Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان گلستان گفت: هیئت نظارت استان با هرگونه ادعا و سوء استفاده افراد سودجو و فرصت‌طلب در خصوص ارتباط با اعضای شبکه نظارت و اعمال نظر در بررسی صلاحیت داوطلبان برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد. ۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۴ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، حمیدرضا بهمنی‌نژاد ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به فرصت 10 روزه هیئت‌ها‌ی اجرایی برای بررسی صلاحیت داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: با توجه به افزایش 37 درصدی داوطلبان این دوره از انتخابات، هیئت‌های اجرایی رسیدگی به صلاحیت این افراد را به روزها و ساعات پایانی وقت قانونی موکول نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از اعضای هیئت‌های اجرایی خواست ضمن دقت نظر لازم در بررسی صلاحیت‌ها، به استناد ماده 50 قانون انتخابات نسبت به تحقیقات محلی و بررسی‌های لازم در محل که مورد تاکید قانون انتخابات است توجه لازم را داشته باشند.

بهمنی‌نژاد گفت: این کار ضمن حفظ حقوق داوطلبان سبب می‌شود تا دست‎های آلوده به فساد و افراد فاقد شرایط قانونی مورد تائید هیئت‌های اجرایی قرار نگیرند.

‌انتخابات تمام الکترونیک در 8 شهرستان خراسان رضوی برگزار می‌شودانتخابات ریاست‌جمهوری در الجزایر آغاز شدانتخابات سرنوشت ساز انگلیس با هدف روشن شدن تکلیف برگزیت

وی  با اشاره به اینکه شورای نگهبان و هیئت‌های نظارت بر انتخابات ، نظارت نهایی بر رسیدگی به صلاحیت داوطلبان را برعهده دارند، افزود: شورای نگهبان و هیئت نظارت استان با هرگونه ادعا و سوء استفاده افراد سودجو و فرصت‌طلب در خصوص ارتباط با اعضای شبکه نظارت و اعمال نظر در بررسی صلاحیت داوطلبان برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد.

بهمنی‌نژاد افزود: در همین رابطه هیئت‌های نظارت در سراسر استان آماده دریافت گزارش‌های مردمی است.

 وی خاطرنشان کرد: شورای نگهبان در بررسی صلاحیت افراد، قانون و شرع مقدس اسلام را مبنای عمل خود قرار داده و هرگز تحت تاثیر فشار افراد و جریانات سیاسی و درخواست‌های غیرقانونی آنان قرار نخواهد گرفت.

 انتهای پیام/581/ش

R41471/P/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۰۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت سازمان تعزیرات بر گران‌فروشی و احتکار موثرتر می‌شود

علی بهادری جهرمی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به منظور نظارت موثرتر بر بازار، لایحه اصلاحی وزارت دادگستری بر قانون تعزیرات حکومتی با قید دو فوریت موافقت شد تا هم فرایند رسیدگی سازمان تعزیرات حکومتی را تسریع کند و هم ضمانت اجرای محکومیت‌ها و مجازات تعزیرات حکومتی را تقویت کند تا در نهایت نظارت موثرتر بر گران‌فروشی، احتکار و تخلفات دیگر انجام شود.

وی افزود: هیئت وزیران به پیشنهاد بانک مرکزی موافقت کرد که سهمیه ایران در صندوق بین‌المللی پول افزایش یابد تا حق امتیاز و حق رأی ایران حفظ شود.

سخنگوی دولت یادآور شد: پیش از این وزارت آموزش و پرورش، آیین‌نامه‌ای ارتقای مهارت‌آموزی در حوزه آموزش و پرورش ارائه کرده بود که تکالیف متعددی برای دستگاه‌های مختلف دربر داشت و همدلی مناسبی هم از سوی بخش‌های مختلف دولت دریافت کرد و این آیین‌نامه امروز در هیئت وزیران به تصویب رسید. امیدواریم با این اقدام، ارتباط آموزش با صنعت و اشتغال هرچه بیشتر شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • زمان آغاز به کار مجلس ششم خبرگان رهبری اعلام شد
  • مشکلات مردم شهرستان عسلویه بررسی و پیگری شد
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • اعلام رسمی پایان یک دوره مهم برای سرخابی‌ها
  • افتتاحیه دوره ششم مجلس خبرگان رهبری اول خرداد برگزار می‌شود
  • محکومیت تکرار تقاضای غیرقانونی قضات آرژانتینی درباره اتباع کشورمان
  • محکومیت تکرارتقاضای غیرقانونی قضات آرژانتینی درباره اتباع کشورمان
  • نظارت سازمان تعزیرات بر گران‌فروشی و احتکار موثرتر می‌شود
  • برپایی ایستگاه سلامت در شهرک سلامت دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه