب‌ها لیگ برتر انگلیس ویژه ورزشی مربیان فوتبال جهان تیم چلسی

دیگر خبرها

  • بررسی شایعه تغییر مدیریت در سرخابی‌ها توسط مالکان جدید
  • پاسخ کوبنده مدیر تراکتور به یک برنامه تلویزیونی
  • نرفتن بیرانوند از پرسپولیس به سود استقلال شد!
  • آینده مبهم در لندن | سردرگمی در چلسی!
  • واکنش رسمی باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعات در خصوص نقل‌وانتقالات
  • باشگاه پرسپولیس: اخبار کذب با هدف به حاشیه بردن تیم است
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه دریافت پیشنهادات خارجی برای برخی بازیکنان
  • سهم پنج درصدی استقلال و پرسپولیس به چه کسانی می‌رسد؟